klo 21:50 | 29.5.2017
Kyse on työkaverin tyttärestä, jota en kovin läheisesti tunne enkä ole menossa juhliinkaan. Onko noloa laittaa onnittelutilille vain kymppi? Millä tavalla ne onnittelutilin muistamiset näkyvät?
Kyse on työkaverin tyttärestä, jota en kovin läheisesti tunne enkä ole menossa juhliinkaan. Onko noloa laittaa onnittelutilille vain kymppi? Millä tavalla ne onnittelutilin muistamiset näkyvät?
Ladataan...
Sivut
Ei ole kymppi nolo, mutta mielestäni 20€ on ehkä kohtuullisempi :) Kympin sijaan antaisin esimerkiksi kuohuviinipullon tms pientä
Mikä ihmeen onnittelutili :DD itse ylioppilaana en odota lahjaa, jos kutsuttu henkilö ei ole tulossa juhliin. En siis myöskään laittaisi tilille mitään, varsinkaan henkilölle jota en juuri edes tunne. Jos kuitenkin jotain haluat laittaa, 10€ on ihan hyvä.
50€ + laudatureista (100€) ja eximioista (50€). Tämä siis kummitytölle
20e on hyvä. Tuot sen kirjekuoressa tullessasi.
EI ALKOHOLIA LAHJAKSI varsinkaan nuorelle
500 euroa, tai iphone 7 on hyvii lahjoi.
Kymppi on ihan riittävä kun et edes juhliin mene.
Ai sori, et siis ole menossa juhliin ollenkaan. Siinä tapauksessa minä en ainakaan maksaisi mitään lapselle, jota en edes tunne.
Kiitos selvennyksestä, minäkin ihmettelin tuota onnittelutiliä. Kymppi on riittävä muistaminen.
Okei. Eli on sitten jotenkin nolompaa antaa kymppi kuin olla kokonaan muistamatta.
Onnittelutili!!?! Eipä ole tullut mieleenkään. Kaikkea kanssa... Kun en edes kehtaa kutsua muita kuin läheisimpiä, ettei kenellekään tule sellainen olo, että halutaan pojalle vain rahaa.
Toivottavasti omat vieraani viihtyvät ja nauttivat tarjoilusta. Se tässä on pääasia. Enkä laittaisi itse tällaisille tileille kyllä mitään, työkaverin lapselle. Onnittelut työkaverin kautta korkeintaan!
Missäpäin on tällainen onnittelutili käytössä? En ole koskaan kuullutkaan, Varsinais-Suomessa asun.
Mutta itse kysymykseen, jos jotain haluat laittaa niin minusta 10-20 e on sopiva työkaverin lapselle. Laittaako siis kaikki työkaverit jotain?
Paljonko pitää antaa jos menee juhliinja on sukua?
Harmi ettei ole 30 seteliä :(
Kymppi rahaa on huomattavasti parempi kuin kuohuviinipullo. Kaikki eivät välitä alkoholista.
Sukulaiselle antaisin 20-50 e riippuen siitä kuinka läheinen on ja mikä on oma rahatilanne.
Ai, en tiennytkään, että tämä on näin erikoinen käytäntö. Täällä nuo tilit perustettiin automaattisesti kahteenkin eri pankkiin silloin kun itse pääsin ylioppilaaksi. Ylioppilaat eivät itse näitä tilejä avanneet, vaan se tehtiin automaattisesti kaikille ja pankin tiskillä sai käydä kirjoittamassa kortin ja maksamassa.
Entäs miehen veljen tyttöntytölle, emme tunne olenkaan, mutta kutsu tuli ?
40€/juhlija
En menisin juhliin lainkaan jos en juhlittavaa tunne, vaikka sukua olisikin.
Sivut