Miten nopeiten lähihoitajaksi
Tai joku muu nopea koulutus.
En jaksa vaan istua toimistossa.
Olen hakemut oman alan töitä muualta mutta ei vaan tärppää :(
Kommentit (6)
Käydäänpä sitä herkillä.. Osaan kyllä googlaa mutta täällä kun tiedetään kaikki niin siks kysyin. Huoh.
En käy herkillä. Olen elämässä kiinni ja unelma-ammatissani. Tähän olen päätynyt tiukalla opiskelulla ja työnteolla. Mulla on ystävänä kaltaisesi haahuilija, joka ei saa (työ)elämästään kiinni. Ei osaa itse selvittää itsenäisesti mitään ja ihmettelee vähän katkeranakin, kun oman alan töitä ei löydy. Nelikymppinen, vaihtanut monesti alaa.
Joten kannattaa ihan tosissaan miettiä haluaako olla aina toisiin tukeutuva rassukka vai ottaa työelämässä pärjääminen omiin käsiin!
hmmm... meinasin kommentoida kommentoijalle et ap:n asiallista alotus lyttää iha turhaan... mut ymmärrän pointin oikein hyvin.. elämänkoululaiset ja vaikeus ite hoitaa mitään..
Osta mun lähihoitajan paperit? Jos hinnasta sovitaan niin voin myydä ne sulle.
Lähihoitajaksi pääsee kyllä ilman koulutustakin. Aina kun olen ollut työtön, niin on tarjottu lähihoitajan paikkoja, vaikka olen kaupallisella alalla. Olen oikein sanonut, että musta ei oo siihen, en pysty. Mutta aina niitä kerta toisensa jälkeen ehdotetaan.
Tiedätkö. Google on kovin kätevä. Vaivaudu laittamaan hakukenttään: "lähihoitaja aikuisopiskelu" niin johan pääset asiassa eteenpäin. Ihan itsenäisesti.
Jos nykyelämä tuntuu ahistavalta jopa siltä, että ei oikein saa mistään kiinni niin yksi syy on se, että aikuisena et osaa edes pientä asiaa lähteä itsenäisesti selvittämään.
En halua olla sinulle ilkeä, mutta pakko antaa palautetta. Ei aikuinen ja jatkokoulutusta suunnittelevä ihminen voi olla näin kädetön. Otat itseäsi niskasta kiinni. Se on oikeasti parasta hoitaa ennen lisäopintojen aloittamista. Tsemppiä sulle!