Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunne ettei kuulu tänne maan päälle?

Vierailija
29.05.2017 |

Olen jonkin verran lukenut itsemurhista ja läheisten kokemuksista näiden jälkeen.
Useammassa tarinassa joku kirjoittaa kuinka tuntuu siltä ettei henkilö kuulunut tänne ja oli tunne, että kyseinen henkilö oli ns. lainalapsi tai näki ettei henkilön elämä tulisi olemaan pitkä. Monesti näissä jutuissa puhutaan myös siitä kuinka herkkiä, huolehtivaisia ja ystävällisiä nämä itsemurhan lopulta tehneet ovat olleet.

Onko kellään teistä sellaista tunnetta ettei kuulu tänne ja mitä se on teissä aiheuttanut?

Itse olen tuntenut olevani väärässä paikassa lähes koko elämäni. Luettuani kuoleman jälkeisestä elämästä tai siitä mitä tapahtuu kun henki lähtee kehosta on saanut minut voimakkaammin tuntemaan etten kuulu tänne. Haluaisin vaan tuonne toiseen ulottuvuuteen. En halua aiheuttaa surua lähimmäisisäni, mutta en haluaisi kitua täälläkään.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain 14-vuotiaita? Lapsellista itsetehostusta.  Muka tärkeänä koetetaan olla niin erilaisia ja herkkiä. Meillä on tää yks elämä ja te halveksitte sitä ja 'tahdotte pois'. No, elämä tulee opettamaan kovalla kädellä. Tulee vielä hetki että rukoilette lisää elinpäiviä ja kadutte että olitte noin kiittämättömiä.

Vierailija
42/42 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu tänne. Se on tehty minulle selväksi lapsesta asti. 

Mutta ei ole olemassa mitään kuoleman jälkeistä elämääkään. Kuten ei ole syntymää edeltävääkään. Onneksi ei. Kun tämä pska loppuu, loppu kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla