Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen hylkäämä raskaana oleva nainen

Vierailija
28.05.2017 |

Viimeisellä kolmanneksella mennään ja tuo saatanan itsekäs paska on tehnyt koko raskausajastani yhtä yksinäistä helvettiä. Ei kiinnosta minun olo eikä tunteet tai tarpeet, on vaan hän ja hänen elämänsä johon en näytä edes mahtuvan. Nyt kun vaan sais jostain voimia irtautua tästä koko helvetin kuviosta, olen vain niin loppu enkä haluaisi uskoa että asiat on näin. Tuleva

Kommentit (26)

21/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo ennen vauvaa väsynyt miehen takia. Miten jaksat kun vauvakin väsyttää. Kevennä siis kuormaasi miehen verran, ei toisen vanhemman kuulu olla rasite vaan keventää pikkulapsi aikaa, niin äidin kuin isän. Selviät ja jaksat yksin paremmin, kuin että joudut vetämään toista mukana.

Kerro neuvolassa tästä, en tiedä saako apua, mutta usein jo se helpottaa kun on avannut suunsa ja kertonut ongelmista. Onko sinulla ystäviä tai sukulaisia jolta saisi jonkinlaista tukea?

Vierailija
22/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olette ällöttäviä vastauksinenne, te kommentoijat voisitte vaikka abortoida itsenne! Minä pidin lapsen, koska haluan hänet ja olen varmasti paras äiti lapselleni siitä huolimatta että lapsen isä on itsekäs mulkku. Ja arvatkaapa mitä, ehkäisy ei pettänyt vaan lapsi tehtiin yhteistuumin. Sen jälkeen vain mies petti!

Ap

Toisen pakottaminen maailmaan ja sen kärsimyksiin on pahinta, mitä ihmiselle voi tehdä. Olet henkilökohtaisesti vastuussa kaikesta pahasta, mitä lapsellesi koituu, ja siitä, että hän tulee lopulta kuolemaan. Teostasi oikea rangaistus olisi elinkautinen tai jopa kuolemantuomio. SInulla ei ole mitään saumaa moralisoida tässä asiassa.

t. vela

Mä olen sinänsä sun kanssasi ihan samaa mieltä, mutta asian tuominen esiin noin kärkkäästi tekee lähinnä hallaa velojen maineelle. Eikä meillä ole mitään oikeutta odottaa, että muut olisivat samaa mieltä, kyseessä on oma subjektiivinen näkemys asiasta jossa on monen monta puolta. Me saadaan onneksi tehdä ihan omat valintamme omien eettisten koodiemme mukaan, mutta niin saavat kaikki muutkin.

Olt siis sitä mieltä, ettei kenelläkään ole oikeutta moittia tai paheksua raiskaajia ja lasten hyväksikäyttäjiä? Heillä on yhtälailla oikeus subjektiiviseen näkemyseen, jonka mukaan he eivät tee mitään väärää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olette ällöttäviä vastauksinenne, te kommentoijat voisitte vaikka abortoida itsenne! Minä pidin lapsen, koska haluan hänet ja olen varmasti paras äiti lapselleni siitä huolimatta että lapsen isä on itsekäs mulkku. Ja arvatkaapa mitä, ehkäisy ei pettänyt vaan lapsi tehtiin yhteistuumin. Sen jälkeen vain mies petti!

Ap

Toisen pakottaminen maailmaan ja sen kärsimyksiin on pahinta, mitä ihmiselle voi tehdä. Olet henkilökohtaisesti vastuussa kaikesta pahasta, mitä lapsellesi koituu, ja siitä, että hän tulee lopulta kuolemaan. Teostasi oikea rangaistus olisi elinkautinen tai jopa kuolemantuomio. SInulla ei ole mitään saumaa moralisoida tässä asiassa.

t. vela

Suosittelen terapiaa. Kuulostat erittäin masentuneelta.

Eriäviä mielipiteitä esittäven mielenterveyden kyseenalaistaminen on merkki siitä, että mitään asiallisia argumentteja ei ole enää esittää.

Vierailija
24/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. vela

Miksi et ole tehnyt itsaria, vaikka sinutkin on pakotettu maailmaan kärsimään. Vai onko sittenkin niin, että elämäsi ei olekaan kärsimystä?  Eli koko vuodatuksesi onkin pelkkää paskapuhetta. 

Onko muuten vanhempasi tuomittu elinkautiseen tai oletko tappanut heidät? Hehän ovat sinut pakottaneet tähän maailmaan kärsimään. 

Vierailija
25/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

t. vela

Miksi et ole tehnyt itsaria, vaikka sinutkin on pakotettu maailmaan kärsimään. Vai onko sittenkin niin, että elämäsi ei olekaan kärsimystä?  Eli koko vuodatuksesi onkin pelkkää paskapuhetta. 

Onko muuten vanhempasi tuomittu elinkautiseen tai oletko tappanut heidät? Hehän ovat sinut pakottaneet tähän maailmaan kärsimään. 

Etpä sitten kahta kuluneempaa klisettä jaksanut kaivaa esiin. Ensinnäkin uoleminen on aivan eri asia kuin se, ettei ole koskaan syntynyt – se on sen vastakohta, ja elämä voi olla jatkamisen arvoista, vaikka se ei olekaan koskaan aloittamisen arvoista. Toisekseen vaikka sinun vanhempasi tekivät äärin hankkiessaan sinut, mutta se ei ollut laitonta, eikä siitä voi siten rankaista. Oikeudenmukaisessa maailmassa kaikki raskaudet keskeytettäisiin varhaisilla viikoilla vaikka sitten viranomaisten toimesta.

Vierailija
26/26 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap, pärjäät kyllä yksinkin! Sinulla on tärkein eli rakkaus lapseen se riittää. Keskity nyt itseesi ja siihen että vauva voi hyvin. Jos miehellä on ongelmia hän voi selvittää ne itsekseen ellei osaa/halua tukea sinua .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi