Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vitsi löydettiin ihana talo! Mutta se on liian kallis

Vierailija
28.05.2017 |

Hinta oli 252 000e, nyt hintaa pudotettu hyvin nopeasti 233 000:een. Okt kyseessä siis. Useita huoneita, 2 kerrosta ja kellari, ostettu kunnalta ja remontoitu sähköt, lämmitysjärjestelmä, viemärit, vesi. Remontti osin vielä talossa kesken, lähinnä osan huoneista kohdalla. Ei isoa ja uuvuttavaa pihaa, silti rauhallinen sijainti. Kaupat ym. 500m, koulut myös lähellä.
Välittäjän mukaan remontin tehneet olisivat jo laittaneet taloon raha melkein sen aimman ostohinnan verran, eli tuo pyynti ei ole paha. Ellei talossa ole jotain mätää, mikä olisi tullut vastaan. Nykyiset omistajat siis ostivat talon kunnalta, ja minusta vain laittaakseen kalliimmalla myyntiin, mutta välittäjän mukaan ei, vaan muuton takia luopuvat siitä. Onhan se kallis sinänsä, koska ei olla pk-seudulla ja rahaa siihen vielä menisi kymppitonneja, mutta se oli avara! Ja kaikki pinnat niin uusia... Ihana! Miten mä saan ton? Miehellä ei ole rahaa, ja pienet tulot. Nykyisen arvo on alle 100 000 ja tästä on lainaa jäljellä 80 000... :(

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydyt nyt vaan siihen nykyiseen kotiin ja elätte onnellisesti siellä. Liian kallis kämppä pilaa elämänlaadun, jos siis onnistuisi siihen lainan saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempi kuin mun kerrostalokaksio :D

Vierailija
4/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli käytännössä teillä olisi alkupääomaa vain n. 10 000 e ja talo maksaa 233 000. Juu, voit unohtaa sen. En oikein usko, että voisitte saada noin ison lainan.

Vierailija
5/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan, kun tuossa ois niin kaikki, mitä ihminen kodilta haluaa! Ainoa miinus oli hiukan hassusti sijoitettu ruokasali, jonne pitkä kulku, ja keittiössä oli niin suuri saareke, ettei sinne mahtunut keittiönpöytää, vaikka muuten keittiöllä kokoa olikin... Kodinhoitohuone, varastotilaa, hallimainen (ylevänoloinen) eteinen jne...

ap

Vierailija
6/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.etuovi.com/kohde/559195?sc=M1071480571&pos=4

No minä haluaisin tämän! Pitäisi vaan päivittää takaisin siihen oman aikakautensa tyyliin ja poistaa nuo kauheet "uudistamiset" sekä kalustaa se oikeankokoisilla huonekaluilla (kts. ruokailutilan ryhmä??)

Ja tämän talon laittaisin siis kakkosasunnoksi tietty. Kukaan täysipäinen ei selviä talvesta Hangosta ilman kovaa alkon kulutusta.

Että näinhän se vähän on että kaikkea ei voi saada...

Vierailija
7/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs ne sun tulot ?

Vierailija
8/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, niinpä! Mutta tuossa oli 6 makuuhuonetta ja piha. Vakuuksilla ehkä saatais lainaa, mutta meillä ei ole varaa maksaa sitä... :'''''(

ap

Vierailija
9/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, niinpä! Mutta tuossa oli 6 makuuhuonetta ja piha. Vakuuksilla ehkä saatais lainaa, mutta meillä ei ole varaa maksaa sitä... :'''''(

ap

Nyt herätys, mitä kaksi ihmistä tekee kuudella makuuhuoneella?

Vierailija
10/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan, kun ihastuin tuon sijaintiin ja tiettyyn ainutlaatuisuuteen, että sit se menee, kun mulla aikanaan ois siihen varaa. Vaikka voi tossa noilla myyjillä mennä, olin vähän myöhässä näytön lopussa, mutta ainoa katsoja sillä hetkellä.

ap

Vierailija
11/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Nyt herätys, mitä kaksi ihmistä tekee kuudella makuuhuoneella?

Meillä on pari lasta. Ja mä kaipaan oman sopen jne.

ap

Vierailija
12/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki?

Vierailija
13/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vaan, kun tuossa ois niin kaikki, mitä ihminen kodilta haluaa! Ainoa miinus oli hiukan hassusti sijoitettu ruokasali, jonne pitkä kulku, ja keittiössä oli niin suuri saareke, ettei sinne mahtunut keittiönpöytää, vaikka muuten keittiöllä kokoa olikin... Kodinhoitohuone, varastotilaa, hallimainen (ylevänoloinen) eteinen jne...

ap

Mutta tuon saarekkeen vois vaihtaa pienempään tai sellaiseen missä on toisessa päässä pöydänalustilaa, niin silloin se ei ois ongelma.

ap

Vierailija
14/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida Ap myynti puhe upota mammoihin:D

Jos olisit oikeasti ostaja et kertois noin tarkasti kaikkea kun se löytäisi aika nopee jos kiinnostuisi.

Ps pistä toriin vaikka sulla on jo välittäjäkin.

Vierailija
15/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun talo. Vaan eniten harmittaa se, että jos talossa ei ole mitään mätää, se oikeasti olisi minusta halpa. Kun ei ehkä ole ostajia, täällä varmaan kaikilla haluavilla on jo tarpeeksi isot talot :D

Vierailija
16/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teillä ei ole varaa tuohon taloon. Ymmärrätkö?

Vierailija
17/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valitettava totuus, että on vain ja ainoastaan yksilön kannalta suotavaa elää tulojensa ja varallisuutensa mukaan. Varallisuutta ei pääse kertymään, jos elää holtittomasti ja yli varojensa.

Miksi kaikki pitää tässä maailmassa ja ajassa saada nyt ja heti ja tässä? Järkevällä taloudella ja realistisilla tavoitteilla se unelmien asunto voi joskus olla oma.

Ap:n kannattaa nyt vain niellä ällinsä ja ruveta suunnittelemaan tulevaisuuttaan.

Vierailija
18/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hinta oli 252 000e, nyt hintaa pudotettu hyvin nopeasti 233 000:een. Okt kyseessä siis. Useita huoneita, 2 kerrosta ja kellari, ostettu kunnalta ja remontoitu sähköt, lämmitysjärjestelmä, viemärit, vesi. Remontti osin vielä talossa kesken, lähinnä osan huoneista kohdalla. Ei isoa ja uuvuttavaa pihaa, silti rauhallinen sijainti. Kaupat ym. 500m, koulut myös lähellä.

Välittäjän mukaan remontin tehneet olisivat jo laittaneet taloon raha melkein sen aimman ostohinnan verran, eli tuo pyynti ei ole paha. Ellei talossa ole jotain mätää, mikä olisi tullut vastaan. Nykyiset omistajat siis ostivat talon kunnalta, ja minusta vain laittaakseen kalliimmalla myyntiin, mutta välittäjän mukaan ei, vaan muuton takia luopuvat siitä. Onhan se kallis sinänsä, koska ei olla pk-seudulla ja rahaa siihen vielä menisi kymppitonneja, mutta se oli avara! Ja kaikki pinnat niin uusia... Ihana! Miten mä saan ton? Miehellä ei ole rahaa, ja pienet tulot. Nykyisen arvo on alle 100 000 ja tästä on lainaa jäljellä 80 000... :(

Hinnat on suhteellisia. Tuokin on vähemmän, kuin yksiöni hinta, jonka maksoin.,

Vierailija
19/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla rahaa ja hyvät tulot? Kun kerrot vain miehesi osuudesta. Vai oletko tämmöinen rumalla nimellä kutsuttava maksullinen nainen.

Vierailija
20/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap! Tiedän miltä tuo tuntuu. Kävelin monta kertaa mun unelmatalon ohi, mutta ei toivoakaan siitä että olisi ollut varaa.

Niin se elämä muuttuu. Asun nyt toisessa talossa ja se mun unelmatalo näyttää nykyisin aika vaatimattomalta. Usko pois, muitakin tulee.

Jos haluat parantaa varallisuuttasi, niin sitten pitää hankkia työ josta saa suurempaa palkkaa. Palkkatyöllä harva rikastuu, joten säästämiseen ja sijoittamiseen pitää ryhtyä. Tavoitteellista ja ei ihan riskitöntäkään hommaa.

Mutta onko se sen arvoista? Vai olisiko parempi elää sitä onnellista elämää siinä missä olette ja nauttia lapsistanne, perheestäsi.

Meidän kohdalla auttoivat sekä sijoittaminen/säästäminen että perintö. Muuten olisi vieläkin haaveissa. Tai unelmataloni olisi varmasti saatu, mutta ei tätä nykyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä