Synnytin kolmoset, 2 tyttöä ja 1 pojan.
Mitä mieltä olisitte, jos heidän nimensä tulisivat olemaan Tommi Eemeli, Lotta Annika ja Ronja Peppilotta?
Kommentit (15)
Ihanaa <3 onnea! Tykkään Tommi Eemelistä (mun lasten nimistöstä löytyy molemmat ;). Itse laittaisin toiselle tytöistä Ronja Annika (tai Annikka). Peppi Marikki toinen? (Jos haluat että on Lindgrenin innoittamia)
Tilastoihin käsiin pääsevänä kerron, että näin ei ole.
Suomessa on syntynyt tämän vuoden puolella kahdet kolmoset ja kummatkin tammikuussa. Ovat nimetty jo.
Nämä nimiprovot tuntuvat viehättävän ihmisiä kovasti, että jatkakaa vain nimistä, mitäpä siitä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Roope, Sara ja Cheyenne?
Eieiei, nää on liian newage-iltatarinasta.
Mä kannatan vanhan liiton aikoja.
Tommi on ihana, oli mun lapsuuden suuri ihastus. Onneksi sain sittemmin edes Tomin vierelleni ;)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on syntynyt tämän vuoden puolella kahdet kolmoset ja kummatkin tammikuussa. Ovat nimetty jo.
Nämä nimiprovot tuntuvat viehättävän ihmisiä kovasti, että jatkakaa vain nimistä, mitäpä siitä.
Tarviiko kaikki ottaa aina niin tosissaan? Kyllä me tajutaan, että suurin osa nimikyselyistä on provoja.
Kyllähän kaikki huomaavat nämä provoiksi.
Tuoreella kolmosten äidillä on käytännössä aina suuri huoli lasten terveydestä. Vain harvoin ainakin yhydellä lapsista ei ole vähintään lieviä kehityshäiriöitä.
Silloin ei roikuta ihmettelemässä "ihania" nimiä vauvapalstalla.
Toisekseen useimmat kolmoset syntyvät keinohedemöityksellä. Niitä ei tehdä parikymppiselle parille.
Ap, puuttuuko sulta mielikuvitusta?
Vierailija kirjoitti:
Ei. Oulussa syntyi kolmoset muutama viikkoa sitten.
Minä ainakin tunnen täysin terveet kolmoset, yhdelläkään ei mitään kehityshäiriöitä tms. Ja ovat aikuisia jo, nykyäänhän pikkukeskosia pystytään auttamaan vielä paremmin mitä aiemmin.
Onnea äipälle ja isälle. Nimet on ihan kivoja