Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut loukkaavat ihan tahallaan?

Vierailija
28.05.2017 |

Olen miettinyt usein että mitä herkempi, avoimempi ja ystävällisempi olen niin sitä enemmän saan julmaa kohtelua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin tahallaan mikko känsälän mielen kun mä sanoin että se on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
22/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siis haukutaan joukolla kaikki "ilkeät ihmiset" vanhukset, anopit ja muut sukulaiset, koska ei itse olla yhtään ilkeitä :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä koskaan ei kannata alkaa ilkeälle ihmiselle vittuilemaan tai ilkeilemään takaisin! Pahenee vain ja lopulta romahdat itse juuri niin kuin ilkeän ihmisen oli tarkoituskin tehdä! 

Parempi pysyä neutraalina, kuin mahdollista ja näyttää, että olet vahvempi kuin hän luuleekaan.

Vika ei ole sinussa vaan miten toinen käyttäytyy sinua kohtaan!! 

Älä luovu omasta kiltteydestä ikinä vain siksi koska toinen on ääliö!

Vierailija
24/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin jokaisessa kohtaamisessa asettaa rajat sille, miten sinua voi kohdella, eikä olla liian ystävällinen. Ei kaikki ihmiset ole ystävällisiä, he ovat jotain aivan muuta. 

Vierailija
25/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on hyvä haukkua toisia. Saa hyvän mielen.

Vierailija
26/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsellä ei kaikki ole hyvin, niin olo paranee nähtävästi kun loukkaa ystävää kaikin tavoin. Irvailee jopa toisen lapsista.

No, välithän siinä menee poikki. Muhikoon rauhassa.

Vierailija
27/27 |
01.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on töissä. Jos yrittää olla mahdollisimman ahkera, tekee työnsä ja kertoo tehneensä, jos herättää joissain arvostusta joku muu voi yrittää omia työt itselleen.

Sitten muka arvostuksen ansaitseekin pomon tai muun suosikki.

Ihan todella lapsellista yrittää aina vaan kääntää kuultua tai tehtyä jonkun omaan piiriin kuuluvan ansioksi.

Jos ylipäänsä pitää kommentoida muiden tekemisiä tai pönkittää joitain, luulisi että kannattaisi korostaa suosikin oikeasti tekemiä asioita tärkeinä.

Sellainen ei kai motivoi, jos pomo itse ei tee niitä. Mutta jos antaakin kuvaa muusta kuin mitä suosikki on itse tehnyt, silloin suosikille ehkä kuitenkin jää tunne, että "saa" pomolta jotain extraa esiintyessään sellaisenkin tekijänä jota ei ole tehnyt. Pomo ja suosikki ovat tavallaan samanlaisia, muiden työstä kunniaa saavia.

Paras logiikka jonka olen järkeillyt selitykseksi.

Samoin jos kusipää loukkaa toista, toinen on vähemmän koskematon. Haavoitetun on vaikeampi näkyä herkkänä ja ystävällisenä. "Näettehän, korotti ääntään."