Kysykää minulta mitä vaan osa 2
En tiedä miksi Eka viesti poistettiin kun Olin sen tallentanut että olis tänään voinut jatkaa
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö ikinä närästyksestä?
Harvemmin. Mutta joskus kun tulee jotain rasvaista syötyä
Jos muistan oikein että sanoit olevasi 182 cm pitkä tai tuo on nuoruuden mitta. Ajattele jos oletkin painunut kasaan Mika ja pudonnut 170cm puolelle esim vaikka et ootkin nykyään 179cm niin jää 180cm vajaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtää ruskettunut?
Eipä Tässä paljoa ole kerinnyt muualta ruskettua kuin kasvoista. Ei oikein sortsikelejä ole montaa ollut
Vierailija kirjoitti:
Jos muistan oikein että sanoit olevasi 182 cm pitkä tai tuo on nuoruuden mitta. Ajattele jos oletkin painunut kasaan Mika ja pudonnut 170cm puolelle esim vaikka et ootkin nykyään 179cm niin jää 180cm vajaaksi.
181cm on nuoruudessani ollut. Tietysti Tässä iässä on varmasti muutaman sentin tippunut pituudesta pois kunhan ei alle 150 sentin mene. Ei se minua haittaa. Eikä ketään Tässä perheessä.
Vierailija kirjoitti:
Lemppari grillimakkara?
Merkillä ei ole väliä kunhan on juustomakkara
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö abc ruuasta?
Olen pari kertaa käynyt syömässä seisovassa pöydässä kun firma tarjoa kun Olin töissä. Ei mitään hääppöistä ollu mutta alas meni
Aiotko palata vielä joskus työelämään?
Vierailija kirjoitti:
Aiotko palata vielä joskus työelämään?
Kai sitä pitää palata kun Tässä on koko aika hakusessa. Ei sitä ikuisesti voi työkkäriä pakoilla :)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö mitään lääkkeitä ?
Täl hetkellä vitamiini ja rauta tableteita. Arvot vähän matalat
Vierailija kirjoitti:
Kärsitkö ikinä päänsärystä?
Joka päiväinen päänsärky tai jännityspäänsärkyä
Käynyt ulkona kävelemässä koko perheen voimin ja yksin pyöräilemässä. Biitsille minua ei saa kun en ole mikään auringon palvoja
Vastailetko vielä täällä?
Voisin tulla illalla taas kyselemään.
T. Ennenkin kysynyt tässä ketjussa
Vierailija kirjoitti:
Vastailetko vielä täällä?
Voisin tulla illalla taas kyselemään.
T. Ennenkin kysynyt tässä ketjussa
Vastailen kyllä ehtoosti sen jälkeen kun olen käynyt pyörä lenkillä. Kaikkiin kysymyksiin vastaan taitojen mukaan 😂
Sanoit olevasi absolutisti? Oletko kuitenkin joskus juonut alkoholia?
Oletko yhtää ruskettunut?