Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsiamen ryöstö- hääleikki

Vierailija
29.05.2017 |

Kaipaisin ideoita tähän leikkiin, siis lähinnä tehtäviä sulhaselle. Itse Ensolle koskaan ollut häissä missä tällainen on ollut.

Se mitä en kaipaa on turhat kommentit kuinka tyhmä se leikki on tai tahallaan keksityt idiootit tehtävät.

Mukavaa jos joku osaisi auttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä olisi aika keksiä uusia ja omaperäisiä erilaisia leikkejä häihin? Aina samat "ryöstöt" ja sukkanauhan irrottelut :( Kuka on ollut erilaisissa häissä ja millaiset ne olivat?

Uusia leikkejä kehiin!

Joo tiedän että morsiamen ryöstö yms. Leikit eivät ole enää muotia ja tiedän senkin että jotkut pitää leikkimistä nolona ja ne ovat aivan hirveitä.

Morsian nyt ei satu välittämään mitä mieltä sinä tai joku muu av-mamma on asiasta, häihin on tulossa vain läheisimmät ihmiset jotka eivät vedä hernettä nenään leikistä!

Joten vielä kiitos asiallisesti vastanneista, enköhän sinne jotain keksi:)

Ap

Vierailija
22/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Tarviiko niitä läheisiä ihmisiäkään kiduttaa typerillä hääleikeillä?

Onko ainuttakaan ihmistä maailmassa, jonka mielestä ne on kovoja  ja/tai onnistuneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan häissä pitää leikkiä? Kunnon bailut pystyyn eikä mitään turhaa pönötystä. Baari auki ja DJ soittaa kunnon musaa, ei mitään nyyhkyhanurivingutusta.

Vierailija
24/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Tarviiko niitä läheisiä ihmisiäkään kiduttaa typerillä hääleikeillä?

Onko ainuttakaan ihmistä maailmassa, jonka mielestä ne on kovoja  ja/tai onnistuneita?

Kiduttaa??:D joo sun häät voit pitää sillä peruskaavalla missä ihmiset sivityneesti nököttää tuoleissaan mutta kun tää morsian ja sulho on luonteeltaan aivan täysin erilaisia.

Mikä sinä olet sanomaan mikä on typerää toisen mielestä ja mikä ei? Joo niinkuin sanoin ei ole muotia mutta tää morsian ei ole koskaan välittänyt siitä onko joku muotia vai ei, hän on rohkeasti oma itsensä ja kun kyseessä on läheinen kaveriporukka niin saa mun puolesta pitää häissään juuri sellaisen ohjelman kun itse haluaa.

Ap

Vierailija
25/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinne häihin voi jättää vaikka varmuuden vuoksi menemättä jos älyttömästi vihaa niitä leikkejä :)

Vierailija
26/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tosiaan häissä pitää leikkiä? Kunnon bailut pystyyn eikä mitään turhaa pönötystä. Baari auki ja DJ soittaa kunnon musaa, ei mitään nyyhkyhanurivingutusta.

Älä nyt unohda sitä että lapsettomia häitä ei saa pitää tai kaikki loukkaantuu. Eli mehubaari ja joku alligaattori sinne eteen tanssimaan.

Vierailija
27/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulho osaa laulaa/on musikaalinen niin voisit tehdä paperin mihin laitat sanan, sitten pidemmän välin ja sitten taas toisen sanan, sulhon täytyy täyttää nämä tyhjänä olevat välit ja tehdä siitä laulu tai runo esim:

Rakas_________________kaunis________________suutut___________koska______ jne. Toivottavadti ymmärsitte mitä yritän selittää:D

Vierailija
28/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä hääleikit ovat jotain niin kamalaa, että toivon etten joudu yksissäkään häissä olemaan jossa näitä esitetään. Esm. tämä sukkanauhan etsiminen helmojen alta sekä juuri nämä morsiammen ryöstöt. Ei tod.

Kysy etukäteen kun kutsu tulee onko leikkejä ja vastaa sen mukaan tuletko. Helppoa eikö?

Vierailija
29/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen lukutaito on taas kympin luokkaa:) jos aloituksessa sanotaan että ei kaivata kommentteja leikin typeryydestä ni silti te pässit jaksatte kertoa oman mielipiteenne vaikka se on aivan turha!

Vierailija
30/32 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko tässä ketjussa omien häidensä morsiamen ryöstöstä kommentoinut on jo eronnut? Veikkaisin että melkein kaikki.

Vierailija
31/32 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vivahde tähän leikkiin on jättää ihan oikeasti leikkimättä. Mä olen nähnyt tämä morsiamen ryöstö -leikin livenä ja telkkarissa usemman kerran ja koskaan en pysty katsomaan 😳

Omissa häissäni jos olisi tullut tämä niin niillä ”ryöstäjillä” olisi saanut olla oikeasti aseet. Mä olisin taistellut vastaan loppuun asti.

Vierailija
32/32 |
28.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehtävää miettiessä kannattaa huomioida, että jos sitä suorittaa kovasti jännittävä henkilö, niin helppokin tehtävä voi olla vaikea.

Sulhaseni ryöstettiin ja minun piti soittaa pianolla "jotain". Olen ihan hyvä pianisti,ja soitan mielelläni lähes mitä tahansa, mutta siinä jännityksessä, kaikkien tuijottaessa mieleeni ei tullut yhtään kappaletta. Siis ei yhtäkään. Lopulta soitin jonkun Ukko Nooan yhdellä sormella.

Miksi tähänkin hienoon perinteeseen on pitänyt koskea ja tehdä siitä joku sukupuolineutraali versio? Morsiamen ryöstö on morsiamen ryöstö eikä mikään sulhasen ryöstö. Kuka nyt jonkun ukon haluaisi ryöstää kun on kauniimman sukupuolen edustaja mukana myös? Ihan älytöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi