Kysykää minulta mitä vaan osa 2
En tiedä miksi Eka viesti poistettiin kun Olin sen tallentanut että olis tänään voinut jatkaa
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Jos voisit nyt lähteä kahden viikon lomalle minne tahansa, mihin lähtisit?
En ole reissu ihmisiä. Jonnekin pohjoiseen voisin mennä perheeni kanssa kalareissulle
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestäsi naurettavaa jos mies n. 170 cm pitkä eli( n. 165cm- 175cm)
Eli siinä 170 sentin paikkeilla.
Vai voiko tuota mielestäsi edes sanoa mieheksi?
Minusta mies on aina mies. pituudella ei ole väliä. Jokaiselle pitäisi löytyä semmoinen ihminen joka ei välitä toisen pituudesta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi paras automerkki?
Tykkäätkö veneilystä/ merellä olosta?
Vai pidätkö enemmän järvistä?
En omista ajokorttia enkä autoa. Enkä ole ikinä halunnutkaan. Polkupyörällä pääsee mihin haluaa. Jos joku pitäis valita ehkä Volvo.
Tykkään kalastella veneestä. Pidän merestä ja järvistäkin
Vierailija kirjoitti:
Lempi värisi?
Musta. Pukeudun mustiin vaatteisiin
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä yrität viesteissäsi aina mielistellä palstan naisia? Et taida olla mikään naistenmies oikeassa elämässä, kun noin paljon naisten hyväksyntää kerjäät?
Enhän minä nyt miehiä voi mielistellä luullaan vielä homoksi.
En ole ikinä väittänytkään olevani naistenmies. Tulen yleensä hyvin juttuun miesten sekä naisten kanssa oikeassa tilanteessa. Voin jutella ihan kenen kanssa melkein mistä vaan.
Harrastatko maantiepyöräilyä vai maastopyöräilyä?
Oletko niitä homoja jotka polkupyöräilee autotiellä autojen edessä aiheuttaaksesi vaaratilanteita sen sijaan että ajaisit jalankulkukäytävän sisäreunassa niinkuin pyöräilijöitten kuuluukin?
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko maantiepyöräilyä vai maastopyöräilyä?
Ihan normaalia maantiepyöräilyä jalkakäytävillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niitä homoja jotka polkupyöräilee autotiellä autojen edessä aiheuttaaksesi vaaratilanteita sen sijaan että ajaisit jalankulkukäytävän sisäreunassa niinkuin pyöräilijöitten kuuluukin?
Taidat itse olla semmoinen homo kun tiedät asiasta noin paljon. Ainoastaan semmoisissa teissä missä ei ole jalkakäytävää poljen tien sivuissa
Asutko omakotitalossa vai missä asumismuodossa elät?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ikinä kokeillut nuuskaa?
Olen kerran kokeillut alle 20 vuotiaana. Kamalaa sontaa
Vierailija kirjoitti:
Monelta käyt tänää nukkumaan?
Siinä 23-24 välillä. En ole mikään yökyöpeli
Vierailija kirjoitti:
Onko Mika oikea nimesi?
Kyllä on. Semmoisen nimen sain vuonna 1979
Vierailija kirjoitti:
Asutko omakotitalossa vai missä asumismuodossa elät?
Vuokralla kerrostalossa.
Eilen sen kirjoitin jo mutta. Täl hetkellä kalastus,pyöräily ja kävely päivittäin