Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on niin läski että ei pysty kävelemään hengästymättä niin miksi ei ala laihduttamaan

Vierailija
28.05.2017 |

?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun motivaatiota siihen laihduttamiseen ei tahdo löytyä. Itse BMI 33, enkä kyllä hengästy kävellessä, eikä siitä tunnu muutenkaan suurta haitaa olevan, niin miksi laihduttaisin.

Vierailija
2/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rahkeet ei riitä. Ei voi liikkua koska hengästyttää ja pitää syödä koska ei ole muuta tekemistä = kierre.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alkaisin? Itse haluan nauttia elämästä, hyvästä ruoasta ja olkoonkin niin että teen sen lihavana. Laita silmät kiinni, jos sua haittaa mun hengästymiseni. Ei lisättävää.

Vierailija
4/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kysyikin että miksi nämä eivät laihduta jotka hengästyvät jo kävelystä.

Vierailija
5/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus.

Vierailija
6/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla pelkkä huono kuntokin

Vierailija
7/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse vielä ihan niin pahassa tilanteessa ja olenkin päättänyt että nyt pitäisi kiloille ja kunnolle tehdä jotain. Jos sellaiseen kuntoon päätyy ettei voi edes kävellä hengästymättä asiat vaikeutuu kun ei enää pysty oikein mihinkään. Silloin ei elämässä enää muuta nautintoa ole kuin syöminen joten laihduttamisesta tulisi vielä vaikeampaa.

Vierailija
8/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites laihdutat, kun heti happi loppuu kun liikkuu? Dieetti hidastaa aineenvaihduntaa.

Vierailija
9/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele tarpeeksi, niin kyllä laihakin hengästyy. Eli eipä kysymyksessä ole järkeä.

Vierailija
10/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, oisko keuhkoahtauma?

Vierailija
11/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites laihdutat, kun heti happi loppuu kun liikkuu? Dieetti hidastaa aineenvaihduntaa.

Paskapuhetta. Oikeanlainen ruokavalio sekä laihduttaa, että parantaa aineenvaihduntaa. Dieetti ei ole sama asia kuin kitukuuri.

Vierailija
12/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, oisko 70 kiloa ylipainoa?

Vierailija
13/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, astma vaivaa.

Vierailija
14/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun motivaatiota siihen laihduttamiseen ei tahdo löytyä. Itse BMI 33, enkä kyllä hengästy kävellessä, eikä siitä tunnu muutenkaan suurta haitaa olevan, niin miksi laihduttaisin.

Mikä sinua sitten motivoisi, jos ei edes sairaalloinen ylipaino?

Vierailija
15/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskapuhetta. Oikeanlainen ruokavalio sekä laihduttaa, että parantaa aineenvaihduntaa. Dieetti ei ole sama asia kuin kitukuuri.

Miten se silti siihen hengästymiseen auttaa? Ei ruokavalio pudota kuin pari kiloa ja se satakiloisella yhtä pientä kuin kaksi pitsaa lounaaksi.

Vierailija
16/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri on se miljoonien kysymys. Jos tietäisi mikä motivoisi kaikkia maailman ylipainoisia, niin olisi miljonääri.

Vierailija
17/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, astma vaivaa.

Tyhmyys sinua vaivaa.

Vierailija
18/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava tai ylipainoinen.

Läski on substantiivi, ei adjektiivi.

Vierailija
19/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se silti siihen hengästymiseen auttaa? Ei ruokavalio pudota kuin pari kiloa ja se satakiloisella yhtä pientä kuin kaksi pitsaa lounaaksi.

Kyllä sillä ajan kuluessa putoaa enemmän kuin pari kiloa, jolloin ihminen muuttuu kevyemmäksi = on helpompi liikkua ja säännöllinen liikunta parantaa hapenottokykyä = ei hengästy niin helposti.

Vierailija
20/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo juuri on se miljoonien kysymys. Jos tietäisi mikä motivoisi kaikkia maailman ylipainoisia, niin olisi miljonääri.

Tuossa kysyttiin, mikä SINUA motivoi, jos ei edes sairaalloinen ylipaino. Ei kysytty mikä motivoi kaikkia maailman ylipainoisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä