Tunne ettei kuulu tänne maan päälle?
Olen jonkin verran lukenut itsemurhista ja läheisten kokemuksista näiden jälkeen.
Useammassa tarinassa joku kirjoittaa kuinka tuntuu siltä ettei henkilö kuulunut tänne ja oli tunne, että kyseinen henkilö oli ns. lainalapsi tai näki ettei henkilön elämä tulisi olemaan pitkä. Monesti näissä jutuissa puhutaan myös siitä kuinka herkkiä, huolehtivaisia ja ystävällisiä nämä itsemurhan lopulta tehneet ovat olleet.
Onko kellään teistä sellaista tunnetta ettei kuulu tänne ja mitä se on teissä aiheuttanut?
Itse olen tuntenut olevani väärässä paikassa lähes koko elämäni. Luettuani kuoleman jälkeisestä elämästä tai siitä mitä tapahtuu kun henki lähtee kehosta on saanut minut voimakkaammin tuntemaan etten kuulu tänne. Haluaisin vaan tuonne toiseen ulottuvuuteen. En halua aiheuttaa surua lähimmäisisäni, mutta en haluaisi kitua täälläkään.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
En ole facebookissa.
Sinne voisi helposti liittyä tekaistulla nimimerkillä ja kaikki voisi olla ryhmässä ihan rennosti ilman oman identiteetin paljastumista alkuun. Nämä kun on aika arkoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole facebookissa.
Sinne voisi helposti liittyä tekaistulla nimimerkillä ja kaikki voisi olla ryhmässä ihan rennosti ilman oman identiteetin paljastumista alkuun. Nämä kun on aika arkoja asioita.
Hyvä, olen valmis tähän. Miten edetään?
Mahtava ketju!! Mutta pyydän, älkää tappako itseänne, en halua jäädä tänne yksin maanpäälle ilman teitä muita sieluja! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään toisia ulottuvuuksia.
Kun kuolee niin tulee pimeys ja siinä oli kaikki.Olet varmaan kuollut monestikin, vai mistä peräisin näin vankka tieto?
Ihan terve järki tietenkin riittää. Ja minä kuten me muutkin kuolemme vaan sen yhden ainoan kerran.
Tieteen- ja järjenvastaisien väittämien esittäjällä on todistustaakka.
Päivitäpä tietosi. Tiede kun on alkanut juurikin myöntämään, ettemme tiedä oikeastaan mistään mitään liittyen olemassaoloon ja ulottuvuuksiin.
Minut löytää nyt Facebookista Emma Koo, toivottavasti saan seuraa:).
-3
Onko jollakulla tietoa mitä tarkoittaa, kun joku ihminen on energiaempaatti?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on monta samannimistä, kuka näistä olet?
Emma Koo Helsinki, se kuvaton.
Vierailija kirjoitti:
Sama homma täällä... epätodellinen olo on vakituinen osa elämääni. Tuntuu että olisin valovuosien päässä muista, vaikka olisin ihan vieressä. Tunnen itseni ulkopuoliseksi ja muut tuntuvat jotenkin aina vierailta.
Tuntuu kuin olisi avaruusolento.
Minua kiehtoo Urantia. Kannattaa katsoa Janne Katajan uskoisitko-sarjan Urantia-jakso.
Lumihiutaleet hiljan leijailee ja on liian hyviä ja henkeviä maan päälle.
Olemme syntyneet tänne tarkoituksella jotakin tehtävää varten.
Vaikka emme muista miksi, syyn voi arvata seuraamalla nykyisyyttään ja ympristöään sekä niitä ihmisiä, joiden kanssa elämäämme nyt jaamme.
Poistuminen kesken kaiken saattaisi tuottaa tuskaa ja vaikeuksia monille. Ei ole hyvä ajatus keskeyttää sitä, mitä olemme nyt täällä tekemässä vain siksi, että "tunnen kuuluvani jonnekin muualle". Keskeneräiset tehtävät on suoritettava. Voi muutoin joutua palaamaan takaisin...
Elämällä nyt parhaansa mukaan, auttamalla kanssaihmisiä suoriutumaan omasta elämisen "urakastaan", voi päästä kehityksessään eteenpäin.
Ketjussa vuodelta 2017 oleva 'Emma K'
en ole minä, vaikkakin E-naisia molemmat.
En ole lukenut vauva.fi kuin vajaan vuoden.
Laitoin ja se poiste ttiin heti.