Voitko luottaa että puoliso auttaa tiukassa paikassa?
Minä luulin ja olin väärässä. Selkäni meni rikki ja en pysty edes liikkumaan. Mies haukkuu kuinka kehtasin tällä viikolla satuttaa itseni kun töistä ei voisi olla pois. Tai kun auttaa minut vessaan, että kannattaisi laihduttaa tuo läskiperse. On jo ihan hirveän nöyryyttävää tarvita apua vessassa, niin se että pitäisi sillä sekunnilla alkaa laihduttaa, on jo vähän liikaa. Kyllä tässä itseasiassa laihtuu kun mies käyttää hyväksi avuttomuuteni ja auttaa ruuan kanssa sitten kun viitsii. Ihan hirveää olla hänen armoillaan. Ei ikinä enää. Haaveilen erosta ja kuinka laihdutan persettä pienemmäksi, mutta hän ei enää ikinä siihen sitten koske.
Kommentit (49)
Kyllä voin. Monta tiukkaa paikkaa on mahtunut 24 vuoteen.
Voin luottaa ja luotan edelleen. Monta kertaa on auttanutkin kiperissä tilanteissa, pyytämättä.
Erotkaa noista sadisteista. Kumppanin tarkoitus nimenomaan olla yhtä ja luotettava kuin vuori.
Ei kai mies voi olla poissa töistä sinun sairasloman takia.
Miksi olet kotona ellet edes vessaan pääse
Tottakai voin. En kyllä häntä pyytäisi auttamaan vessaan. Enkä olemaan poissa töistä
Sama provo oli viikko sitten, paitsi olit leikkauksen jälkeen pyörätuolissa. 0/5.
Mä olen luullut, että voin. Nyt tämä kevät osoittanut, että en ehkä Voikkaan luottaa. Aika pelottavaa tajuta, että jos mulle sattuu jotain pahempaa, niin olen aika omillani.
Vierailija kirjoitti:
Sama provo oli viikko sitten, paitsi olit leikkauksen jälkeen pyörätuolissa. 0/5.
Eikö leikkauksen jälkeen voi olla sairaalassa tai saa apua? Minä satutin selkäni eilen. En pääse lääkäriin jollei mies vie ja voiko ambulanssia edes harkita, kun ei tämä mikään sydänkohtaus ole?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voin. En kyllä häntä pyytäisi auttamaan vessaan. Enkä olemaan poissa töistä
Miten sitten pääsisit vessaan? Miten pärjäisit yksin kaksivuotiaan kanssa, kun jalat eivät kanna?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai mies voi olla poissa töistä sinun sairasloman takia.
Miksi olet kotona ellet edes vessaan pääse
Mihin muualle voisin mennä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Paskoisit ennen housuihisi, ei tuo hyvältä suhteelta kuulosta.
Näin ensihoitajana voin kertoa että lääkäriin pääsee kyllä. Jos miehen kyyti onnistuisi niin hyvä, mutta jos mies ei vie niin taksi vie. Jos taas et pysty istumaan autossa, soita ambulanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö leikkauksen jälkeen voi olla sairaalassa tai saa apua? Minä satutin selkäni eilen. En pääse lääkäriin jollei mies vie ja voiko ambulanssia edes harkita, kun ei tämä mikään sydänkohtaus ole?
Ap
Ei tätä kukaan usko.
Mies ei vie lääkäriin vaikka auttaa vessaan. Taidat olla keksinyt itsellesi huomiota?
Pystytkö istumaan? Soita taksi ja mene päivystykseen
Puoliso ei voi olla poissa töistä sinun sairauden takia. Se ei ole hyväksyttävä syy. Lapsi mummolle tms. Ja sinä hoidat itsesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen edes jotenkin menen itse. Akuutissa tilanteessa olen hoidossa. Kunnes saan apuvälineet.
Ei ole vaihtoehto hakea huomiota turhaan
Sulkijalihaksen rentouttaminen on tärkeää.
Voin luottaa, ei ole lupauksiaan pettänyt koskaan. Taloudellisesti ei ehkä auta jos olen itse sössinyt asiani, mutta ruokaa saisin silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi tätä kukaan usko.
Mies ei vie lääkäriin vaikka auttaa vessaan. Taidat olla keksinyt itsellesi huomiota?
Puoliso ei voi olla poissa töistä sinun sairauden takia. Se ei ole hyväksyttävä syy. Lapsi mummolle tms. Ja sinä hoidat itsesi
Ei ole mummoa. Kai nyt kenet tahansa muun olisin jo kutsunut auttamaan, jos olisi joku. Kyllä minusta isäkin on vastuussa lapsensa hoidosta, jos äiti ei pysty. Ja en sanonut etteikö veisi lääkärin, mutta vielä toivon ihmettä. Hän siis päätti huutaa minulle maanantain mahdollisesta työtilanteesta jo etukäteen. Ja tuo viimeinen kommentti, hyi hemmetti, miten ihmeessä hoidan itseni kun en pysty kävelemään? Kerro minulle.
Minä kysyin pystyttekö luottamaan puolisoonne, en tarvitse nyt paskaa päälleni. Minä jätän miehen heti kun pystyn kävelemään. Haluan vaan että te muut katsotte puolisoanne ja mietitte jättääkö hän teidät yksin heti kun teistä on vaivaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen edes jotenkin menen itse. Akuutissa tilanteessa olen hoidossa. Kunnes saan apuvälineet.
Ei ole vaihtoehto hakea huomiota turhaan
Missä hoidossa? Entä kun kaikki sanovat että eikö puolisosi auta? Eikö hän ole sitä varten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEi tätä kukaan usko.
Puoliso ei voi olla poissa töistä sinun sairauden takia. Se ei ole hyväksyttävä syy. Lapsi mummolle tms. Ja sinä hoidat itsesiEi ole mummoa. Kai nyt kenet tahansa muun olisin jo kutsunut auttamaan, jos olisi joku. Kyllä minusta isäkin on vastuussa lapsensa hoidosta, jos äiti ei pysty. Ja en sanonut etteikö veisi lääkärin, mutta vielä toivon ihmettä. Hän siis päätti huutaa minulle maanantain mahdollisesta työtilanteesta jo etukäteen. Ja tuo viimeinen kommentti, hyi hemmetti, miten ihmeessä hoidan itseni kun en pysty kävelemään? Kerro minulle.
Minä kysyin pystyttekö luottamaan puolisoonne, en tarvitse nyt paskaa päälleni. Minä jätän miehen heti kun pystyn kävelemään. Haluan vaan että te muut katsotte puolisoanne ja mietitte jättääkö hän teidät yksin heti kun teistä on vaivaa.
Ap
Se on vaan fakta ettei töistä voi olla poissa sinun takia.
Minun puolisoni ei odottelisi ihmettä, enkä minä. Niinpä moiseen tilanteeseen ei jouduttaisi.
Luultavasti olet keksinyt koko vaivan. Huomiota pitää saada.
Kuvaamaasi tilannetta ei tule normaaleille ihmisille.
Jos joku loukkaa selkänsä, mennään lääkäriin.
Lapsen hoito mietitään etukäteen
Ei voida olettaa että terve on pois töistä. Mitä hän sanoo syyksi?
En. Vuosia sitten pyysin rahaan lainaan erästä tärkeää ostosta varten. Ei lainannut. Sitten myöhemmin tuli opintolainan korot maksettavaksi tavallaan yllättäen, kun en tietysti lainaehtoja muistanut ja tilillä ei yhtään rahaa kesäkuussa, kun kesätyöt vasta alkaneet. Mieheltä en rahaa pyytänyt, mutta eipä tuo tarjonnutkaan, vaikka tiesi, että nolona pankkiin jouduin soittaan maksuajasta. Pari vuotta sitten tein netissä parisuhdetestin. Tajusin etten voi luottaa. Nyt ollaankin eroamassa. Mies ei ole panostanut yhteiseen hyvään ollenkaan. Minun varassa kaikki.