millaiset aurinkolasit teillä lasien pitäjillä on?
itse haluaisin ensimmäiset merkki aurinkolasit. Mutta monia ei saa vahvuuksilla?
Kommentit (10)
Minulla ei ole aurinkolaseja kun en ole löytänyt mieluista mallia.
just niitä merkkiaurinkolasejahan ne on siellä silmälasiliikkeissä? Itellä Ray-Bann clubmasterit
Minä käytän aina piilareita aurinkolasien kanssa ja niitä löytyy niin merkkilaseina että Prisman vitosen muoviläpysköinä.
Marc Jacobsin tollaset suht isot, liukuväri linssissä (musta), tehot ovat jo n. 6 vuotta vanhat, eli mun omat nykyiset rillit on paremmat silmille. Näen niillä kuitenkin huomattavasti paremmin, kuin ilman/normi aurinkolaseilla.
Ainaki mulle aikanaan sanottiin, että oisin saanu lähes mitkä vaan aurinkolasit omilla linsseillä. Omalla kohalla rajottavin tekijä oli linssien vahvuus.
Mulla on lasien päälle laitettavat, niitäkin löytyy nykyään hyvännäköisiä. On tosi helpot käytössä.
Björn Borgin isohko, klassinen malli omilla vahvuuksilla. Tykkään tosi tosi paljon. (Ennen niitä mulla oli sellaiset superkevyet lasit joiden päällä käytin sellaisia niiden päälle sopivia, myös sivuilta peittäviä polaroid-suojia. Kuullostavat kauheilta mutta olivat tosi hyvät ja yllättävän neutraalin näköiset.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lasien päälle laitettavat, niitäkin löytyy nykyään hyvännäköisiä. On tosi helpot käytössä.
Kuin myös, polaroidin suncoversit on ollut jo useamman vuoden ja olen tyytyväinen :) etenkin kun miettii miten paljon on joutunut viime vuosina silmälaseja uusimaan voimakkuuksien takia...
Saahan niitä nyt herraisä vahvuuksilla kutakuinkin kaikkia.