Eugenia Cooney näyttää nykyään niin sairaalta
Sairaalloisen laihahan hän on ollut jo kauan, mutta viimeisimmässä videoissa se näkyy jo pahasti kasvoista. Todella väsyneen näköinen. Silmät painuneet syvälle päähän.
Kommentit (18)
Apua. 😔 Hänet pitää saada sairaalaan.
Eugenian äiti: You're awesome!
Eugenia: Of course
Piti googlettaa ja hui, miten pahan näköinen!
Sääli kyllä, ei varmaankaan tule olemaan kovin pitkäikäinen tyttö. :/
Tämä on kyllä outo tapaus. Miten pysyy hengissä ja on esim. oma tukka päässä vielä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä outo tapaus. Miten pysyy hengissä ja on esim. oma tukka päässä vielä?
Ihmettelen myös noita hiuksia! Prkl. Itse syön riittävästi ja otan vielä lisäravinteita ja silti hiukseni ovat säälittävän ohuet. Jos olisin samassa kunnossa kuin tuo tyttö olisin varmasti kalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen myös noita hiuksia! Prkl. Itse syön riittävästi ja otan vielä lisäravinteita ja silti hiukseni ovat säälittävän ohuet. Jos olisin samassa kunnossa kuin tuo tyttö olisin varmasti kalju.
Se on peruukki
Miten ihmeessä toi muija on vielä hengissä? Minusta tuntuu ellei joku oikeasti tee asialle jotain, niin toi ei näe joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika luonnottoman näköinen kuontalo, joten veikkaan peruukkia.
Vierailija kirjoitti:
Hiustenpidennyksiä?
Espoossa kuntosaleilla näkee vieläkin pahempaa.
Olen tuntenut anorektikon ja hänelläkin oli omat hiukset päässä eikä edes näkynyt ohentumia tms. Kyllä varmasti Cooneylla omat hiukset. Hänhän julkaisi vasta videon, jossa on kampaajalla ja kampaaja kampasi hiuksia juuresta lähtien latvaan eli ei ole edes pidennyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on peruukki
Ei ole.
Ei tule elämään enää kauaa...