Miksi kansallismielisiä tapaa vain netissä ja Rautatientorin teltassa?
Kahvion pöydissä ja yleisessä keskusteluissa moni on kansallismielinen, mutta ei voi olla julkisesti vaan pitää olla kaapissa, koska voi mennä työpaikka tai tulla muita ongelmia. Tämä on juuri miksi aloitus tehtiin (Miksi kansallismielisiä vainotaan, poistettiin siis asiallinen keskustelu)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Suomi maidan leirille tuli suvakkien Lemmikki,somali mies jolla on paksut posket ja pyöreät silmälasit
Oliko se mies? Mä yritin arvailla sen sukupuolta videolta, mutta en keksinyt mikä se on. Vaikka ei sillä mitään väliä oo.
Vierailija kirjoitti:
"Minä työskentelen aineenopettajana peruskoulussa ja olen ihan samaa mieltä näiden Suomi-Maidanilaisten kansssa, mutta siitä huolimatta en uskalla mennä sinne paikalle sen vuoksi, että pelkään sen aiheuttavan paheksuntaa, jos naamani näkyisi esim. jollain videolla. Hyysäys ja suvakkius on tänäpäivänä ainoa hyväksyttävä kanta."
Tuo on varmaan aika yleistä. Pitää mennä massan mukana. Koulut on just pahoja paikkoja.
Niinpä. Varmaan monella työpaikalla.
Kansallismielisenä esiintyminen muutoin kuin anonyymisti netissä voi johtaa painostustoimiin. Niihin on kuulunut paitsi julkinen leimaaminen niin myös yhteydenotot työnantajaan ja sukulaisiin.
Jos haluaisitte keskustelua asioista niin ette heiluttelisi leimakirvestä kohdatessanne keskustelukumppanin. Nyt kaikki tietävät, että tarkoituksenanne ei ole keskusteleminen vaan keskustelun estäminen. Se ei enää ole kenellekään uutinen. Ette hämää ketään muuta kuin itseänne toistaessanne samaa kaavaa edelleen. Onko Kuapioon mänijöitä, juna läks justiinsa.
Siitähän se Pirkko Saisiokin kirjoitti ja sai pskaa niskaansa omiensa joukosta. Vasemmisto yrittää leimakirvestä heiluttelemalla estää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä leirillä luki Ilja presidentiksi? Entä ne halal-liha sekoilutekstit?
Miksi siellä oli "äänestyskoppi"?
Entä joku teksti, että meiltä sa maitoa ilmaiseksi?!
En ole kansallismielinen, mutta hävettää sellaisten puolesta tuo leiri, jonka näköjään hoku mielenterveysongelmainen on pystyttänyt. Vai joko on muutoksia parempaan suuntaan?
Minä olen kansallismielinen mutta pidän naurettavana tuota maidania. Ideana kyllä suht hyvä mutta toteutus tökkii todella pahasti.
Miksi pysyn hiljaa? Koska siitä saa rasistin leiman otsaansa heti. Ja tätä toitottaa myös media. Jos et halua pitää rajoja auki, olet rasisti ja peräkylän kouluttamaton juntti. On turvallisempaa pitää suunsa kiinni irl. Nimettömänä netissä uskallan kyllä kertoa mielipiteitäni mutta harvemmin jaksan ja viitsin koska lopputulos on yleensä sama, olen rasisti.
Mä olin ihan ihmeissäni, kun kuulin, että leijona riipus tai muu, missä siis on Suomileijona, on rasistien tunnus. Mä oon aina ajatellut sen vaan olevan jotenkin isänmaallinen ja ehkä jonkunlainen symboli, että kunnioittaa sotaveteraanien tekemiä uhrauksia. Ilman mitään mihinkään ääriryhmään kuulumista tai sen suuntaista aktivismia. Toki tiedän, että sitä leijonaa myös ääriryhmät käyttää, mut kuitenkin, ei kai se suomen vaakunasta tee rasistista tunnusta tai ääriryhmien omaisuutta?
Käyttäjä5454 kirjoitti:
Mä olin ihan ihmeissäni, kun kuulin, että leijona riipus tai muu, missä siis on Suomileijona, on rasistien tunnus. Mä oon aina ajatellut sen vaan olevan jotenkin isänmaallinen ja ehkä jonkunlainen symboli, että kunnioittaa sotaveteraanien tekemiä uhrauksia. Ilman mitään mihinkään ääriryhmään kuulumista tai sen suuntaista aktivismia. Toki tiedän, että sitä leijonaa myös ääriryhmät käyttää, mut kuitenkin, ei kai se suomen vaakunasta tee rasistista tunnusta tai ääriryhmien omaisuutta?
Leijonariipukselle kävi vähän samoin kuin pilottitakille. Jälkimmäisestä tuli mukamas skinien tavaramerkki, leijonakorusta rasistien.
Mä en siis ole ennen tajunnut tätä ja kiinnostaisi kyllä tietää kuinka moni minut on rasistiksi leimannut, kaikkiko?
Sä sanot niin, en minä.