Saako tissit osamaksulla ja missä halvimmat?
Alkanut kyllästyttää nämä minit jo :(
Kiinteyttä, pyöreyttä ja kokoa sais olla enemmä nykytilanteeseen nähden
Kommentit (26)
Kiitokset asiallisista kommenteista. Harkitsen vielä asiaa. Tai saatan vaan jättää asian sikseen. Ja pysytellä huppareiden alla. Sekä vältellä rantoja ja kylpylöitä :(
Kun ei näin epämuodostuneille ja rumille rinnoille löydy sopivia yläosia eikä liivejäkään :/
-ap
Tiedän miltä tuntuu. Itselläni on pienet rinnat ja olen halunut isontaa, mutta en ole epätoivoinen että maksaisin leikkauksesta itseni kipeäksi... Olen hyväksynyt rintojeni kokoon, vaikka muilla olisi silarit ei tarkoita että haluaisin mennä massan mukana. Luonnollinen kauneus on kauniimpaa kuin kumitissit.
Saa niitä silareita hankkia kuka kieltää, mutta parempi on hyväksyä itsensä sellaisenaan kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Kiitokset asiallisista vastauksista.
Harkinnassa ovat vielä.Onko muuten pakko kommentoida jos ei asiallisesti osaa vastata?
Taitaa olla suurin osa ihan kakaroita jotka noin lapsellisia kommentteja latelee tai sitten elämäänsä kyllästyneitä tapauksia.-ap
Useimmille silikonit tarkoittavat jotain aivan övereitä. Sopusuhtaiset ovat oikeasti tyylikkäät ja seksikkäät.
Hintaa ei kannata vertailla loputtomiin, osarivaihtoehdosta puhumattakaan. Mieti, haluatko tukea tätä kuuluisinta franchising-ketjua, joka teettää hommat Virossa ja sijoittaa ne omistajan veropakoiluun.
Hyväksyn siis sen että jatkan huppariin piiloutumista. En mene rannoille enkä kylpylöihin itseäni nolaamaan :/
-ap
Mä olen kieltämättä alkanut myös vakavasti harkita rintojen laittamista. Nykyiset on painonvaihteluiden takia aivan piloilla, näyttävät siltä kuin ne kuuluisi kuuskymppisen kroppaan tai kuin niillä olisi imetetty 5 lasta. Ja minä olen 25. En pysty käymään saunassa muuten kuin yksin tai puolison kanssa ja seksiä harrastaessakin pidän rintsikat päällä. En haluaisi edes isompia, haluaisin vaan ettei olisi tyhjiä navassa roikkuvia pusseja.
Olen 28 v ja tissit kasvoivat 14-vuotiaana. Edelleen saman kokoiset kuin tuolloin yläasteikäisenä vaikka painoa on tullut +25 kg tissit eivät kasva. Äidilläni on g-kuppi, minä jäin aa-kuppiseksi. T. Katkera aa-kuppinen lauta