Kertokaa syitä elää
Kommentit (40)
Uskaltaisin väittää, että joillekin se on IRC-Gallerian kesätapaaminen. Naura vain, mutta monille mun tutuille tämmöset on tosi isoja valopilkkuja!
https://irc-galleria.net/community/3416797-galtsun-suuri-kesmiitti-176
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mullekkin syitä elää. Kertokaa miten saisin lapseni luottamaan siihen että opiskelu kannattaa ja hyvyys voittaa. Kertokaa minulle miksi minulta ei kukaan pyydä anteeksi. Meneekö heillä hyvin jotka ovat tehneet minulle pahaa?
Voi kiesus, vatvotko loputtomiin vanhoja asioita? Miksi mietit ihmisiä jotka ovat tehneet sinulle pahaa? Tartutat lapsenkin negatiivisen asenteen. Lopeta jo. Ryhdistäydy! Lapsesi pitäisi seurata maailmanmenoa eri medioista. Sitten näkisi mikä on yleensä tulevaisuus jos ei opiskele mitään. Mitä tarkoitat sanonnalla-hyvyys voittaa- ? Kaikille tapahtuu hyviä ja huonoja asioita ja joskus tosi huonojakin. Pitää vaan yrittää kestää, tilanne muuttuu aikanaan itsestäänkin ja omilla toimilla nopeammin. Hyvyys ei aina voita, ei todellakaan. Onko sellaista olemassakaan?
Tulevaisuus, aina jotain uutta tulee vaikka ei nyt siltä tuntuisi.
Elämä on rikkaus, iloineen, murheineen
Kohoa siivillesi, elämä kannattaa
Usko, Jeesus, taivaan odotus. Ja edes jonkun muun saaminen mukaan taivastielle.
Nuo ovat ne suurimmat. Sitten tietysti myös: auringonpaiste, mukavan ihmisen tapaaminen (harvinaisempaa), sistustus, kiva harrastus, lepäily, haaveilu, onnistuminen töissä, lemmikit. Mulla on lisäksi lapset, jotka ovat kyllä jo aikuisia.
Rahaa ei ole, pelkkää velkaa vaan, työ on raskasta ja vie kaikki voimat, terveys on huono. Mutta ei se haittaa. Kun ylläolevat ovat olemassa.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa."
Matti Nykänen
Ei niitä ole.elämä on kärsimys ja kurjuus ja näistä syistä ihan turhaa.
Pakko tämä uusi kehityksen aalto on katsoa niin pitkään kuin jaksaa. Aikamoinen Sirkus.🤣🥰🤗😂🤪🤡🖖🙈🙉🙊🥳
Ihan uteliaisuuttani ajattelin itse tämän elämän loppuun katsoa. Onhan se aika kiinnostavaa, miten tässä lopulta käy..
Nukkuminen. Ajattele, että kuoltuasi et voi enää nukkua.
Se että surkeastakin jamasta voi nousta. Aika parantaa.
Se että kärsittyäsi paljon sinulla on valtavasti viisautta. Pääset käyttämään sitä sekä muiden että itsesi hyväksi kunhan annat itsellesi ensin aikaa toipua.
Älä. Mun teinillä on vielä ihanan idealistinen usko tulevaisuuteen, mutta ei kuulemma hakeudu Suomeen yliopistoon vaan maailman yliopistoihin. Minne vain. Minne tie vain vie. Ehkä mä olin se puurtava kaikkeen uskova äiti jossa oli esikuvaa vaikka nyt kaikki meneekin päin vittua. Prkl.