Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko perhe-elämässäsi jotain minkä et haluaisi paljastuvan muille perheille?

Vierailija
28.05.2017 |

Tai ainakin mietityttää kovasti mitä muut ajattelisivat asiasta jos saisivat tietää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, etten pese lapsiani oikeastaan koskaan, vaikka he ovat jo alakoululaisia. Hampaat pestään, eikä reikiä ole ollut kummallakaan.

Häh?  Eikö alakoululaiset osaa jo pestä itse itsensä, ihan pelkkä kehotus yleensä riittää?

Vierailija
22/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, etten pese lapsiani oikeastaan koskaan, vaikka he ovat jo alakoululaisia. Hampaat pestään, eikä reikiä ole ollut kummallakaan.

Mitä tarkoitat? Käyvätkö lapsesi siis itse suihkussa? En minäkään heitä mitenkään erityisemmin pese enää, vauvana tottakai kun eivät sitä itse osaa. Yhdessä käymme suihkussa joka ilta ja hiukset pesen kyllä shamppoolla (en tietty joka ilta). Samoin hampaat pesen ja nuoremman (3v) takapuolen kakalla käynnin jälkeen.

Eivät tietenkään käy pesulla itsekään. Ei se pelkkä veden valelu pitkin kroppaa mitään pesisi. Hiuksia eivät osaa pestä itse ja siinä tulee aina ihan hirveä huuto, ettei mene vettä silmiin. Joten teen sen todella harvoin.

Susta pitää tehdä lasu. Oikeasti.

Miksi? Ja terveisiä vain sille, joka ihmetteli sitä, miksi sitä pitää miettiä, mitä muut sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa suuseksiä mieheltäni.

Toivottavasti tajuat myös olla antamatta suuseksiä miehellesi.

Hyi, inhottaa koko suuseksi. Yöks 🤢

Vierailija
24/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh?  Eikö alakoululaiset osaa jo pestä itse itsensä, ihan pelkkä kehotus yleensä riittää?

Míten? Ei osaa. Sienelläkö saippuoivat kroppansa teillä?

Vierailija
25/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa suuseksiä mieheltäni.

Toivottavasti tajuat myös olla antamatta suuseksiä miehellesi.

Hyi, inhottaa koko suuseksi. Yöks 🤢

Juuri tämän asenteen takia kyseessä on asia, josta en kavereille puhu. Olen kommentin 11 kirjoittaja. Pidän kovasti suuseksin antamisesta, mies ei. Minusta olisi lapsellista pihdata mieheltä suuseksiä vain siksi, ettei tämäkään sitä anna, kun tosiaan itse kuitenkin nautin suuseksin antamisesta. Olen saanut mieheltä suuseksiä kaksi-kolme kertaa suhteemme alussa, mutta miehestä näki, ettei homma ole hänelle mieluista. En ymmärrä, miksi seksissä pitäisi tehdä mitään, mistä ei itse pidä, ja jos mies muuten haluaa seksissä miellyttää, en näe syytä tehdä asiasta suurta numeroa.

Vierailija
26/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienen lapsen pesuun riittää pelkkä vesikin! Me käydään joka ilta suihkussa enkä todellakaan heitä saippuoi turhaan, ei tee iholle hyvää eikä terveydelle kovat kemikaalikuormitukset näin pienillä. Kerran viikossa sitten kylpy johon lorautan pari tippaa saippuaa ja hiukset pestään miedolla pesuaineella, paitsi poika 5v ei tarvitse hiusshampoota lyhyisiin hiuksiinsa. Pienellä on pitkät kutrit ja niihin tarvitaan shampoota vain koska niihin tarttuu herkästi ruuantähteitä yms. Päivittäiset saippuapesut on aiheellisia yleensä vasta puberteetti-iässä, kun hiki alkaa haisemaan, hiukset rasvoittumaan jne. ! Kesällä jos ollaan paljon pihalla niin eri juttu, hiekan ym lian pesemiseen tarvitaan saippuaa.

Itse aloitukseen. Kyllä minäkin olen liikaa koneella ja annan lasten katsoa aika paljon muumeja ja Kaapoa sillä aikaa... ei vain siksi että saisin heidät pois jaloista vaan myös siksi että he itse niitä vinkuu ja annan periksi. Ja unohdan aina pestä heiltä ne hampaat aamuisin! Tämän todellakin haluaisin korjata, en tiedä mikä siinä on niin vaikeaa koska iltapesuista ei luisteta ikinä. Ja meillä on miehen kanssa ollut melkoista vuoristorataa tämä pikkulapsiaika, toisaalta olen minä siitä jollekkin kertonutkin ja käsittääkseni melko yleistä. 

Vierailija
27/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vesi on aivan turha pesuun.

t. Se joka ei käytä lapsiaan suihkussa

Vierailija
28/28 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi huudella miten paljon mies tekee meillä kotitöitä minuun verrattuna, vaikka minulla olisi opiskelijana enemmän aikaa siihen. Mies on vain perusluonteeltaan paljon siistimpi, ja haluaa että kaikki on aina tiptop. Itse olen boheemimpi (ja laiskempi, myönnetään). Monet tuntuvat aina valittavan miehistään, minulla on melko vähän valitettavaa omastani. En myös mielelläni puhu rahasta, siis sitä miten varakas mieheni ja hänen perheensä on. Aiheuttaisi vain turhaa kateutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän