Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa Ranskan pressaa hävettää, kun muilla pressoilla on kauniit vaimot, ja oma vaimo on…

Vierailija
29.05.2017 |

…ei-niin-kaunis mummeli.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa, ap, että Rankan presidenttiparilla on kuitenkin keskenään hyvä seksielämä, toisin kuin sinulla. 

Vai sekö sinua tässä eniten kiukuttaakin?

Vierailija
22/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Macronin onneks eukko delaa kohta.

Minä kyllä luulen, että sen teet ennemmin sinä. Ei mahda tehdä hyvää verisuonillesi olla jatkuvasti noin myrkyttyneen katkera ja negatiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.Ehkäpä hän rakastaa vaimoaan.ulkonäöstä huolimatta!

Turha kommentti. Aplle täysin vieras asia. Ei kykene käsittelemään sitä faktaa miksi ihmiset yleensä menee naimisiin. Voi voi mielen köyhyyttä.

Vierailija
24/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camoon, te osaatte vetää toodella hyvin herneet nenään. Ja en ole kiinnostunut mummoista, koska olen hetero ja nainen.

Ja ettehän te minun yksityiselämästä mitään tiedä! :D

-Ap

Vierailija
25/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha kommentti. Aplle täysin vieras asia. Ei kykene käsittelemään sitä faktaa miksi ihmiset yleensä menee naimisiin. Voi voi mielen köyhyyttä.

Tuleppas sanomaan päin naamaa jos on asiaa.

-Ap

Vierailija
26/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Liimatainenkin kestää, vaikka vielä suurempi ikäero, Katri-H, käy hyvän matkaa kahdeksattakymmentä.

Vierailija
27/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

…ei-niin-kaunis mummeli.

En usko että hävettää, koska itse vaimonsa valitsi. Näistä sun vastaavista asioista pystyy päättelemään sinusta paljon enemmän kuin Ranskan pressasta.

Mikä sua muuten siinä vaimossa niin paljon risoo? Sekö että hänellä on hyvännäköinen mies ja sulla ei?

ei vaan me normaalit ei tykätä pedareista. Etenkään opettajakunnassa. 

Tuosson just toi että 16 vuotias poika ei ymmärrä ettei se 44 vuotias sexy kypsä nainen pysy sellaisena kuin 5 v, ja rupsahtaminen on väistämättä edessä ja nopeaan.Sen takia pitäisi olla laitonta opettajan iskeä poikia oppilaistaan, yhteikunnan tätyy puuttua koska nuori poika ei vielä tajua.

Vierailija
28/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillähän tuo on onneks rangaistavaa. 

Vierailija
29/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Macronilla on vaimonsa kautta kolme lapsipuolta, joista yksi oli Macronin kanssa samalla lukioluokalla."

Mielenkiintoisia perhepäivällisiä varmaan.

Vierailija
30/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Voin tulla niin sinä voit sitten samalla selittää miksi sinua näin kaivelemaan jonkun muun vaimo :)

Vierailija
31/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Camoon, te osaatte vetää toodella hyvin herneet nenään. Ja en ole kiinnostunut mummoista, koska olen hetero ja nainen.

-Ap

Kuule, ihan normaali ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei koe tarvetta postailla tuollaisia aloituksia. Siksi minä väitän että sinä olet ilkeä, pahansuopa  ja kateellinen ihminen.  Normaalia, omaan elämänsä tyytyväistä  ei  jaksa kiinnostaa jonkun politiikon vaimo kilinkelliä, eikä hän tunne tarvetta arvostella  toisten valintoja sillä tavalla alatyyliin kuin sinä teet. Sulla ei todellakaan ole kaikki  kotona.

Vierailija
32/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No tuolla kommentillahan sinä meidät vakuutatkin, että olet ihan normaali täyspäinen ihminen. Not.

Vierailija
33/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Annapa osoite niin tulen. Ja sanon. Minä uskallan kyllä.

Vierailija
34/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

No tuolla kommentillahan sinä meidät vakuutatkin, että olet ihan normaali täyspäinen ihminen. Not.

Eikö uskallus riitä? Kiva kun täällä on lauma kyökkipsykologeja. Te ette edes tiedä, kuinka väärässä olette :'D

-Ap

Vierailija
35/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Annapa osoite niin tulen. Ja sanon. Minä uskallan kyllä.

Niin vissiin. Kuinka monta viestiä vielä aiot lähettää?

-Ap

Vierailija
36/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kuule, ihan normaali ja hyvän itsetunnon omaava nainen ei koe tarvetta postailla tuollaisia aloituksia. Siksi minä väitän että sinä olet ilkeä, pahansuopa  ja kateellinen ihminen.  Normaalia, omaan elämänsä tyytyväistä  ei  jaksa kiinnostaa jonkun politiikon vaimo kilinkelliä, eikä hän tunne tarvetta arvostella  toisten valintoja sillä tavalla alatyyliin kuin sinä teet. Sulla ei todellakaan ole kaikki  kotona.

Te menette aika helposti provoihin mukaan. Sääli.

-Ap

Vierailija
37/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tämä tasa-arvo on olevinaan. Miksei kukaan itke Jenni Haukion kovaa kohtaloa vanhan kurpan vaimona?

Vierailija
38/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla ruma ja henkisesti lahjaton, ap?

Vierailija
39/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla ruma ja henkisesti lahjaton, ap?

En tiedä, koska en ole kumpaakaan. Vastaa sinä.

-Ap

Vierailija
40/53 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macronin vaimo on kyllä hyvinkin edustava. Itsestäni tuntuu esim. Saulin ja Jennin ikäero jotenkin ällöttävämmältä, en osaa sanoa miksi. Paitsi ehkä siksi, että se on niin paljon suurempi. Toisaalta se tuntuu vaan jotenkin likaisemmalta kun vanha mies jahtaa nuorta tyttöä, toisin päin ei tunnu niin väärältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan