Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmammat tiistaihin

28.03.2006 |

yritin pinoa etsiä, ei tainnut vielä olla

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip ja hei MEILLÄ SYÖDÄÄN!!!!

Voin vaan kertoa, että miten se terkkari osasikin arvata ton vauvan luonteen, kun varotteli että kestää pitkään ennen kuin syö. Menihän tota lusikkaharhoittelua 1,5 kk, mutta nyt viikonloppuna se suu aukesi, ja sitten se suu olikin niin auki, että oli oikein kiire lusikoida sitä pöperöä. Ja tuntuu että tytöllä nälkä koko ajan. Onneksi alko syömään, koska paino ei ole noussu kahteen viikkoon, kun musta tuntuu että mulla vähän toi maito hiipumaan päin ja tuttipulloahan meillä ei huolita.

Nyt alkaa sit nokkamukiin opettelu.

Sit koko ajan koetetaan kääntyä, joten eiköhän sekin edessä lähipäivinä. Pientä kärsimättömyyttä myös ilmassa. Pinna palaa herkästi, ja voi sitä raivon määrää.

Tosta siivoamisesta! Mä inhoan kanssa, enkä voi sietää sitä että jos lauantaina on imuroitu niin miten jo tiistaina voi olla villakoiria. Juoksen sitten rikkaimurilla pahimpia :)

Hauskaa tiistaita marrasmammat. Nyt viihdyttämään esikoista. Toinen kun on odottanut koko aamupäivän, että milloin pelataan kimbleä. Plääh!

Vierailija
22/22 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän turhan nopea taas tuo sormi.

Me ollaan Onnin ja koiran kanssa käyty jo aamusta lenkillä ja kaupassa. Sitten tultiin kotiin leikkimään ja syömään. Tunti sitten tuli uniaika poitsulla uudestaan ja tuolla nyt vetelee unta palloon takapihalla.

Täällä myös yksi joka ei siivousta varsinaisesti rakasta. Imurointi on pakko tehdä joka päivä, koirankarvojen takia meillä. Jos jää välistä, niin sen kyllä huomaa eikä viitti enää laittaa poikaa lattialle.

Mitäköhän mun piti kommentoida/vastata... Pätkii tosi pahasti nyt. Ei tuu mieleen, joten ehkä on parempi lähteä laittamaan ruokaa ja mennä sohvalle lepäämään välistä. Jatketaanpa juttua taaskun pää toimii.

Myy ja Onni-poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla