Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa Ranskan pressaa hävettää, kun muilla pressoilla on kauniit vaimot, ja oma vaimo on…

Vierailija
29.05.2017 |

…ei-niin-kaunis mummeli.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on suhteessa se vanhempi osapuoli, mies on kamala limainen setämies. Toisinpäin - ei mitään.

Vierailija
42/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän Macron vaimoaan vikitteli vuosikausia ennen kuin lykästi.

Mitenkähän Saulilla ja Jennillä? Tai Melanialla ja Donnylla? Kumpihan oli se aktiivisempi osapuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan tuo kieroa. Ja ukko näyttääkin ihan Ted bundylta. Mummonainen nuoren miehen käsipuolessa. Ei tainnu ajatella tätä sillon 2-kybäsenä, mikä on edessä. Ja pahemmaksi menee. Mies parhaassa iässä, 39 v, puoliso kiikkutuolissa. Ei omaa perhettä, ei lapsia, ym.

Juu eihän Ranskan presidentillä ole ollenkaan omaa tahtoa. Kaikkeen joutuu vahingossa, presidentiksi mm.

Vierailija
44/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitsee vaimonsa oikein, niin voi päätyä vaikka presidentiksi.

Vierailija
45/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se nainen on kaunis, erittäin tyylikäs ja suorastaan hottis. Ja sanon näin, vaikka olenkin nainen. Menin tosin itsekin aikoinaan naimisiin entisen opettajani kanssa. :D

Vierailija
46/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mielestäni siinä opettaja-oppilas-asetelmassa on jotain äärimmäisen kiihottavaa. Mun tapauksessani molemmat osapuolet kylläkin olivat täysi-ikäisiä ja siitä opiskelutilanteesta oli jo mennyt vuosia, mutta kävin siihen mieheen kuumana osittain siksikin, kun hän oli ollut opettajani. Lisäksi hän vaikutti tosi fiksulta ja älylliseltä ainakin aluksi, kunnes opin tuntemaan hänet paremmin. Itseäni kiihottavat ja kiinnostavat älykkyys, sivistys ja älylliset keskustelut. Taidan olla ns. sapioseksuaali.

T. Se opettajansa kanssa naimisiin mennyt

Vierailija
47/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi mielestäni siinä opettaja-oppilas-asetelmassa on jotain äärimmäisen kiihottavaa. Mun tapauksessani molemmat osapuolet kylläkin olivat täysi-ikäisiä ja siitä opiskelutilanteesta oli jo mennyt vuosia, mutta kävin siihen mieheen kuumana osittain siksikin, kun hän oli ollut opettajani. Lisäksi hän vaikutti tosi fiksulta ja älylliseltä ainakin aluksi, kunnes opin tuntemaan hänet paremmin. Itseäni kiihottavat ja kiinnostavat älykkyys, sivistys ja älylliset keskustelut. Taidan olla ns. sapioseksuaali.

HYI  --tana!! PHYI!

annoit opettajan kopeloida sua? Ja sit nait vielä sen iljetyksen?

48/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti googlesta katsoa, että minkälainen täti tuo on... Näyttävät olevan toisistaan kovasti välittävä pariskunta, ei siinä mitään. Mutta onhan hän jotenkin oudon näköinen ilmestys, kuivakan oloinen kasvoista ja langan laiha. Vaikka kauttaalta ohuen näköinen nainen, tuntuu silti että että pää ja muu kroppa ei ole samaa paria :-D ehkä muhkeasti tupeerattu tukka hämää silmää jotenkin.

Vierailija
49/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYI  --tana!! PHYI!

annoit opettajan kopeloida sua? Ja sit nait vielä sen iljetyksen?

Mä tunnen vetoa sellaisia (muutenkin viehättäviä/hyvännäköisiä) henkilöitä kohtaan, jotka ovat älyllisiä, älykkäitä ja sivistyneitä ja silloin antaisin kopeloida vaikka loputtomasti. Tosin monet ovat niin rajoittuneita, etteivät sellaista tee.

Ei se silloin tuntunut iljetykseltä lainkaan. Mun kiinnostukseni häntä kohtaan alkoi jossain vaiheessa lopahtaa pääosin siksi, kun tajusin, ettei hän ollutkaan niin ylivertainen älyllisesti ja suhteemme muuttui tasa-arvoisemmaksi.

Se rooleihin ja hierarkioihin sekä älyllisyyteen ja tietoon liittyvään valtaan yhdistyvä jännite oli olennaista sen seksuaalisen vetovoiman kannalta.

Vierailija
50/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain eli ap:lla on erittäin paha pakkomielle. Ei voi muuta todeta. Hanki oma elämä!

Vierailija
51/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camoon, te osaatte vetää toodella hyvin herneet nenään. Ja en ole kiinnostunut mummoista, koska olen hetero ja nainen.

Ja ettehän te minun yksityiselämästä mitään tiedä! :D

-Ap

Kuule, ihan normaali ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei koe tarvetta postailla tuollaisia aloituksia. Siksi minä väitän että sinä olet ilkeä, pahansuopa  ja kateellinen ihminen.  Normaalia, omaan elämänsä tyytyväistä  ei  jaksa kiinnostaa jonkun politiikon vaimo kilinkelliä, eikä hän tunne tarvetta arvostella  toisten valintoja sillä tavalla alatyyliin kuin sinä teet. Sulla ei todellakaan ole kaikki  kotona.

Te menette aika helposti provoihin mukaan. Sääli.

-Ap

Minun mielestäni toisen henkilön - vaikka julkisuudessa virkansa vuoksi olevan - puolison haukkuminen ei ole mikään provo vaan ainoastaan typerää. Se on vain typeryyttä, ymmärtämättömyyttä  tai sitten silkkaa ilkeyttä. Koska palstalle ilmaantuneet vastaavat ketjut lienevät sinun käsialaasi, kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Sinä olet ilkeä ja pahantahtoinen ihminen.  Kuinka mitätöntä oman elämäsi täytyykään olla jos saat iloa ja mielihyvää tuollaisista aloituksista?

Minä säälin sinua. Sinulla on paha olla. Ikävä homma, hoida se pois päiväjärjestyksestä.

Vierailija
52/53 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camoon, te osaatte vetää toodella hyvin herneet nenään. Ja en ole kiinnostunut mummoista, koska olen hetero ja nainen.

Ja ettehän te minun yksityiselämästä mitään tiedä! :D

-Ap

Kuule, ihan normaali ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei koe tarvetta postailla tuollaisia aloituksia. Siksi minä väitän että sinä olet ilkeä, pahansuopa  ja kateellinen ihminen.  Normaalia, omaan elämänsä tyytyväistä  ei  jaksa kiinnostaa jonkun politiikon vaimo kilinkelliä, eikä hän tunne tarvetta arvostella  toisten valintoja sillä tavalla alatyyliin kuin sinä teet. Sulla ei todellakaan ole kaikki  kotona.

Te menette aika helposti provoihin mukaan. Sääli.

-Ap

Minun mielestäni toisen henkilön - vaikka julkisuudessa virkansa vuoksi olevan - puolison haukkuminen ei ole mikään provo vaan ainoastaan typerää. Se on vain typeryyttä, ymmärtämättömyyttä  tai sitten silkkaa ilkeyttä. Koska palstalle ilmaantuneet vastaavat ketjut lienevät sinun käsialaasi, kannatan jälkimmäistä vaihtoehtoa. Sinä olet ilkeä ja pahantahtoinen ihminen.  Kuinka mitätöntä oman elämäsi täytyykään olla jos saat iloa ja mielihyvää tuollaisista aloituksista?

Minä säälin sinua. Sinulla on paha olla. Ikävä homma, hoida se pois päiväjärjestyksestä.

Tämä on provo, mutta olet liian idiootti tajutaksesi. Et uskaltaisi tulla henkilökohtaisesti huutelemaan? Tuskin. Hanki elämä.

-Ap

Vierailija
53/53 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen systeemi on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme