Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työtön, aiotko mennä ilmaistöihin jos käsky käy?

Vierailija
28.05.2017 |

Minä en. En välitä leikkaavatko tukia sitten tai ei. Olen miettinyt keinot valmiiksi miten talouteni sitten hoidan itselleni voitollisesti jos tämmöinen käsky tulee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta vitussa EN! Olen kyllä töitä tehnyt, yhtäkään oikeaa asianmukaista korvausta, eli palkkaa en ole saanut.

Vierailija
2/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene.

Terveys ei salli. Oma henki sen verran tärkee.

T: petetty ex-nettomaksaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ruokarahat on sukanvarressa, niihin ei pääse kukaan kiinni.

Vierailija
4/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kokeile tai harjoittele hyväntekeväisyyttäni. Joko teen palkalla tai sitten en.

Mikäli pakotetasn moiseen pelleilyyn, niin vedän homman totaalisen läskiksi niin ettei minusta ole kuin haittaa.

Vierailija
5/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin niin arvaa tekisinkö paljoakaan, no EN! Halvalla ei saa hyvää.

Vierailija
6/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan semmoiseen, mutta esim.yhdistysten vapaaehtoisjutut periaatteessa kiinnostaa. Monien koulutusten jälkeen on sitten sanottu perästä kysellessä, etten ole kuulemma soveltunut tehtävään. Mutta sitten kun kävin sellaisen koulutuksen, johon oli suuren vastuullisuuden takia haastattelukarsinta, pääsinkin yllättäen mukaan.

Vierailija
7/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että kun käy töissä niin pitää maksaa Suomen käsittämättömän kovia veroja mutta jos sattuukin jäämään työttömäksi niin määrätään ilmaistöihin ja jos ei mene niin tuet pois. Aika mukavaa vastinetta verorahoille.

Vierailija
8/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käytännössä vaihtoehtoja. En saa toimeentulotukea, joten pelkällä asumistuella en mitenkään pärjää jos työttömyysturvaan tulee karenssi. Asuntoni on niin hyvä, ettei siitä kannata ottaa häätöä jättämällä vuokra maksamatta. Eli orjaksi alkaminen on pienimmän riesan tie.

Vierailija
9/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä hommaa se olisi. Jos olisi hyödyllistä tulevaisuuteni kannalta, niin saattaisin mennäkin. Esim oppisin jotain uusia tekniikoita ja koneita tms.

Jos työ olisi jotain ihan muuta, niin en suostu.

Vierailija
10/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän näiden ilmaistöiden laatu mahtaa lopulta olla... Itse tekisin tasan tarkkaan vain sen mitä tarvitaan karenssin välttämiseen enkä yhtään enempää.

Vierailija
11/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole työvoimatoimiston kirjoilla.

Vierailija
12/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se olisi mennä. Työmoraalin kanssa vaan voisi olla niin ja näin...

Vierailija
13/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä kertaa taida. Tein juuri 7kk, (kahdessa paikassa) ja nyt 3kk työsopimus. Tämän jälkeen en ota taas askelta taakse päin. Haluan joskus asuntolainan ja uudemman auton.

T:30v

Vierailija
14/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jos vaihtoehtona on karenssi. Työkokemus olisi lisäksi tervetullutta vaikka sitten ilman palkkaa. Ei tarvitse olla edes oma ala, menisin silti.

Vierailija
15/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtio harrastaa kiristämistä!! :((

Vierailija
16/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaiseen joudun niin painatan itselleni työvaatteen, jonka rintamuksessa ja selässä lukee siististi PALKATON ORJA. Tekstin ei tarvitse olla kovin suuri, riittää että se on luettavissa parin metrin päästä.

Vierailija
17/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, loisin karenssiajat sitten miehen lompakolla.

Vierailija
18/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sitten elinikänen saikku. Olen kyllä muuten vielä hyvissä voimissani oleva parhaassa työ-iässäkin.

Vierailija
19/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tällä kertaa taida. Tein juuri 7kk, (kahdessa paikassa) ja nyt 3kk työsopimus. Tämän jälkeen en ota taas askelta taakse päin. Haluan joskus asuntolainan ja uudemman auton.

T:30v

Olin siis 9kk työtön, josta 7kk orja. Nyt 3kk töitä ja en tosiaan ajatellut mennä työkokeiluihin, olen ammattitutkinnon sekä eat:n suorittanut, kokemusta omaava muiltakin kuin omalta alalta enkä enää saa kun 30-50 päivältä korotettua päivärahaa. Eli voisin vielä sen 1-1,5kk tehdä, sitten en enää. :)

Vierailija
20/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen valtio harrastaa kiristämistä!! :(([/quote

Sitten pitää vaan kiristää takaisin. Loppuu verojenmaksu mulla ainakin.