Vierailija

Olen saanut kuulla olevani aivan liian nirso miesten suhteen niin kauan kuin muistan. Jotkut ovat tulkinneet nirsouden jonkinlaiseksi ylimielisyydeksi - että kuvittelisin olevani muiden yläpuolella.

Satun vain syttymään seksuaalisesti aika harvoista miehistä, mutta se tunne sotkeekin sitten pään täydellisesti. Nämä miehet eivät ole edes olleet mitään alfauroksia, mutta ovat sattuneet miellyttämään omaa silmääni.

Nyt tapailen miestä, joka on kaikin puolin mukava ja kivannäköinenkin. Mutta ei hän toistaisesti ainakaan juuri sytytä minua seksuaalisesti. Näin on käynyt monta kertaa netin kautta tavattujen tyyppien kanssa. Koko homma harmittaa minua, tuntuu kurjalta lopettaa tapailu tällaisen takia mutta minkäs teet.

Onko muille kokemuksia asiasta? Vanhempien ja viisaampien neuvoja kaipailen. En haluaisi olla lopun elämääni sinkku.

• ylös 21
  • alas 7

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

On vähän liikaakin kokemusta. Oon aina se kiva ja fiksu tyyppi, joka ei sytytä naista seksuaalisesti

• ylös 27
  • alas 3

Olen samaa mieltä, että kemiaa on oltava, jotta jutusta voisi mitään tulla. Mutta olen huomannut että se voi syttyä myöhemminkin.

Oletteko kuitenkin edenneet intiimille tasolle? Joskus kipinä voi syttyä, kun vaan heittäytyy mukaan. Toki on hieman kyseenalaista kehottaa ketään hyppäämään sänkyyn jos ei oikeasti tee mieli..

• ylös 12
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse taas koen tosi harvat ihmiset hyvännäköisiksi, siis siten että olisin heistä jo ulkonäön perusteella jotenkin kiinnostunut. Ja sitten kun joskus satun sellaisen ihmisen näkemään, olen aina tosi yllättynyt siitä miten senkin näköinen ihminen voi mua sytyttää.

Muuten sitten petyn tai kyllästyn ihmisiin kovin helposti, ulkonäöstä riippumatta.

Että en tiedä millä perustein sitä sitten kannattaa alkaa seurustelemaan, vai kannattaako ollenkaan

• ylös 12
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse taas koen tosi harvat ihmiset hyvännäköisiksi, siis siten että olisin heistä jo ulkonäön perusteella jotenkin kiinnostunut. Ja sitten kun joskus satun sellaisen ihmisen näkemään, olen aina tosi yllättynyt siitä miten senkin näköinen ihminen voi mua sytyttää.

Muuten sitten petyn tai kyllästyn ihmisiin kovin helposti, ulkonäöstä riippumatta.

Että en tiedä millä perustein sitä sitten kannattaa alkaa seurustelemaan, vai kannattaako ollenkaan

Lisään nyt vielä, että irtosuhteet on jotenkin paljon helpompia mulle. Koen kuitenkin suurimman osan ihmisistä miellyttävän näköisiksi, vaikka he eivät minussa mitään suurempaa himoa ja ihastusta herättäisikään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On vähän liikaakin kokemusta. Oon aina se kiva ja fiksu tyyppi, joka ei sytytä naista seksuaalisesti

Hei olet hyvä mies jollekin muulle naiselle ;)

Vierailija

Et vain ole tavannut minua vielä. Osaltaan sattuman kauppaa milloin se oikea sattuu vastaan. Kannattaa silti olla aktiivinen. Kotoa sinua tuskin kukaan onnistuu löytämään. Ei vaikka olisit miten ihana.

Vierailija

Outoa, en ole itse koskaan kokenut rakkauden ja suhteen perustaksi sitä, että mies olisi jalat alta vievän komea. Niitä miehiä on tosi harvassa ja kaikenlisäksi ne kaikki mitä olen tavannut oikeassa elämässä, ovat olleet luonteeltaan ikäviä. Muutoin löydän kyllä suurinpiirtein kaikista ihmisistä jotain viehättävää ja tietty pidän omaa kumppaniani hyvännäköisenä, mutta ei se "seksuaalinen kipinöinti" ollut se mikä meidät yhteen saattoi tai yhdessä pitää. Mieheni vain komistuu ajan kanssa, minä luultavasti vain rumistun...

Joko olen vielä nirsompi tai sitten suhtaudun asiaan eri tavalla. Jälkimmäinen luultavasti.

Vierailija

Hyvä! Älä missään nimessä tyydy parisuhteeseen vain parisuhteen takia. Mikään pakko ei ole.

• ylös 14
  • alas 2
Vierailija

Ainiin ja se neuvo, nro 12 jatkaa, seksuaalinen halu lähtee ihmisen omasta sisimmästä, kuten myöskin nautinto. Jos oman nautintonsa ulkoistaa toisille niin köyhää on elämä. Vähän sama asia kuin onnellisuua. Ei tarkoita sitä, että pitäisi naida vastenmielisten ihmisten kanssa jotka eivät tee mitään sinun nautintosi eteen, mutta kyllä se itsestä eniten lähtee. Vaikea selittää, sen vain ymmärtää jos sen kokee.

• ylös 5
  • alas 10
Vierailija

Finderella kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että kemiaa on oltava, jotta jutusta voisi mitään tulla. Mutta olen huomannut että se voi syttyä myöhemminkin.

Oletteko kuitenkin edenneet intiimille tasolle? Joskus kipinä voi syttyä, kun vaan heittäytyy mukaan. Toki on hieman kyseenalaista kehottaa ketään hyppäämään sänkyyn jos ei oikeasti tee mieli..

Ei olla, mutta tarkoitus olisi. Haluan kokeilla, millainen vaikutus kosketuksella ja muulla läheisyydellä on tämän tunteen suhteen. Toivottavasti syttyisivät ne oikeat vibat. Harmittaa tosiaan miehenkin puolesta, jos tämä tähän kaatuu.

Ja 12, en toivo löytäväni uskomattoman komeaa miestä eikä minulla mitään mahkuja sellaiseen olisikaan. Haluaisin löytää kuitenkin sen, joka vie jalat alta, mutta aika vaikeaa sellaisen löytäminen tuntuu olevan. Sen huuman kun on joskus kokenut, niin on vaikea tyytyä vähempään.

Vierailija

Sinun pitää treffailla vain ja ainoastaan coon:ien kanssa.

Asian pitäisi olla aivan selvä juttu sillä olet avoin international luonteinen nainen.

Vierailija

Finderella kirjoitti:

Harmi vain, että epillerit sekoittavat tätä kemiaa ja aidot alfauroot eivät kelpaa. Yleensä naiset eivät tätä itse tajua millään.

Vierailija

Tuo on varmasti todella yleistä nykyään. Kemiaa kun on mahdotonta ennustaa pelkän deittiprofiilin ja valokuvan perusteella. Jos olisin sinkku, suosisin paikkoja, joissa pääsee tapaamaan ihmisiä ihan suoraan kasvokkain ja mielellään jonkin muun tekemisen/yhteisen kiinnostuksenkohteen varjolla.

Vierailija

Kokemusta on. Ja vaikka täällä ulkomailla Tinder-tarjontakin on parempaa, en syty kellekkään. Pidän miehiä teknisesti komeina ja mukavina, mutta en syty. Kävipä sitten niin, että kaverini tutustutti minut erääseen mieheen, joka ei ole ollenkaan "tyyliseni", mutta nappasi silti ihan satasella hetken tutustumisen jälkeen :). 

Jos voisin siis jonkun vinkin antaa, tutustu miehiin jotka eivät tunnu itsesti tyylisiltä. Voit yllättyä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hei olet hyvä mies jollekin muulle naiselle ;)

Jos saisin euron joka kerta kun kuulen tuon... :D

Vierailija

Mies, jota viimeksi tapailin ja johon itse ihastuin täysillä, sanoi yrittäneensä aikansa, mutta kaveruutta syvempiä tunteita hänelle ei tullut. Ei siinä auttanut muu kuin vastata hänelle, että ei sille mitään voi eikä tunteita yrittämällä tule, vaikka todella pettynyt tietysti olin.

On kyllä jännä ajatella, että se kuuluisa kemia on niin tiedostamatonta ja alkukantaista, eikä siinä millään nirsoudella taida olla osaa eikä arpaa. Luin juuri itse jutun aiheesta, siitä pieni lainaus:

"Tutkimusten mukaan tunne ”sen oikean” löytymisestä tulee kaukaa savannilta ihmislajin evoluutiosta: Tunnistamme täydellisen kumppanin hänen ominaistuoksustaan. Hikeen erittyvät feromonit vaikuttavat alitajuisesti kumppaninvalintaan. Sekä eläinten että ihmisten on havaittu pitävän puoleensavetävimpinä kumppaneita, joiden kanssa pariutuminen tuottaisi immuunijärjestelmältään mahdollisimman vastustuskykyisiä jälkeläisiä."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset ja niiden miniseksuaalisuus. Huoh.

Niin. Oikea seksuaalisuushan on vain ja ainoastaan sitä, että on valmis hinkkaamaan vehkeitä yhteen jokaisen vastaantulijan kanssa. Jos vain osa kumppaniehdokkaista sytyttää, niin sehän on selvästi miniseksuaalisuutta, riippumatta siitä millainen kiimainen villikissa sitä on näiden sytyttävien kumppanien kanssa.

Että huoh vaan itsellesi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:

Ei olla, mutta tarkoitus olisi. Haluan kokeilla, millainen vaikutus kosketuksella ja muulla läheisyydellä on tämän tunteen suhteen. Toivottavasti syttyisivät ne oikeat vibat. Harmittaa tosiaan miehenkin puolesta, jos tämä tähän kaatuu.

Ja 12, en toivo löytäväni uskomattoman komeaa miestä eikä minulla mitään mahkuja sellaiseen olisikaan. Haluaisin löytää kuitenkin sen, joka vie jalat alta, mutta aika vaikeaa sellaisen löytäminen tuntuu olevan. Sen huuman kun on joskus kokenut, niin on vaikea tyytyä vähempään.

Hahahaa paljon onnea vaan tuolle miehelle jonka pitäisi jollain ihmeellisellä taikatempulla viettellä sulta jalat täysin alta samalla kun sinä itse odotat vastahakoisena edes jonkinlaisten vibojen syttymistä.

Hieno asetelma ja minuakin harmittaa hänen puolestaan jo valmiiksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.