Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä deodorantti hikoilevalle naiselle?

Vierailija
28.05.2017 |

Olen 25v nainen enkä ole koskaan ollut kova hikoilemaan, edes teini-iässä, eikä hikeni ole haissut.
Jostain syystä vasta viime kuukausina olen huomannut että olen alkanut hikoilemaan runsaasti ja hikeni myös haisee todella pistävälle ja voimakkaalle eivätkä kaupan dödöt enää pidä hienhajua poissa.
Peseydyn ainakin vartalosta joka ikinen aamu ja suihkun jälkeen laitan dödön. Huomaan töissä jo puolenpäivän aikaan että kainaloni ovat aivan märät ja pusero haisee epämiellyttävälle pistävälle hielle.

Myydäänkö apteekissa tehokkaampia dödöjä? Osaako joku suositella jotakin tiettyä merkkiä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan

Vierailija
2/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ainakin oli apteekeissa myynnissä Absolut Torr nimistä "liuosta" jota laitettiin muistaakseni noin muutaman kerran kuukaudessa tai kerran viikossa yöksi puhtaisiin kainaloihin ja pestiin aamulla pois. Ei siis ole dödö vaan hoito/ehkäisy liikaa hikoileville kainaloille. Itsekin joskus sitä käytin, mutta ainakin ensimmäisillä kerroilla kirvelee ja polttelee todella ikävästi. Tuon ohella toki päivisin käytin tavallisia dödöjä. Auttoi liikahikoiluun kyllä hyvin, mutta onkin tosi tujua tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myytävä Rexonan Maximum Protection stick (n.9€) on hyvä ja laadukas, pitää hajut muttei kuivata ihoa. Olen kans paljon hikoileva ja ennen käytin apteekkituotteita, tolla stickillä olen nyt pärjännyt jo 2 vuotta. Suosittelen! ☺

Vierailija
4/4 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Absolut Torria on edelleen myynnissä apteekeissa ja samaa tulin vinkkaamaan itsekin. Vähentää siis hikoilua, väliaikoina voi käyttää tavallista deodoranttia ja kun alkaa hiki lisääntyä, tietää että on taas käsittelyn aika. Kuten 2 sanoi, voi ekoilla kerroilla kirvellä pahastikin, mutta iho tottuu ajan mittaan. Jos ekat kerrat on ihan mahdottomia, voi pestä aiemmin pois eikä odottaa koko yön läpi. Käsittelyn jälkeen voi laittaa vaikka aloe vera -geeliä, after sun -voidetta tms rauhoittamaan ihoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi