Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsiamen ryöstö- hääleikki

Vierailija
29.05.2017 |

Kaipaisin ideoita tähän leikkiin, siis lähinnä tehtäviä sulhaselle. Itse Ensolle koskaan ollut häissä missä tällainen on ollut.

Se mitä en kaipaa on turhat kommentit kuinka tyhmä se leikki on tai tahallaan keksityt idiootit tehtävät.

Mukavaa jos joku osaisi auttaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulaa joku laulu, kirjoittaa runo, ratkaista joku "pulmatehtävä"/"pulmapeli"(pirunnyrkki, viinipullopulma-peli)

Vierailija
2/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan toi leikki aiheuttaa myötähäpeetä. Miehet yrittää kantaa lihavaa morsianta ja laulutaidoton sulho yrittää epätoivosesti jodlata saadakseen vaimonsa takasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulho voisi vaikka korjata aloituksen kirjoitusvirheet.

Vierailija
4/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä häissä oli sellainen, että etukäteen oli kerätty materiaalia (laudanpätkiä, nauloja, narua ja muuta ns. rakennusjätettä) ja niistä piti sulhasen nikkaroida minuutissa jokin kodinkone tai kotiin liittyvä esine. 

Vierailija
5/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on aika asenteellisia, joista pitäisi luopua näin tasa-arvon aikana.. tai sitten laitetaan nainenkin sillä aikaa leipomaan miehelleen jotain kun tämä laulaa tai nikkaroi jotakin

Vierailija
6/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se leikki on tyhmä ja tehtävät idiootteja.

Vierailija
7/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksissä häissä oli mielestäni hyvä tehtävä, ja siis vain yksi. Sulhasen piti improvisoida mahdollisimman kaunis puhe, jotta morsian palautettaisiin hänelle. Sulhanen ei tiennyt leikistä, saatikka tehtävästä etukäteen mitään. 

MUTTA! Sulhanen osaa puhua hyvin, kauniisti ja hauskasti. Tehtävä ei sisältänyt minkäänlaista häpäisyä, hääväki ei tuntenut myötähäpeää, tehtäviä oli vain tuo yksi, eli hääleikki ei kestänyt ikuisuuksia. Me vieraat olimme liikuttuneita ja nauroimme. Kaikilla, myös sulhasella, oli mukavaa. 

Vierailija
8/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman typerin hääleikki, jonka kukaan on koskaan keksinyt. Usein nöyryyttävää sulhaselle, jollei satu kyseessä olemaan ihminen, joka pystyy heittäytymään täysillä mihin vaan ja jolle on ok olla huomion keskipisteenä, vaikka joutuisi itse mahdollisen (hyväntahtoisen) naurun alaiseksi. Saattaa se vieraistakin tuntua hölmöltä tai kiusalliselta.

Jos kuitenkin meinaatte sen toteuttaa, niin suosittelen sellaista tehtävää, joka sopii kyseisen sulhasen persoonaan eikä ole turhan vaativa/nöyryyttävä (esim. ei laiteta laulutaidotonta lauleskelemaan jotain typeryyksiä kaikkien edessä).

Vierailija
9/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaa pilata häänsä noilla kamalilla leikeillä ja tyhmillä tehtävillä? Täälläkin niistä on varoitettu varmaan miljoona kertaa eikä siltikään mene perille.

Vierailija
10/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman mieheni piti dj:n vaihtaessa lennossa kappaleita, (valssi, humppa, tango jne) tanssittaa vuoronperään vapaaehtoisia naisvieraita jotka olivat kerääntyneet ringissä hänen ympärilleen. Leikin järjestäjä tunsi sulhasen ja tiesi että hän ryhtyy moiseen, ja tiesi että olimme vasta käyneet tanssikurssin häitä "varten" joten teoriassa piti vielä olla mahdollista onnistua. Kaikilla oli tosi kivaa, ja sulhasen äiti hämmästeli vielä pitkään että ei olisi pojasta uskonut.

Vierailija
11/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtävää miettiessä kannattaa huomioida, että jos sitä suorittaa kovasti jännittävä henkilö, niin helppokin tehtävä voi olla vaikea.

Sulhaseni ryöstettiin ja minun piti soittaa pianolla "jotain". Olen ihan hyvä pianisti,ja soitan mielelläni lähes mitä tahansa, mutta siinä jännityksessä, kaikkien tuijottaessa mieleeni ei tullut yhtään kappaletta. Siis ei yhtäkään. Lopulta soitin jonkun Ukko Nooan yhdellä sormella.

Vierailija
12/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi häissä pitää leikkiä? Olen itse mennyt naimisiin 70-luvulla ja yksissäkään häissä ei silloin leikitty.

Ovatko nykyiset lähes keksi-ikäisinä häitään viettävät jäänet jotenkin lapsen asteelle, kun ei osata juhlia aikuisten ihmisten tavoilla.

Silloin ei kukaan kieltänyt lapsilta häihin pääsyä, kuten nykyään, vaikka juuri lapsile nämä nykyiset häät sopivat.

Jokainen saa tehdä tyylinsä mukaan, mutta itse en ole enää vuosiin mennyt kenenkään häihin juuri leikkimisen vuoksi. ei jaksa.

Vierailija
13/32 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä, joissa morsian ryöstettiin ja kun sulhasen piti laulaa tai lausua runo tms. niin hän kysyi, että miksi ihmeessä. Kyseessä on hääleikki, kyllä se morsian palautetaan ja jos ei palauteta, niin ei se hänen häpäisemisestään sen paremmaksi muutu.

Vierailija
14/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos muutamasta hyvästä ideasta! tuo nikkarointi idea tuntui parhaalta:)

Ja edelleen saa laittaa jo tulee mieleen jotain. Ja kyllä tässä oli riittämiin noita "leikit on perseestä"- kommentteja joten niitä ei enää kaivata:)

Ap

Vierailija
15/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan toi leikki aiheuttaa myötähäpeetä. Miehet yrittää kantaa lihavaa morsianta ja laulutaidoton sulho yrittää epätoivosesti jodlata saadakseen vaimonsa takasin.

Kiitos mielikuvasta.

Vierailija
16/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun piti kirjoittaa ja lukea rakkausruno jotta sain ryöstetyn vaimoni takaisin.

Vierailija
17/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielikuvasta.

Tätä näkyä oli 100 vierasta todistamassa. Ihan järkyttävä esitys.

Vierailija
18/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä olisi aika keksiä uusia ja omaperäisiä erilaisia leikkejä häihin? Aina samat "ryöstöt" ja sukkanauhan irrottelut :( Kuka on ollut erilaisissa häissä ja millaiset ne olivat?

Uusia leikkejä kehiin!

Vierailija
19/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hääleikit ovat jotain niin kamalaa, että toivon etten joudu yksissäkään häissä olemaan jossa näitä esitetään. Esm. tämä sukkanauhan etsiminen helmojen alta sekä juuri nämä morsiammen ryöstöt. Ei tod.

Vierailija
20/32 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua saa aikaan vaikkapa siten että tuoreen aviomiehen tulee irrottaa sukkanauha kaasolta käsiään käyttämättä saadakseen nuorikkonsa takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän