Mikä sampoo ja hoitoaine antaisi rakennetta ja jäykkyyttä pitkilke hiuksille?
Kommentit (12)
Vaikka olen luonnon blondi (enkä blindstyren) niin mulla toimii blond Idol redkeniltä
Sampoo on pesuaine. Jos haluat rakennetta ja jäykkyyttä, käytä jotain muotoilutuotetta hiuksiisi (jotka ovat kuollutta ainetta kuten kynnetkin).
Esim. XZ:n Vanilla cafe antaa tuuheutta, suolasuihkeilla saa rakennetta.
Mitä meinaat jäykkyydellä ja rakenteella? Voisko saada kuvaesimerkin jäykästä tukasta?
Itse käytän Tigin Epic Volumea, kun haluan, ettei tukka ole lattea. Useimmiten käytän enemmän "hoitavaa".
Älä käytä hoitoainetta, se vetelöittää hiusta. Esim. karheiksi jääviin latvoihin voi suihkuttaa paikallisesti hoitoainetta jos haluaa.
viakra antaa jäykkyyttä ja siemenneste tukevoittaa mukavasti
Pelkällä vedellä pesu, hiukset ovat erituntuiset, mutta puhtaat.
Ihan tavallinen Linna-shampoo ja ei hoitoainetta. Tämän keksin Nelliinan blogista.
Kananmunan keltuainen.
Pitkille hiuksille 2 keltuaista kuivaan tukkaan. Aloita päänahasta ja anna valua kohti latvoja. Muista päänahkahieronta kevyesti sormenpäillä.
Jätä vaikuttamaan ja peseydy.
Huuhtele pää alaspäin hanan alla viileällä tai kylmällä vedellä kunnes huuhteluvesi on kirkasta. Ei shampoota eikä hoitoaineita enää tämän jälkeen! Hiukset ovat nyt puhtaat useita päiviä. Rakennetta on vaikka muille jakaa ja kampauksia on helppo tehdä.
Schwarzkopf BC Fibre Force -shampoo toimii ainakin mulla. Hiukset jää pesun jäljiltä todella paksun tuntuisiksi.
Minuakin kiinnostaisi.