Kysy 13-vuotaalta pojalta.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Aijotko mennä rippikouluun?
En aio, koska olen ateisti.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Luetko kirjoja - jos luet minkä kirjan luit viimeksi? Äläkä sano Harry Potteria...
En lue juuri ollenkaan. 2016 luin yhden kirjan esitelmää varten.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein masturboit?
Vähintään 7 kertaa päivässä
-ap
Voiko Kuhn Rikon painekattilan höyryventtiilin avautumispainetta säätää itse, vai pitääkö se viedä ammattilaiselle?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein masturboit?
Masturboin noin 2 kertaa päivässä, mutta joskus menee kerran tai ei yhtään. Vastapainoksi joskus menee reilusti yli kahdesta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi tupakanpoltto kiinnostaa?
Se vaikuttaa mukavalta ajankululta. Teen muutenkin jotain kokoajan käsillä tai jaloilla.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Voiko Kuhn Rikon painekattilan höyryventtiilin avautumispainetta säätää itse, vai pitääkö se viedä ammattilaiselle?
En tiedä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Sinun ikäisenä luin ihan sikana kirjoja - kannoin kotiin pino tolkulla eri teoksia ja ahmin ne hetkessä ja hain taas lisää kaverini kanssa.
Kirjat laidasta laitaan sivistivät ja viihdyttivät tosi paljon - suosittelen lämpimästi tutustumaan ympäröivään maailmaasi kirjojen avulla.
En jaksa lukea yhtä sivua kirjasta. Tarvitsen jonkun hyvän syyn lukea kirjan, että saan mitään luettua.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Paskat sä mitään 13v ole.
uskoisitko sää jos mä kirjottaisin nää näin? emmä tiiä miks nuorien kielioppiin uskota alkuukaan nii ja sit valitetaan ku nuoriso on pilalla mut mää ainakin osaan kirjakieltä jotenkin ja sitä kirjotankin
-ap
Katsotko leffoja? Mikämon paras näkemäsi?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kesäsuunnitelmia sulla on?
Ajattelin hillua kavereiden kanssa.
-ap
Ei 13-v poika voi olla 175 cm, hädin tuskin aikuiset miehet on sitä kokoluokkaa
Vierailija kirjoitti:
Katsotko leffoja? Mikämon paras näkemäsi?
En katso paljoa leffoja, mutta katsoisin jos olisi netflix. Hobbitti viiden armeijan sota oli varmaan paras.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kesäsuunnitelmia sulla on?
Ajattelin hillua kavereiden kanssa.
-ap
Teetkö mitään kesätöitä tai jotain askareita, mistä saat palkkaa? Onko sulla sisaruksia?
Sinun ikäisenä luin ihan sikana kirjoja - kannoin kotiin pino tolkulla eri teoksia ja ahmin ne hetkessä ja hain taas lisää kaverini kanssa.
Kirjat laidasta laitaan sivistivät ja viihdyttivät tosi paljon - suosittelen lämpimästi tutustumaan ympäröivään maailmaasi kirjojen avulla.