Sain taas tänä vuonna aukoa pakettaja pettyneenä. Olen jo pian 56 v ja täytyy myöntää, että joulu on aina pettymys!
Menen joka joulu sukujuhliin ja saan paketteja.
Minä olen sanonut suoraan, etten osta kenellekään mitään ja näin menty koko ikä.
Minä sain kuitenkin tänäkin vuonna kymmenen pakettia ja sain jokaisen kohdalla ihmetellä, että onko tämä lahja tullut ihan oikeaan osoitteeseen. En tee krääsällä mitään.
Sukulaiset kuitenkin olivat mukavia ja sanoiva, että anna jollein tai voit myydä niitä torissa.
Miksi, ette vain anna suoraa rahaa ihmisille?
Niin minäkin tekisin jos minulla olisi. Sukulaiseni ovat hyväksyneet, etten osta lahjoja, mutta haluavat muistaa minua kuitenkin.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin kehitysvammainen tai muuten vajaa?
Ei ne ainakaan sinua normaalina taida pitää, kun hyväksyvät tuollaisen käytöksen.
Ymmärtäisit edes hävetä.
Mulla tuli sama mieleen. Todella nössöjä tai sitten pitävät ap:ta ihan vajakkina.
Meillä ainakin jokainen normaaliälyinen lentäisi pihalle, jos käyttäyisi noin.
Ap ei osta mitään, mutta saa pakettaja kymmenittäin? Ja aukoo vielä päätään.
Ei sinua ainakaan normaali älyisenä aikuisena pidetä.
Tämä kaikki on vielä aivan ok?
Olisit iloinen, että sait.
Lainaus aloituksesta:
"Minä sain kuitenkin tänäkin vuonna kymmenen pakettia ja sain jokaisen kohdalla ihmetellä, että onko tämä lahja tullut ihan oikeaan osoitteeseen. En tee krääsällä mitään."
Avaatko vähän enemmän mitä kaikkea krääsää sait lahjaksi?
Mä annan pienehköt lahjat vain aikuisille lapsilleni ja miniälle + lapsenlapselle. Muille en anna mitään. En usein osallistu sukujouluun, olen mieluummin vaikka yksin kotona. En itse saa lahjoja, paitsi joku lapsistani voi antaa jotain pientä.
En siis "menetä" mitään. Yhteinen aattoillallinen ei kiinnosta, kun melkein pitäisi viedä omat ruoat mukana.
No älkää viittykö ap on kehitysvammainen lapsen tasolle jäänyt ikäprinsessa.olisihan se kurjaa jos joutuisi joulun viettämään ilman pakettaja 💜😚
Kyllä olen sitten pettynyt kun tänäkään vuonna en saanut joululahjaksi mijoonan euron Mersua!
Olisiko tässä totuus ja pieni vihje.
"Menen joka joulu sukujuhliin ja saan paketteja...
etten osta kenellekään mitään ja näin menty koko ikä.."
Miten joku ilkeää ja vielä 56v.
Mulla oli oikein mukavaa joulu aikuisten ja lasten kanssa. Jokainen toi jotain ruokaa jotka sovittiin etukäteen. Ostin jotain pientä suklaalevyä ja tunnen nämä ihmiset ainakin yli vuotta ja siksi on tosi rentoa olla vaan kertoa hyviä juttuja. puhua jopa politiikkaa vitsillä aterialla ja oli taas niin kivaa, ei mitään luksusta. Mutta olen kiitollinen, että sain osallistua joulun viettoon, tietysti pukeuduimme hieman juhlavasti, kevyttä ehostusta hiusten laittoa ja kaiken kruunasi useimmalla vieraalla villasukat kuten mullakin. Ei kivaa olla katkera. Jäi taas niin hyvät muistot kuten juhannuskin tämän porukan kanssa. Suosittelen.
Olet pettynyt saamiisi lahjoihin, ja ottaisit ne mieluummin rahana, mutta et itse hanki kenellekään mitään? Miten selität itsellesi oikeuden olla pettynyt? Aika moukkamaista käytöstä.
Kerran oli se sopimus, mä olisin jättänyt aukomatta ja kehottanut myymään itse kirpparilla ja pitämään rahansa. Kumminkin motkottavat kymmenen vuoden päästä, että se ei koskaan antanut lahjaa vaikka me muut ostettiin.
Asiat voi kääntää aina voitoksi. Myy lahjat kirpparilla tai Torissa. Minä en saanut taaskaan yhtään lahjaa vaikka ostan itse kymmeniä joka joulu.
Minä lohduttaudun sillä, että ostan alesta itselleni jotain kivaa. Naisen paras ystävä ja turva on nainen itse. Opettelen joka päivä itsekkäämmäksi ja pois tästä toisten ihmisten huomioimisesta kun se ei ole muotia nykyään.
Menet siis sukujuhliin, jossa jotkut toiset ovat valmistelleet joukun: siivonneett, ruokaa laittaneet ja kutsuneet sukulaiset luokseen. Anna mä arvaan, et koskaan ole tarjoutunut auttamaan mitenkään, etkä myöskään vie mitään ruokaa tai juomista mukanasi?
Sen lisäksi valita, kun sukulaisesi kutenkin ovat ajatelleet ilahduttaa myös sinua pienellä lahjoilla, joita sinä haukut krääsäksi?
Tämän on joko pakko olla pska trolli, tai sitten ap on nepsy moukka, josta sukulaiset eivät taatusti oikeasti tykkää.
Tiukasti vain sanot sukulaisille, että et halua mitään lahjoja. Kyllä ne vähitellen uskoo. Mutta jos joka joulu kohteliaasti avaat lahjat etkä sano mitään, miten edes voisivat tietää että et halua lahjoja?
Sukulaiset saaneet itselleen kepaamatonta krääsää ja lahjoittaa ne sulle. 😁
Nehän voi kipata kierrätyskeskukseen.
Vierailija kirjoitti:
Menet siis sukujuhliin, jossa jotkut toiset ovat valmistelleet joukun: siivonneett, ruokaa laittaneet ja kutsuneet sukulaiset luokseen. Anna mä arvaan, et koskaan ole tarjoutunut auttamaan mitenkään, etkä myöskään vie mitään ruokaa tai juomista mukanasi?
Sen lisäksi valita, kun sukulaisesi kutenkin ovat ajatelleet ilahduttaa myös sinua pienellä lahjoilla, joita sinä haukut krääsäksi?
Tämän on joko pakko olla pska trolli, tai sitten ap on nepsy moukka, josta sukulaiset eivät taatusti oikeasti tykkää.
Alkuosassa on järkeä, mutta ei loppuosassa. Meidän suvussa lahjojen antamattomuus on kaikkien yhteinen linja. Muistaa voi paljon kauniimmin kuin antamalla turhaa krääsää paketissa.
Oletko jotenkin kehitysvammainen tai muuten vajaa?
Ei ne ainakaan sinua normaalina taida pitää, kun hyväksyvät tuollaisen käytöksen.
Ymmärtäisit edes hävetä.