Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kulahtaneelta 34-vuotiaalta kysytään paperit?

Vierailija
29.05.2017 |

Olen niin kyllästynyt tähän. Silmäkulmassa ryppyä, otsassa syvät vaakajuonteet, silmäpussit paistavat kauas. Silti taas pari saunasiideriä ostaessani sain kaivaa henkkarit esiin. Piruiluako? Kertokaa myyjät?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavuuteenhan se on mennyt niiden papereiden kyselemisen kanssa. Kaikki alle kolmikymmenvuotialta mahdollisesti varman päälle vaikuttavat tarkastetaan, ettei vain kukaan alle 18 vuotias jonne tai jonna vain livahtaisi vahingossa läpi. On siinä melkoinen turvamarginaali. Etenkin kun kassat vielä venyttävät arviointejaan ylöspäin, ettei vain tulisi sanomista. Niinpä sitten melkein kaikki ilman rollaattoria kulkevat ratsataan tulitikkuja tai kotikaljaa ostaessa. 

Vierailija
22/23 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin henkkarit 43 vuotiasta ja olen nuorekas mies. Epävirallinen Suomen ennätys. Plus paljon epäileviä katseita tuhmuuksia ostaessa parran ajon jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä kirjoitti:

Tätä seurataan kauppatasolla.. eli kaupassa käy tarkastajia "asiakkaana", jotka näyttävät alle kolmikymppisiltä ja kauppa saa noottia jos ei ole kysynyt papereita. Vaikkei alaikäisille olisikaan myyty. Säännöt on tosi tarkat. Paperit pitää kysyä myös tutuilta. :D Joka on mun mielestä todella naurettavaa, koska pointtihan koko hommassa on se, että ei myydä alaikäisille, ei se mitä joku takana tuleva muori asiasta meinaa. :D  Mutta näillä mennään.

t, 

Cittarin myyjä. 

Eihän tarkastaja voi tietää kuka näyttää myyjästä alle 30-vuotiaalta. Se että kuka näyttää miltäkin, on subjektiivinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi