Kysykää minulta mitä vaan osa 2
En tiedä miksi Eka viesti poistettiin kun Olin sen tallentanut että olis tänään voinut jatkaa
Kommentit (247)
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Oletkos mika ikinä käynyt minun kotikulmillani?
En ole käynyt lähimaillakaan.
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Onko suunitelmia huomiseksi?
Jos huomenna ei tuulisi kauheasti vois lähteä grillaamaan makkaraa perheen kanssa
Monelta ajattelit käydä nukkumaan?
Pohjoisin paikka jossa olet käynyt?
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Monelta ajattelit käydä nukkumaan?
Tossa 23 jälkeen niinkuin joka päivä. Lapset herää jo ennen seitsemää joten on pakko vähän nukkua
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Pohjoisin paikka jossa olet käynyt?
Oliskohan ollut Iijoki missä tuli joskus isän kanssa käytyä
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Lempi biisisi?
Tämä on niin vaikea kysymys. Koska hyviä biisejä ja levyjä on paljon. Metallimusiikki on musamakuni joten en osaa vastata tähän
Pidätkö uuno Turhapuro elokuvista?
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Pidätkö uuno Turhapuro elokuvista?
Tietysti pidän. Suomi viihteen legenda. Omistan kaikki Uunot dvd:llä.
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Lemppari uuno elokuva?
Niitä on 2. Armeijassa ja muuttaa maalle. Molemmat nähnyt monta kertaa ja aina naurattaa. Poistun paikalta. Öitä
Onko ketään joka haluaa kysellä minulta jotain
Käytkö usein palstalla? Olit eilenkin täällä :D?
Minä käyn joka päivä. Kävitkös tänää grillaamassa?
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Muutaman kerran päivässä tulee käytyä jos olen kotosalla. Täällä päin tuuli sen verran paljon ettei voinut sytyttää puita. Ettei tuli olis levinnyt sitten olis tullu kalliit makkarat
Mika kirjoitti:
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Muutaman kerran päivässä tulee käytyä jos olen kotosalla. Täällä päin tuuli sen verran paljon ettei voinut sytyttää puita. Ettei tuli olis levinnyt sitten olis tullu kalliit makkarat
Joo tulen kanssa kannattaa olla varovainen...
Yksikin kipinä voi sytyttää paljon eikä tulta saiskaan pidälle holtittomasti irrallaa.
Itelläkin oli kokemus omalta kotiseudulta kun joku lapsi oli pidellyt tulta jossain metikössä niin, että ei ollut kunnon nuotitota tai girilliä vaan ihan halot paloivat maassa. Kipinä oli sitte lentänyt ja polttanut läheisen hylätyn rakennuksen ja siitä tuli parin millin lasku. Käytännössä tällä ihmisellä on koko loppu elämä piloilla tuon jälkeen D:
Milloin viimeksi kävit paskalla mika?
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Mika kirjoitti:
MiesKOTKASTA kirjoitti:
Joo tulen kanssa kannattaa olla varovainen...
Yksikin kipinä voi sytyttää paljon eikä tulta saiskaan pidälle holtittomasti irrallaa.
Itelläkin oli kokemus omalta kotiseudulta kun joku lapsi oli pidellyt tulta jossain metikössä niin, että ei ollut kunnon nuotitota tai girilliä vaan ihan halot paloivat maassa. Kipinä oli sitte lentänyt ja polttanut läheisen hylätyn rakennuksen ja siitä tuli parin millin lasku. Käytännössä tällä ihmisellä on koko loppu elämä piloilla tuon jälkeen D:
Lapset ei aina ymmärrä että tuli on vaarallinen eikä sillä saa leikkiä
Oletkos mika ikinä käynyt minun kotikulmillani?