Antaisitko miehen pyyhkiä tai pestä peppusi kakan jälkeen, jos hän pyytäisi?
Ja haittaisiko, jos olisit tavannut miehen ekaa kertaa samana iltana?
Kommentit (40)
En, ellei asiasta ole sovittu etukäteen.
En nyt saman illan aikana tapaamani miehen, mut oman miehen kyy antaisin. Oon melkein antanutkin kun selkäkipu oli niin hirveä että melkein en saanu persettä pyyhittyä.
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä jos on just käyny ennen tapaamista kakalla? Silloin ei vois järjestää treffejä?
Voisi tietenkin järjestää treffit, mutta silloin mies ei vain voisi pyyhkiä peppuasi. Mutta mikäs on vastauksesi otsikon kysymykseen? Ap
Jos olisin parisataakiloinen ja tarvitsisin apua. Tosin jos sellaisena olisin treffeillä, mies todennäköisesti olisi niin vinksahtanut että nauttisi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Tunge peukalo perseesees!
Höh. Ei tarvitse olla noin aggressiivinen.
Ap
Tottahan toki, vielä parempi olisi jos sormi luiskahtaisi paperistä läpi ja vähän sisälle <333
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut mitä jos on just käyny ennen tapaamista kakalla? Silloin ei vois järjestää treffejä?
Voisi tietenkin järjestää treffit, mutta silloin mies ei vain voisi pyyhkiä peppuasi. Mutta mikäs on vastauksesi otsikon kysymykseen? Ap
Vastaus on ei. Sun täytyy varmaan odotella sinne vanhuuteen asti,silloin voi apua tarvita.
(Kyllä on kummallisia fetissejä ihmisillä...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus on ei. Sun täytyy varmaan odotella sinne vanhuuteen asti,silloin voi apua tarvita.
(Kyllä on kummallisia fetissejä ihmisillä...)
Aijaa. Mikset? Et suostuisi edes miestä miellyttääksesi? Ap
Eiköhän tuo joka terveeltä ihmiseltä sujune ihan omatoimisestikin. Sairaat ja hoidossa olevat tai jotenkin niin pahasti vammaiset,etteivät siihen itse kertakaikkiaan millään pysty on sitten eri juttu.
Mikset ap. ole pyrkinyt esim. sairaanhoitajaksi ?
Siinähän saisit toteuttaa tuota haluasi, mutta HUOM. et itseäsi varten,vaan TOISEN ihmisen auttamiseksi.
Pääsisit siinä ehkä eroon noista ihmisen eritystoimintoihin mielessäsi alitajuisesti liittämistäsi fetisseistä ja perversioista ja olisit siinä henkisesti tervehtynyt, hyödyllinen ja arvostettu työntekijä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Kyllä on kummallisia fetissejä ihmisillä...)Aijaa. Mikset? Et suostuisi edes miestä miellyttääksesi? Ap
Ei ole tarvetta miellyttää miehiä tekemällä asioita, jotka koen vastenmielisiksi.
Olen paskonut miehen suuhun kun se halusi tietää, miltä se tuntuu ja oli kehinyt jonkin pakkomielteen asiaan.
Ei tarvinnut toista kertaa paskoa.:)
Kakkaleikit on kyllä jo sen verta ällöjä, etten niihin kertaa useammin lähde - eli kerran voisin antaa pyyhkiä, mutta se olisi viimeinen kerta myös.
Pissajutut ok, mut kakka...hyi.
Mut kerranko sitä kaikkea kokeilee, ällöjäkin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin
Kiva kuulla, että ihan kaikki naiset eivät ole seksuaalisesti niin rajoittuneita. :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin
Kiva kuulla, että ihan kaikki naiset eivät ole seksuaalisesti niin rajoittuneita. :)
Ap
Kiitti kivasta vastauksestasi (....siis itsellesi )
Vierailija kirjoitti:
Olen paskonut miehen suuhun kun se halusi tietää, miltä se tuntuu ja oli kehinyt jonkin pakkomielteen asiaan.
Ei tarvinnut toista kertaa paskoa.:)Kakkaleikit on kyllä jo sen verta ällöjä, etten niihin kertaa useammin lähde - eli kerran voisin antaa pyyhkiä, mutta se olisi viimeinen kerta myös.
Mut kerranko sitä kaikkea kokeilee, ällöjäkin juttuja.
Olet siis osallistunut aktiivisesti johonkin noin mielisairaaseen juttuun.
Oliko vielä oma miehesi ?
Minä olisin kyllä sinuna ollut huolissani hänen mielenterveydestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut toista kertaa paskoa.:)Kakkaleikit on kyllä jo sen verta ällöjä, etten niihin kertaa useammin lähde - eli kerran voisin antaa pyyhkiä, mutta se olisi viimeinen kerta myös.
Mut kerranko sitä kaikkea kokeilee, ällöjäkin juttuja.Olet siis osallistunut aktiivisesti johonkin noin mielisairaaseen juttuun.
Onko naiset oikeasti noin rajoittuneita ja herkkiä vai esitätkö vain? Eihän "kaviaarin" maistaminen nyt niin kummallinen asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kerranko sitä kaikkea kokeilee, ällöjäkin juttuja.Olet siis osallistunut aktiivisesti johonkin noin mielisairaaseen juttuun.
Onko naiset oikeasti noin rajoittuneita ja herkkiä vai esitätkö vain? Eihän "kaviaarin" maistaminen nyt niin kummallinen asia ole.
Kalanmäti ja ihmisten ulosteet EIVÄT ole yhtään sama asia.
Ulosteet ovat kehon kuona-aineita ja eritteitä, joiden syömisestä voi sairastua,koska ne sisältävät mm. kolibakteereita.
Vastoin yleistä luuloa ja käsitystä esim. anaaliyhdynnästä pitävät ja sitä suhteessaan harjoittavat eivät muuten yleensä ole lainkaan mitään ulostefetisistejä (vaikka heidät sellaisten vuoksi helposti leimataankin) vaan päinvastoin siitä sen puolen alapäähygieniastaan erittäin tarkasti huolehtivia ihmisiä, joille tip-top puhtaus on a & o ja jotka inhoavat noita varsinaisia 'shit-juttuja' yhtä paljon kuin muutkin normaalit ihmiset .