Nirsous miesten suhteen
Olen saanut kuulla olevani aivan liian nirso miesten suhteen niin kauan kuin muistan. Jotkut ovat tulkinneet nirsouden jonkinlaiseksi ylimielisyydeksi - että kuvittelisin olevani muiden yläpuolella.
Satun vain syttymään seksuaalisesti aika harvoista miehistä, mutta se tunne sotkeekin sitten pään täydellisesti. Nämä miehet eivät ole edes olleet mitään alfauroksia, mutta ovat sattuneet miellyttämään omaa silmääni.
Nyt tapailen miestä, joka on kaikin puolin mukava ja kivannäköinenkin. Mutta ei hän toistaisesti ainakaan juuri sytytä minua seksuaalisesti. Näin on käynyt monta kertaa netin kautta tavattujen tyyppien kanssa. Koko homma harmittaa minua, tuntuu kurjalta lopettaa tapailu tällaisen takia mutta minkäs teet.
Onko muille kokemuksia asiasta? Vanhempien ja viisaampien neuvoja kaipailen. En haluaisi olla lopun elämääni sinkku.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että kemiaa on oltava, jotta jutusta voisi mitään tulla. Mutta olen huomannut että se voi syttyä myöhemminkin.
Oletteko kuitenkin edenneet intiimille tasolle? Joskus kipinä voi syttyä, kun vaan heittäytyy mukaan. Toki on hieman kyseenalaista kehottaa ketään hyppäämään sänkyyn jos ei oikeasti tee mieli..
Ei olla, mutta tarkoitus olisi. Haluan kokeilla, millainen vaikutus kosketuksella ja muulla läheisyydellä on tämän tunteen suhteen. Toivottavasti syttyisivät ne oikeat vibat. Harmittaa tosiaan miehenkin puolesta, jos tämä tähän kaatuu.
Ja 12, en toivo löytäväni uskomattoman komeaa miestä eikä minulla mitään mahkuja sellaiseen olisikaan. Haluaisin löytää kuitenkin sen, joka vie jalat alta, mutta aika vaikeaa sellaisen löytäminen tuntuu olevan. Sen huuman kun on joskus kokenut, niin on vaikea tyytyä vähempään.
Hahahaa paljon onnea vaan tuolle miehelle jonka pitäisi jollain ihmeellisellä taikatempulla viettellä sulta jalat täysin alta samalla kun sinä itse odotat vastahakoisena edes jonkinlaisten vibojen syttymistä.
Hieno asetelma ja minuakin harmittaa hänen puolestaan jo valmiiksi.
En odota mieheltä mitään, omista tunteistanihan tässä on kysymys. Ei mies voi tehdä juuri mitään sen eteen, herääkö minulla kiinnostus vai ei. Siihen eivät mitkään niksit vaikuta, ei vaikka olisi millainen don juan.
Ole vaan ap rauhassa nirso, niin minäkin olen :) Ja vaikka olen ihan tavallinen nätti nainen, en huippumalli, olen naimisissa sen jalat alta vieneen miehen kanssa. Tähän 30+ ikään mennessä mieheni lisäksi yksi toinen mies on saanut minut olemuksellaan sekaisin mutta koska olemme varattuja emme voi tehdä asialle mitään (hänkin kertoi tuntevansa vetoa minuun).
Olen myös seurustellut miesten kanssa jotka innostuivat minusta vaikka minä en heistä ja voin kertoa että turhaa tuskaa ja ajanhukkaa molemmille. Miesasiamiehet ovat täysin hakoteillä väittäessään että maailma olisi parempi paikka kun naiset huolisivat miehiä joista eivät ole kiinnostuneita. Ei se niin mene. Suhde jossa ei ole intohimoa ja aitoa halua olla yhdessä ei tuota mielihyvää tai tasapainoa kummallekaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finderella kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että kemiaa on oltava, jotta jutusta voisi mitään tulla. Mutta olen huomannut että se voi syttyä myöhemminkin.
Oletteko kuitenkin edenneet intiimille tasolle? Joskus kipinä voi syttyä, kun vaan heittäytyy mukaan. Toki on hieman kyseenalaista kehottaa ketään hyppäämään sänkyyn jos ei oikeasti tee mieli..
Ei olla, mutta tarkoitus olisi. Haluan kokeilla, millainen vaikutus kosketuksella ja muulla läheisyydellä on tämän tunteen suhteen. Toivottavasti syttyisivät ne oikeat vibat. Harmittaa tosiaan miehenkin puolesta, jos tämä tähän kaatuu.
Ja 12, en toivo löytäväni uskomattoman komeaa miestä eikä minulla mitään mahkuja sellaiseen olisikaan. Haluaisin löytää kuitenkin sen, joka vie jalat alta, mutta aika vaikeaa sellaisen löytäminen tuntuu olevan. Sen huuman kun on joskus kokenut, niin on vaikea tyytyä vähempään.
Hahahaa paljon onnea vaan tuolle miehelle jonka pitäisi jollain ihmeellisellä taikatempulla viettellä sulta jalat täysin alta samalla kun sinä itse odotat vastahakoisena edes jonkinlaisten vibojen syttymistä.
Hieno asetelma ja minuakin harmittaa hänen puolestaan jo valmiiksi.
En ole ap, mutta meikäläiselle ei miehen ainakaan tarvitse esittää mitään taikatemppuja. TIedän uuden ihmisen tavatessani ensimmäisen kahden sekunnin aikana voisinko mennä hänen kanssaan sänkyyn, vai en. Tyyppejä, jotka pääsevät seulasta läpi on valitettavan harvassa, mutta eipä tuolla ole väliä, kun olen 15 vuotta jo ollut saman miehen kanssa.
Jep. Puhumattakaan siitä, että naisten ja miesten seksuaalisuudella on pohjimmiltaan erilainen tarkoitus, ainakin noin evoluutiopsykologian näkökulmasta: miesten on hyvä pyrkiä jakamaan siementään mahdollisimman monelle, naisten taas valikoimaan uroista mahdollisimman hyvä kumppani, jonka kanssa uskaltaa ottaa ison riskin eli hankkiutua raskaaksi.