Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että yksi lapsi ei aiheuta kovin paljon ylimääräistä vaivaa?

Vierailija
29.05.2017 |

Ollaan lapseton pari ja ollaan vakavissamme harkittu jopa lapsettomaksi jäämistä koska meillä menee hyvin näin. Toisaalta lisääntyäkin pitäisi ja monet sanovat että yhden lapsen kanssa on älyttömän helppoa. Pitääkö paikkansa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lapsesta ja sen vanhemmistakin.

Mulla kokemusta hevosesta, koirasta ja lapsesta ja mä olen kokenut lapsen noista helpoimmaksi, luultavasti biologisista syistä (lapsen hoito tulee eri tavalla luonnostaan eikä tunnu ylimääräiseltä vaivalta).

Toki lapsesta ylimääräistä vaivaa on aivan helvetisti jos objektiivisesti asiaa tarkastelee, eri asia kokeeko sitä niin.

Vierailija
22/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Yhdestä lapsesta on enemmän vaivaa kuin kahdesta pienellä ikäerolla. Ja se esikoinen voi olla vaativa, tyytymätön ja raskas hoidettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä mitä jos lapsi sairastuu, jopa vakavastikin? Ramppaatte sairaalassa ym joka pyhätön viikko.. Siinä on vaivattomuus kaukana..

Kannattaa ylipäätään harkita vakavasti, oletteko omasta tahdosta lasta hankkimassa vai siksi, kun tuntuu että pitää hankkia..

Vierailija
24/27 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte jotain vaivatonta, ottakaa vaikka hamsteri.

tosin sitäkin pitää hoitaa ohjeiden mukaan, ruokkia oikeanlaisella ruokavaliolla, vaihtaa purut jne.

Vierailija
25/27 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse miellän tuon helppouden niin, että yhden kanssa on usein HUOMATTAVASTI helpompaa kuin kahden lapsen kanssa. Ihmiset vaan ovat niin tottuneita siihen,että lapselle "pitää tehdä kaveri" ja lapsia pitää olla kaksi, ettei ymmärretä joidenkin raskaiden asioiden johtuvan siitä että lapsia on kaksi vaan kuvitellaan niiden KUULUVAN perhe-elämään. Itse yhden lapsen äitinä olen monesti kuullut valitusta asioista,jotka ovat minulle täysin vieraita. Puhuja kuitenkin sanoo et "tälläistähän se lapsiperheen elämä on" ja kuvittelee minunkin arkeni olevan tuollaista. Sanoisin siis että merkittävin ero on siinä,onko lapsia yksi vai enemmän.

Vierailija
26/27 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainokainen on aina ollut sellainen, että ei viihdy ollenkaan yksin. Siis luonnostaan seurallinen.

Vierailija
27/27 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen pysymään lapsettomana! Ette voi tietää millainen lapsi tulisi- voi olla koliikkivauva, erityistarpeinen ym ym. Elämä on helppoa ja rauhallista näin lapsettomana! Ja todellakaan ei "pidä"

lisääntyä vain sen takia kun muutkin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi