Voitko luottaa että puoliso auttaa tiukassa paikassa?
Minä luulin ja olin väärässä. Selkäni meni rikki ja en pysty edes liikkumaan. Mies haukkuu kuinka kehtasin tällä viikolla satuttaa itseni kun töistä ei voisi olla pois. Tai kun auttaa minut vessaan, että kannattaisi laihduttaa tuo läskiperse. On jo ihan hirveän nöyryyttävää tarvita apua vessassa, niin se että pitäisi sillä sekunnilla alkaa laihduttaa, on jo vähän liikaa. Kyllä tässä itseasiassa laihtuu kun mies käyttää hyväksi avuttomuuteni ja auttaa ruuan kanssa sitten kun viitsii. Ihan hirveää olla hänen armoillaan. Ei ikinä enää. Haaveilen erosta ja kuinka laihdutan persettä pienemmäksi, mutta hän ei enää ikinä siihen sitten koske.
Kommentit (49)
Aina pystyy palstailla. Oli 2-v kotona ja/tai selkä niin kipeä ettei saa ruokaa suuhun tai pääse vessaan
Aiheeseen yleisesti liittyen voin sanoa etten voinut luottaa. Ex-vaimon hermo petti aina juuri kriittisimmällä hetkellä oli sitten kyse raha-asioista, lastenhoidosta tai aikatauluista. Totesin tämän katkerasti kun hän otti minusta eron erittäin kriittisellä hetkellä vaikka siitäkin tilanteesta sitten sukulaisten avulla selvisin.
Turruttavan paska provo. Kuinka säälittävä voi ihmisen elämä olla...
Miehistä voin luottaa vain isääni, veljeeni ja poikaani. En muihin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.erto.fi/tyosuhdeopas/perhevapaat/poissaolo-pakottavista-per…
Tässä pitää myös sopia ja näyttää todistus.
Eikä saa palkkaa
Yleensä on vielä tiukempaa
Ei tietenkään auta vaikka itse kuskasin sitä joka paikkaan pakettiautolla sängyssä selkävikaisena,maksoin sen velat pois kun joskus oli paremmin rahaa,asuu tietenkin mun maksamassa kämpässä,ajaa mun ostamalla autolla,itse ei ole koko suhteen aikana edes tankannut autoaan (15v).
Itse on sanonut ettei sen tarvitse tehdä mitään miellyttääkseen muita.
Arvatkaa tuliko rouva edes kysymään tarvitsenko apua tai mitään tai edes halaamaan kun mulla oli selkä paskana 2.5kk meni ennen kuin aloin päästä itse kunnolla liikkumaan välilevytyrän takia.
Työtapaturman takia oli oikea käsi paketissa viime vuonna,voitte arvata mikä vitun kitinä oli aina kun sen piti auttaa siteiden vaihdossa?
Vielä oikea käsi.
Mies kirjoitti:
Ei tietenkään auta vaikka itse kuskasin sitä joka paikkaan pakettiautolla sängyssä selkävikaisena,maksoin sen velat pois kun joskus oli paremmin rahaa,asuu tietenkin mun maksamassa kämpässä,ajaa mun ostamalla autolla,itse ei ole koko suhteen aikana edes tankannut autoaan (15v).
Itse on sanonut ettei sen tarvitse tehdä mitään miellyttääkseen muita.
Arvatkaa tuliko rouva edes kysymään tarvitsenko apua tai mitään tai edes halaamaan kun mulla oli selkä paskana 2.5kk meni ennen kuin aloin päästä itse kunnolla liikkumaan välilevytyrän takia.
Työtapaturman takia oli oikea käsi paketissa viime vuonna,voitte arvata mikä vitun kitinä oli aina kun sen piti auttaa siteiden vaihdossa?
Vielä oikea käsi.
Aika paljon vauvoja teillä on ollut
Miksi siteitä ei ole vaihdettu työterveyshuollossa
Luultavasti sinua ei vaivaa mikään
Ei kukaan toimi noin.
Jos en pääsisi vessanpytylle, mies veisi minut lääkäriin.
Jos meillä olisi 2 v, hankittaisiin hoitaja.
Mies menisi aamulla töihin.
Minulla olisi oikea diagnoosi ja hoito.
Sinun asenteesi rikkoi avioliiton