Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt loppu toimistohommat! Olen tajunnut etta olen ihan vaaralla alalla. En enaa jaksa toinen toistaan tyhmempien ammien kanssa tehda hommia. Tyhjanpaivaista paperien siirtelya ja

Vierailija
28.03.2006 |

insinööri-miesten paapomista. Se on loppu ny!

Vaihdat toimiston hanttihommat mihin tahansa muuhun hanttihommaan!

Oisko ideoita..??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istejä.

Vierailija
2/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen; veit sanat suustani ja ajatukset päästäni!

Mitä keksitään??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään kuivempaa kuin istua perse homeessa ja pyöritellä papereita..haukotus..Valitettavasti vaan nykyään käytännöllisempiä töitä on vähemmän. Itse lopetin yliopisto-opinnot koska ne olisivat johtaneet konttoriin. Hyvä kun jaksan istua tunnin paikallani!

Vierailija
4/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän hävettää että lähdin, mutta minulla oli myös oikeita syitä lähtööni.

Nyt olen siis etsimässä uutta työpaikkaa, jopa uraa!

Eihän tämä ole kevätauringon syytä, eihän ;)

Vierailija
5/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain itsenäistä pitäis olla. Ihmiset ei kiinnosta. Olen miettinyt savenvalajaa tms. Tarttis mennä kouluun..

Vierailija
6/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaalle meinaan jäädä ja tuskin enää takas meen. Pakko keksiä jotain muuta, melkein mitä vaan! Työkaverit on kyllä kivoja, mut tj... ei hyvää päivää millaisia tyyppejä sitä maa päällään kantaa!

Vierailija
7/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidetaan olla hengenheimolaisia; yrittäjyyttä olen minäkin pohtinut. Puuttuu vaan liikeidea. Heh.

Mä olen täysin puutunut siihen, että myyntiassarina mun täytyy olla kaikenmaailman insinöörien ajatustenlukija ja mokien korjaaja ilman kiitosta tai kunnioitusta. Minkäänlaisia urakehitynäkymiä ei ole.

Tällä hetkellä olen ä-lomalla, enkä haluaisi palata entiseen työhöni. Työnantaja kommentoi raskausuutistani: ei helvetissä! Ja sen jälkeen vasta olinkin paariana firmassa...Siis muitakin syitä vaihtaa työpaikka kuin kyllästyminen itse duuniin olisi.

Vierailija
8/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevät on puutarha-alan kulta-aikaa

Vierailija
9/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12/5, voin helposti kuvitella työpaikkasi! Ihan samalta kuullostaa kun meikäläisen hommat.

Nyt olis ä-lomalla hyvää aikaa miettiä uudet kuviot, mutta olen miettinyt niitä jo niin monta vuotta - tuloksetta - etten tiedä mitä uutta voisin nytkään keksiä.

Pitäisi vissiin osata hiljentyä ja kuunnella... ehkäpä niitä merkkejä löytyis jos vaan osais lukea.. ;-)

Vierailija
10/10 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käytännön työtä ja tekijöistä on pulaa.

Mitenkäs olis?

Maalari, putkiasentaja, sähkönainen, laatoittaja,kirves" mies" ?