Vierailija

Arkisin kun pitää herätä ennen aikojaan suoli ei aina toimi. Viikonloppuisin ja lomilla ei koskaan mitään ongelmaa. Aamukahvin jälkeen vessa kutsuu. Onko mun suoli arkisin toisinaan vielä unessa aamuisin?

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Ihmisen suolisto on siitä hauska, että se normaalisti toimiessaan pyrkii toimimaan säännöllisesti, useimmilla ihmisillä se tarkoittaa ulostamista kerran päivässä suurinpiirtein samoihin aikoihin. Sulla nyt vaan suoli tykkää tyhjentyä myöhemmin aamulla. Yleensä myös syöminen käynnistää suolen liikehdinnän, mitä et välttämättä tee arkisin vaan lähdet aamukahvilla töihin?

Vierailija

Kamala kun viikonloppuisin ei suolessa tapahdu mitään, tai muutoin, mutta työpäivinä on heti aamulla jumalaton hätä kahvin jälkeen. Kai suoli tykkää tyhjetä heti ekana työpaikalla, siitähän saa suoranaisesti palkkaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihmisen suolisto on siitä hauska, että se normaalisti toimiessaan pyrkii toimimaan säännöllisesti, useimmilla ihmisillä se tarkoittaa ulostamista kerran päivässä suurinpiirtein samoihin aikoihin. Sulla nyt vaan suoli tykkää tyhjentyä myöhemmin aamulla. Yleensä myös syöminen käynnistää suolen liikehdinnän, mitä et välttämättä tee arkisin vaan lähdet aamukahvilla töihin?

Syön leipiä aamukahvin kanssa. Se on ollut vakiintunut aamupala yli 30 vuotta. Samoin suoli on toiminut heti kahvin jälkeen. Nyt on jonkin aikaa ollut tuota että arkisin ei aina aamulla irtoa. Muuta syytä en keksi kuin että suoli koittaa kertoa liian aikaisesta herätyksestä. Vielä kun löytäisi lääkärin joka kirjoittaa tuosta todistuksen. Saisi luvalla nukkua riittävän pitkään.

Rentukka

Minulla on samanlaisia ongelmia,kun on vapaata eikä tarvi mihinkää lähteä,suoli toimii hyvin.Mutta jos on työpäivä niin ei sitten millään,kun pääsen bussipysäkille,niin tulee armoton hätä,kovaa pinnamista,tuntuu että jus tulee housuun,olen vielä selvinnyt tästä.Kun pääsen töihin niin hätä on poissa,vatsa kova ja turvonnut.Sama on kun menen lenkille niin kesken matkaa tulee kova hätä,ei oiken uskalla lähteä mihinkään.Kyllä rajottaa elämää,Olen miettinyt että onko tämä jotenkin psyykkistä.Sairastan nimittäin panikkihäiriötä,johon on lääkitys.Imodium tapletteja olen syönyt ,kyllä ovat auttaneetkin ,mutta kun pitäis toi suolikin toimia,nämä kovettaa jos niitä liikaa syö,uusi ongelama edessä.Nyt olen ottanut  Silicolgeel:ä 3xpv,on auttanut jonkin verran.

Vierailija

Itse en isolla hädällä voi työpaikalla tai julkisdissa vessoissa voi käydä, joten työpäivinä aamu alkaa imodiumilla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.