Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön paljon vähemmän ja laadukkaammin kuin ennen mutten vaan laihdu

Vierailija
17.01.2024 |

Mitä järkeä tässä on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko liikaa kaloreita tai olet säästökiekillä.

Vierailija
2/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Mulla nousi paino liki kymmenen kiloa, kun tuli vaihdevuodet vain nelikymppisenä. Tässä painossa oon ollut siitä lähtien, vaikka söisin mitä. Nyt oon viisikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tämä sinun laadukas? Kerrotko päiväsi ruuat?

Vierailija
4/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massakaudella et punninnut itseäsi koskaan ja nyt 5 kertaa päivässä?

Vierailija
5/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko liikaa kaloreita tai olet säästökiekillä.

Säästöliekkiä ei ole olemassa.

Vierailija
6/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihominen pysähtynyt? Jos olet aiemmin lihonut kokoajan mutta nyt pysyt kuitenkin samassa painossa niin suunta on oikea. 

Vierailija
7/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Vaihdevuosimyrskyissä ei pysty nukkumaan ja kaikki stressaa. Olen kasvissyöjä..

Vierailija
8/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2 viikkoako olet nyt jaksanut laihduttaa?

Vierailija
9/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen vajaatoiminta?

Itselläni on tämä eikä paino tipu millään, vaikka on lääkitys.

Vierailija
10/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan oot ollu uudella laadukkaammalla ruoalla? Ja mitä se laadukkuus tarkoittaa.

Itselläni sama tilanne, olen 54v (painoa 20kg liika) ja ollut vähähiilihydraattisella tapaninpäivästä saakka, eli n 3vko.

Jätin leivän ja makeat herkut kokonaan pois, samoin vältän perunaa ja riisiä ja pastaa en syö ollenkaan. Hedelmästä tulee kyllä hiilareita, mutta niitäkin syön vain 1-2 mandariinia tai pientä omenaa /päivä. Laihduin 1kg ekan viikon aikana, eli sen mitä suolistosta lähti tavaraa joulumässäilyn jälkeen ja ehkä vähän nestettä, mutta enempää paino ei tipu. Vaaka näyttää aamulla kokoajan vaan +- 0.5kg sen mukaan mitä ja mihin aikaan edellisenä iltana on syönyt.

Käyn 1-2x vk salilla, 1-2x rauhallisessa yin joogassa, 2x ulkoilen kävellen. Teen istumatyötä ja asun pikku kaksiossa joten kotityöt ei rasita. Työmatkan ajan omalla autolla.

On hemmetin turhauttavaa kun mitään ei tapahdu. Innostun ja jaksaisin jatkaa heti jos huomaisin että taas on viikon keskiarvo paino reippaasti vähemmän kuin viime viikolla.

Vierailija
11/11 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jaksaa, ei se laihtuminen heti ala. Eteenkin jos olette jo Keski ikäisiä, niin kestää kuukauden että keho tottuu uuteen. Voi olla että kun joku päivä syöt vähän vähemmän, vatsa on tyhjä aamulla kun menet vaaralle, niin da daa, taas on lähtenyt 600g. Sitten viikkoon ei tapahdu mitään ja taas yhtäkkiä vaaka näyttää taas -500g . Ei me laihduta enää kuten 25 vuotiaina 1kg/viikko.  

Monet asiantuntijathan kuuluttavat, että 1,5-2 kg /kk on hyvä vauhti hoikistua keski-ikäisillä.

Toki jos lähtökohtaisesti on esim 50kg ylipainoa niin johan siinä nestettäkin lähtee ensimmäisen viikon aikana 3kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi