Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä tulee aina myöhässä tapaamisiin

Vierailija
28.05.2017 |

Ai että menee hermot kaveriin, joka tulee säännöllisesti 30min-3h myöhässä tapaamiseen! Jos ollaan sovittu että mennään kahville tai syömään, niin se että hän myöhästyy 2h on aivan saakelin rasittavaa. Sama tapahtuu jos pyydän häntä kylään. Monesti olen sen takia joutunut jättämään esim treenit väliin kun muuten koko kahvitteluun jäisi vaikka 15min. Onko sen arvoista suututtaa kaveri oikein kunnolla ilmoittamalla että join muuten kahvit jo ja olen menossa salille, katsotaan sitten seuraavan kerran josko keritään nähdä. Hän on muuten mukava mutta jokainen kerta kun nähdään olen jo valmiiksi huonolla tuulella kun koko loppupäivän aikataulu on hänen takiaan ihan pilalla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kaveri, tosin myöhässä aina noin 20min-1h. Asutaan vielä eri paikkakunnilla, niin asemalla odottelu tuntuu tosi "kivalta" aina kun olen häntä menossa tapaamaan.

Vierailija
2/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignoraat sen myöhästelyt. Kahvittelet, syöt ja teet mitä olitkin suunnitellut ja jatkat matkaasi. Kyläilykutsut kannattaa unohtaa tai lähteä jonnekin puoli tuntia sovitun ajan täyttymisestä, tietenkin ilmoittamatta tuolle narsistille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä vetäisin kahvit naamaan ja sanoisin heipat, meen treeneihin, olis kiva joskus jutella, mutta kun oot aina myöhässä.

Vierailija
4/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennakoi ja mene itsekin 2h myöhässä. Jos rutisee niin sano, että opit hänen afrikkalaisen aikakäsityksensä.

Vierailija
5/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä aina myöhässä olevia, minusta on tosi loukkavaa, kun eivät yhtään kunnioita toisen ihmisen aikaa.

Vierailija
6/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa kaverille väärä aika. Sopikaa, että hän tulee kylään klo 18:30 - ja klo 19 hän tulee, kuten halusittekin.

Isäpuoli antoi aina äidille väärän ajan, joten he olivat joka paikassa ajoissa. Äiti alkoi aina valmistautua liian myöhään.

Minä olin aiemmin myöhästyjä, mutta nykyisin olen aina etuajassa paikalla. 

Vierailija
7/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyväksytte tuon?! Itse ajattelisin, että tapaaminen peruttu. Tuohan on törkeää. Toisen mitätöintiä. Ajattelevat, että kyllähän se joutaa odottaan eikä sillä nyt muuta elämää voi olla.

Vierailija
8/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet että kaverillasi on myös oma elämänsä ja hänen elämäntarkoitus ei ole olla 24/7 valmiudessa miellyttämään sinua?

Vierailija
9/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa myöhästyjä. Olen liian rento ajan suhteen ja häpeän sitten kun olen myöhässä. En ota asioita huomioon ennen lähtöä, suhtaudun liian optimistisesti ehtimiseeni.

Vierailija
10/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja yksi tuttavaperhe ovat tämmöisiä myöhästelijöitä esim juhliin, jouluna ja juhlapyhinä laitan ruuat ja ilmoitan etukäteen monelta syödään niin nämä itsekkäät tulevat aina 45min- 2h myöhässä. Nyt pari vuotta ollaan tehty niin, että emme odottele yhtään vaan aloitamme ruokailun ja syömme ja keräämme ruuat pois. Edelleen tulevat myöhässä mutta saammepa muut rauhassa syödä ajallaan. Tuommoinen myöhästely on vain ja ainoastaan sitä, että ei kunnioiteta toista ihmistä rotanpaskan vertaa.

Vierailija
11/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös myöhästyjä, mutta en nyt sentään tuntia myöhästy ikinä (paitsi jos bussi määränpäähän menee kerran tunnissa ja myöhästyn bussista). Oikeastiko kaveri myöhästyy 3 h tapaamisista? Ei kannata odotella.

Vierailija
12/12 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että ärsyttää. Mulla niin päin, että kaveri on puolisen tuntia etuajassa ja soittelee, että mikset oo vielä täällä. Miksi ylipäätää sovitaan mitään aikaa, jos sillä ei oo väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi