Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ikä: 35
Pituus :171
Paino: normaali, ei vaakaa, varmaan jotain 70 tienoilla
Naama: Ainakin joitain naisia miellyttävä

Huonot ihmissuhdetaidot, en ole koskaan seurustellut, en ole ollut koskaan oikeissa töissä, olen aloitekyvytön ja pelkään muutosta. Olen kuitenkin mielestäni ihan fiksu, mutta jotenkin jumissa ja sosiaalisesti tönkkö. En ole väkivaltainen, huutaja tai arvaamaton, vaan hyvin rauhallinen.

Tykkään leffoista, sarjoista ja tietokonepeleistä. Olen varmaan jonkinlainen mieslapsi, kun noiden lisäksi en ole tehnyt mitään aikuisten jutuksi luokiteltavaa eli töissä käymistä, ajokortin ajamista, lisääntymistä ja oikeastaan vastuun ottoa oikein millään tavoin.

Enkä tietenkään etsi mitään kaikkien kanssa toimeen tulevaa, 23-vuotiasta fitness-mallia. En edes tiedä mitä etsin. Kunhan ei ole mikään kiusaaja ja henkinen manipuloija ja ei halua lapsia, koska isäksi minusta ei ole. Tietenkin minun täytyy myös tuntea vetoa siihen naiseen, jonka kanssa kenties asuisin samassa asunnossa.

Osaan hoitaa asiani itse. Olen asunut 17 vuotta yksin, siinä oppii kaikenlaista. Äiti myös opetti minulle kotihommat, joten kämppä pysyy ihan ok-kunnossa yleensä. Sijaisäidistä en ole siis kiinnostunut. Joku vaan jonka kanssa katsella elämää yhdessä.

• ylös 26
  • alas 13

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ikähaarukka ja pituus?
Vastaavia lapsiavierastavia, hiljaisia naisia on pilvin pimein.
Työurasi voi vähän ehkä nykiä jos nainen on kauhean kunnianhimoinen.

Tärkeintä on oma intohimosi.
Millaisesta naisesta sytyt?
Haluatko liehitellä? Ottaa vastaan lepertelyä? Pidätkö seksistä?
Kun kiinnostut ensin itse naisista, voi onnistua paremmin.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Oletko eläkkeellä vai miksi et ole ikinä tehnyt töitä?

Muuten kaltaisesi mies kelpaisi minulle ihan hyvin mutta elämäntapatyönvieroksuja on aika iso miinus.

• ylös 28
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikähaarukka ja pituus?

Tarkoitan:
Mikä on sinun toivomasi naisen pituus?

Vierailija

Siis olet sosiaalisesti heikkolahjainen elämäntapatyötön. Epäselväksi jäi, mitä sinulla olisi tarjota naiselle, listasit pääasiassa sitä, mitä et ole.

• ylös 24
  • alas 5
Vierailija

kuulostat symppikseltä hyvältä mieheltä. Onnea elämään, toivon puolisoa rinnallesi!

• ylös 21
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis olet sosiaalisesti heikkolahjainen elämäntapatyötön. Epäselväksi jäi, mitä sinulla olisi tarjota naiselle, listasit pääasiassa sitä, mitä et ole.

miksi haluat loukata toista ihmistä? onko Sulla huono olo itselläsi tai jotain? vai kiinnostuitko ja jotenkin et pysty käsittelemään sitä? tiedä häntä...

• ylös 27
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikähaarukka ja pituus?

En tiedä tuosta ikähaarukasta, jotenkin teennäistä laittaa sitä. Esimerkiksi jos laitan 25-45 ja sitten joku mahdollisesti säväyttävä 24- tai 46-vuotias ei ota yhteyttä.

En oikein tiedä millaisista naisista sytyn. Milloin mistäkin. Yleensä ovat olleet fyysisesti aika pieniä. En tiedä tuosta liehittelystä ja lepertelystä, kun en ole koskaan seurustellut. Kuinkahan luonnollisesti niihin osaa sitten suhtautua? Ja toki pidän seksistä, mutta en varmaan päivittäin halua olla panemassa, paitsi ehkä aluksi? Silloin kuulemma on joku alkuhuuma.

Olen kyllä jopa harrastanut seksiä yhden naisen kanssa tähän mennessä, joskus viime vuosikymmenellä.

-ap

• ylös 21
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko eläkkeellä vai miksi et ole ikinä tehnyt töitä?

Muuten kaltaisesi mies kelpaisi minulle ihan hyvin mutta elämäntapatyönvieroksuja on aika iso miinus.

Olen tehnyt pari työharjoittelujaksoa ja olen ollut vähän aikaa palkkatuella. En ole työnvieroksuja mielestäni, en vain saa aikaiseksi haettua töitä. Olen kyllä aina tehnyt työt niin kuin ne pitää tehdä silloin, kun olen työkkärin kautta jossain 9 euron leikkityössä ollut.

-ap

• ylös 11
  • alas 16
Vierailija

Minulle ainakin kelpaisi. En itsekkään ole kiinnostunut elämään oikeaa aikuisen elämää ja samanlainen mies jonka kanssa voisi katsoa elokuvia ja pelata olisi kiva.

• ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Vaikea sanoa, mistä voisit sellaisen löytää. Missä paikoissa edes liikut, joissa ylipäätään tapaat naissukupuolen edustajia?

Vierailija

Suosittelen paikallisen mielenterveysporukan tms tapaamisiltoja. Siellä on paljon porukkaa, joista varmasti löytyy kumppani. Juuri kävin erään erään vapaaehtoistyötä tekevän sukulaiseni kanssa tutustumassa heidän toimintaansa. Kahdesti viikossa on kahvi ja jutustelu ilta. Tupa aina täynnä sinun kaltaisiasi syrjäytyneitä ja yksinäisiä.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaisi. En itsekkään ole kiinnostunut elämään oikeaa aikuisen elämää ja samanlainen mies jonka kanssa voisi katsoa elokuvia ja pelata olisi kiva.

Uuu! Tästä av-romanssi käyntiin! Vaihtakaa sähköposteja! 😍😍😍

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Ikähaarukkasi voisi olla sitten "noin 25-45", se riittää.
Koeta lähestyä naisia ulkona, mene esim. ulos pelaamaan?
Minua lähestyi eräs nuorehko mies äskettäin, kun olin valokuvaamassa ohimennen kaupunkini patsaita.
Hän kysyi, että haluanko että hän kuvaa minut patsaan vierellä. Halusin.
Vaihdoimme muutaman sanan.
Hän tarjosi puh.numeroaan, en ottanut kun olen varattu.
Kerran hän yritti myös suudella, se ei ole oikein sopivaa heti ensi kohtaamisella,
mutta en tehnyt siitä mitään numeroa.
Vilkutin iloisesti lähtiessäni ja moikkaan jos tapaan.
N47

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

miksi haluat loukata toista ihmistä? onko Sulla huono olo itselläsi tai jotain? vai kiinnostuitko ja jotenkin et pysty käsittelemään sitä? tiedä häntä...

Tarkoitus oli saada sinut kertomaan hyvistä puolistasi tarkemmin: otsikkosi lähtee oletuksesta, että yhdessäolo sinun kanssasi on kestämistä. Kerrot myös paljon siitä, mitä et ole.

Ainoat asiat, mitkä tuntuu irtoavan ovat: normaalipainoinen (et ole kuitenkaan kokeillut vaakaa), rauhallinen (yksin kotona harvoin syntyy konfliktitilanteita, millainen olet paineen alla?), pelaamista harrastava elokuvanystävä.

Haluatko viettää loppuelämän kotona pelaillen ja leffoja katsellen vai onko sinulla muitakin suunnitelmia?

Vierailija

Pelaaminen ja työttömyys, mieslapsi... aika kauan saisit etsiä että naisen löytäisit ja sekään ei ole satavarmaa että löytäisit vaikka etsisit. Yritä nyt saada edes joku ote elämään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pelaaminen ja työttömyys, mieslapsi... aika kauan saisit etsiä että naisen löytäisit ja sekään ei ole satavarmaa että löytäisit vaikka etsisit. Yritä nyt saada edes joku ote elämään.

Ei ole työtävieroksuva, mutta jo pelkkä työnhaku omatoimisesti on liian raskasta...

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mun mielestä sun pitäis kyllä käydä psykiatrin juttusilla. Kuulostaa siltä niinkuin olisit ollut koko ikäsi masentunut, etkä ole päässyt oikein "lentoon" koskaan.

Onko jotain lapsuuden traumoja, jotka estävät potentiaalisi?

Kirjoituksestasi päätellen olet herkkä, tunteva ihminen.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni ap viettää mielestään ihan mukavaa elämää, eikä kysynyt muiden mielipiteitä elämäntavastaan.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Millainen olet luonteeltasi? Haluaisin tavata edes jonkin verran positiivisen ja optimistisen ihmisen, kun itsekin kallistun siihen suuntaan ja elämässä on ollut liikaa synkistelijöitä. Se on yleistä syrjäytyneiden lähi- ja tuttavapiirissä.

-ap

Sivut