Mistä löytäisi naisen, joka kestää minua?
Ikä: 35
Pituus :171
Paino: normaali, ei vaakaa, varmaan jotain 70 tienoilla
Naama: Ainakin joitain naisia miellyttävä
Huonot ihmissuhdetaidot, en ole koskaan seurustellut, en ole ollut koskaan oikeissa töissä, olen aloitekyvytön ja pelkään muutosta. Olen kuitenkin mielestäni ihan fiksu, mutta jotenkin jumissa ja sosiaalisesti tönkkö. En ole väkivaltainen, huutaja tai arvaamaton, vaan hyvin rauhallinen.
Tykkään leffoista, sarjoista ja tietokonepeleistä. Olen varmaan jonkinlainen mieslapsi, kun noiden lisäksi en ole tehnyt mitään aikuisten jutuksi luokiteltavaa eli töissä käymistä, ajokortin ajamista, lisääntymistä ja oikeastaan vastuun ottoa oikein millään tavoin.
Enkä tietenkään etsi mitään kaikkien kanssa toimeen tulevaa, 23-vuotiasta fitness-mallia. En edes tiedä mitä etsin. Kunhan ei ole mikään kiusaaja ja henkinen manipuloija ja ei halua lapsia, koska isäksi minusta ei ole. Tietenkin minun täytyy myös tuntea vetoa siihen naiseen, jonka kanssa kenties asuisin samassa asunnossa.
Osaan hoitaa asiani itse. Olen asunut 17 vuotta yksin, siinä oppii kaikenlaista. Äiti myös opetti minulle kotihommat, joten kämppä pysyy ihan ok-kunnossa yleensä. Sijaisäidistä en ole siis kiinnostunut. Joku vaan jonka kanssa katsella elämää yhdessä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja täytyy kyllä tosiaan huomauttaa, että enhän minä tiedä, että millainen olen silloin, kun olen parisuhteessa. Minulla ei ole ollut sellaista oikeaa kiintymyssuhdetta yhteenkään ihmiseen elämässäni, niin voihan sellainen jonkun mutavyöryn sitten laittaakin liikkeelle. Eli otan varauksella takaisin tuon aloituksessani kertoman rauhallisuuteni.
-ap
No, ainakin tunnut ymmärtävän rajoitteitasi ainakin jossain määrin, mikä ei ole tilanteessasi olevilla ihmisillä kovin yleistä. Löytyisiköhän peli- tai elokuvaharrastajien joukosta kaltaisesi nainen?
Varmaan jonkun naisen voit löytää. Vaikea kuitenkin ajatella tilannetta, jossa välillenne syntyisi hyvä elämä ja onnellinen parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jonkun naisen voit löytää. Vaikea kuitenkin ajatella tilannetta, jossa välillenne syntyisi hyvä elämä ja onnellinen parisuhde.
No älähän nyt. Parisuhde opettaa ja kehittää ihmistä. Vain ihmisten kanssa oppii ihmissuhdetaitoja. Joten ap nyt kipinkapin työttömien yhdistykseen, sekakuoroon, tanssikurssille, mielenterveysseuran tapaamiseen, seurakuntaan, pelikerhoon, mihin hyvänsä, jossa tapaa ihmisiä!!! Etsivän nuorisotyöntekijän olisi pitänyt löytää sinut silloin nuorena ja aktivoida sinut johonkin!
Kuulostat mukavalta, olen itse aika samanlainen
Kumppani voisi löytyä pelimaailmasta. Siellä on muita kaltaisiasi, ihmisiä joiden on vaikea kohdata toisia kasvokkain, mutta joita helpottaa tavata ihmisiä virtuaalitodellisuudessa. Monella ihmisellä on suhde virtuaalitodellisuudessa.
Onko sinulla diagnosoitu asperger? Diagnoosi voisi auttaa sinua noissa tukitöissä. Ja olisi kunniallinen tapa selittää miten olet ihan hyvä ihminen mutta rajoittunut sikäli että vaikea pystyä työelämään ja vaikeuksia sosiaalisissa suhteissa.
Niin, että miteenhän olet lähes 20 vuotta onnistunut elelemään ilman työtä?
Onko se tämä meidän suomalainen yhteiskunta, joka on sinua rahoittanut, vai onko sinulla perintönä tulleita tulonlähteitä? Kiinnostaisi tietää, koska tuohan on aika mainio vaihtoehto...
Vierailija kirjoitti:
Kumppani voisi löytyä pelimaailmasta. Siellä on muita kaltaisiasi, ihmisiä joiden on vaikea kohdata toisia kasvokkain, mutta joita helpottaa tavata ihmisiä virtuaalitodellisuudessa. Monella ihmisellä on suhde virtuaalitodellisuudessa.
Pelimaailmasta on aika hankala löytää naisia. Naiset ovat siellä vähemmistö ja monet eivät tuo itseään esille (= et tiedä että he ovat naisia) koska monien kokemattomien miesten reaktiot saattavat olla epämiellyttäviä.
Niillä jotka tuovat sukupuolensa esille on liehittelijöitä jonoksi asti, joten on hankalaa lähteä sen enemmän tuttavuutta hieromaan.
Itselleni kelpaisi myös nörttinainen mieluusti mutta olen huomannut että nettipeleistä sellaisen löytäminen on hyvin hyvin hankalaa.
M27
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Jyväskylä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Onko se tämä meidän suomalainen yhteiskunta, joka on sinua rahoittanut, vai onko sinulla perintönä tulleita tulonlähteitä? Kiinnostaisi tietää, koska tuohan on aika mainio vaihtoehto...
Valmistuin 2005, eli noin 11 vuotta työttömänä. Olen mennyt työelämävalmennuksiin ja palkkatukityöhön kuitenkin, niissä on tainnut mennä yhteensä noin 2,5 vuotta. Luulen että työkkärin avustaja pitää minusta ja siksi ei ole hiillostanut kauheasti. Työttömyystukea olen nostanut koko tämän ajan, toimeentulotukea en koskaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Valmistuin 2005, eli noin 11 vuotta työttömänä. Olen mennyt työelämävalmennuksiin ja palkkatukityöhön kuitenkin, niissä on tainnut mennä yhteensä noin 2,5 vuotta. Luulen että työkkärin avustaja pitää minusta ja siksi ei ole hiillostanut kauheasti. Työttömyystukea olen nostanut koko tämän ajan, toimeentulotukea en koskaan.
-ap
Ei menestystä naisten kanssa määritä se,mitä et ole, vaan se, mitä sinulla on tarjota. Tätä asiaa kannattaa tosissaan pohtia, mutta ilman kokemusta naisten kanssa olemisesta on tietenkin vähän hankalaa määritellä, mitä joku nainen voisi arvostaa. Yleisesti ottaen luotettavuus, rauhallisuus, vakaus, suoraselkäisyys, itseluottamus, hellyys, herkkyys ja hyvät keskustelutaidot ovat esimerkkejä tällaisista asioista. Asiaa auttaa, kun olettaa naisten olevan vähän niin kuin ihmisiä.
t. mies
Ap tässä taas moi. Painoon tarkennusta, eli se on 72 kg kuntosalin vaa'alla mitattuna. Kuntosalista ei kannata päätellä, että olisin jotenkin mureassa lihassa. Olen aloittelija.
Minulle voi kirjoitella osoitteeseen 123kjeh @ gmail . com. Muistutuksena, että asun Jyväskylässä. Kannattaa varmaan kerrata tässä keskustelussa olevat viestini. Ne löytyvät hyvin selaimen tekstihaulla "-ap".
Onnea matkaan toivottelee,
-ap
Niin ja täytyy kyllä tosiaan huomauttaa, että enhän minä tiedä, että millainen olen silloin, kun olen parisuhteessa. Minulla ei ole ollut sellaista oikeaa kiintymyssuhdetta yhteenkään ihmiseen elämässäni, niin voihan sellainen jonkun mutavyöryn sitten laittaakin liikkeelle. Eli otan varauksella takaisin tuon aloituksessani kertoman rauhallisuuteni.
-ap