Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lyhyt mies (alle 175cm)

Vierailija
28.05.2017 |

Minkä pituisia olette itse ja minkä pituinen miehenne? Oliko pituus sinulle pettymys vai ajattelitko edes koskaan asiaa?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on vain 169cm pitkä mutta hänellä on valtava kyrrpä haaravälissä. Se kompensoi pituutta.

Vierailija
82/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D

T: Nainen 183cm

Onko tuo jotain honkkelien huumoria?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti uskoo, että naiset haluaisivat vain ja ainoastaan 2 metrisiä miehiä? Lyhyet kilttimiehet, joiden persoonallisuus on huono?

Vierailija
84/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 168 cm ja mieheni saman pituinen suunnilleen.

Miksi olisi ollut pettymys, itsehän mieheni valitsin? Enpä kyllä koskaan ole tullut ajatelleeksi asiaa, mutta nyt kun kysyt niin huomaan että minulla on aina ollut eniten vetoa lyhyempiin miehiin.

Pidän tietyntyyppisistä (siis vataloltaan) miehistä ja heihin silmä etsiytyy automaattisesti. Jos sitten vielä luonne on hyvä ja muutenkin sovitaan yhteen niin siinä se on.

Yhdeksän vuotta nyt sitten on tullut tätä yhteistä taivalta taivallettua ja rakkautta riittää ja koko ajan vahvistuu. Löysin kyllä helmen josta en luovu.

Vierailija
85/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti uskoo, että naiset haluaisivat vain ja ainoastaan 2 metrisiä miehiä? Lyhyet kilttimiehet, joiden persoonallisuus on huono?

No niinpä. En ole koskaan tuntenut vetoa lipputankoihin tai puhelipylväisiin.

Itselleni pituus yhdentekevä paitsi että se lyhyempi miellyttää silmää enemmän.

Vierailija
86/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, lyhyt mies. Yhtä kauhea ilmestys kuin lihava nainen.

Sheivattu nainen on kuitenkin monin verroin tyköääntyöntävämpi  kuin lihava

Vierailija
87/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan 4/4, et ole hyväksynyt itseäsi ja ominaisuuksiasi. Itsensä hyväksynyt ei kirjoita halveksien muiden lasten syntymäpituutta ym.

Kaikki miehet kuolaavat yli 180cm naisten perään, sori vaan ;)

Kuolaa... 🤪🥵🤤🤮

Vierailija
88/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt uskoko näitä trolleja, täällä koittaa provosoida taas joku pitkien naisten vihaaja, joka kirjoittelee soopaa esiintymällä pitkänä naisena. Pitkillä naisilla todellakin on paljon vihaajia ja ne ovat näitä huonoitsetuntoisia ihmisiä, jotka jostain syystä kehittävät itselleen alemmuuskompleksin heti jos toinen ihminen sattuu olemaan heitä pitempi. Kaikkien naisten kannattaisi pysyä kaukana näistä huonolla itsetunnolla varustetuista miehistä, jotka mollaavat pitkiä naisia.

Vierailija
89/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tuo pituus ole heti näkyvillä, eikä kovin suuria pettymyksiä ehdi tulla. :D Paitsi ehkä joissain järjestetyissä avioliitoissa, joissa kumppanista mahdollisesti syntyy mielikuvia ennen tapaamista..

Vierailija
90/141 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan 4/4, et ole hyväksynyt itseäsi ja ominaisuuksiasi. Itsensä hyväksynyt ei kirjoita halveksien muiden lasten syntymäpituutta ym.

Kaikki miehet kuolaavat yli 180cm naisten perään, sori vaan ;)

😂 Tikkukeppi🤭

Vierailija
91/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen 160 cm. Mieheni on 170-175 cm. En tiedä tarkkaan. Myönnän olleeni nuorempana pitkien miesten perään, mutta jossain vaiheessa, kun ulkoisten seikkojen sijaan arvot ja luonne alkoivat merkitä parinvalinnassa, miehen pituus muuttui melko yhdentekeväksi.

Eihän tuo ole mikään ongelma jos olet kuitenkin miestäsi lyhyempi. Toinen juttu on kun on itse 177 cm nainen ja yli 10 cm lyhyemmät miehet yrittää iskeä ja kun ei ole kiinnostusta niin alkaa se katkeruus. Ja näiden lyhytkasvuisten miesten katkeruus se vasta onkin melkoisen järkyttävää somessa haukutaan kuin rakkikoirat. Eikö niitä oman pituisua naisia ole yllin kyllin tarjolla? 

Vierailija
92/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut puolisoksi minua pari senttiä lyhyemmän miehen, mutta hän ei halunnutkaan minua. Surettaa vieläkin vaikka en ole koko ihmistä pariin vuoteen edes nähnyt.

T. 175 cm

Vierailija
93/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Älkää nyt uskoko näitä trolleja, täällä koittaa provosoida taas joku pitkien naisten vihaaja, joka kirjoittelee soopaa esiintymällä pitkänä naisena. Pitkillä naisilla todellakin on paljon vihaajia ja ne ovat näitä huonoitsetuntoisia ihmisiä, jotka jostain syystä kehittävät itselleen alemmuuskompleksin heti jos toinen ihminen sattuu olemaan heitä pitempi. Kaikkien naisten kannattaisi pysyä kaukana näistä huonolla itsetunnolla varustetuista miehistä, jotka mollaavat pitkiä naisia.

Pienikokoisilla miehillä on joku kumma ajatus että sitten on vasta mies kun saa iskettyä itseään reilusti pidemmän naisen. Ja kun se ei oikein onnistu kun satavarmasti ei löydy naisia jotka haluais 10-15 cm lyhyemmän miehen no way ever. Koittakaa vaan hyväksyä se kun niitä lyhyitä naisiakin riittää teille varmasti niin turha katkeroitua.

Vierailija
94/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Elämä olisi käytännön asioissa hankalaa, jos kummatkin olis lyhyitä. Pitäisi aina kaivaa tikkaat, kun haluaa jotain ylähyllyltä. Ja pyytää kaupassa apua tuntemattomilta. 

Vierailija
95/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 150 cm, mies 164 cm...juuri sopivat toisilleen :) 

Vierailija
96/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm lienee kutakuinkin keskimittainen suomalainen mies.

Vierailija
97/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lyhyt

Vierailija
98/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Olen 160 cm. Mieheni on 170-175 cm. En tiedä tarkkaan. Myönnän olleeni nuorempana pitkien miesten perään, mutta jossain vaiheessa, kun ulkoisten seikkojen sijaan arvot ja luonne alkoivat merkitä parinvalinnassa, miehen pituus muuttui melko yhdentekeväksi.

Eihän tuo ole mikään ongelma jos olet kuitenkin miestäsi lyhyempi. Toinen juttu on kun on itse 177 cm nainen ja yli 10 cm lyhyemmät miehet yrittää iskeä ja kun ei ole kiinnostusta niin alkaa se katkeruus. Ja näiden lyhytkasvuisten miesten katkeruus se vasta onkin melkoisen järkyttävää somessa haukutaan kuin rakkikoirat. Eikö niitä oman pituisua naisia ole yllin kyllin tarjolla

Todennäköisesti ei. Itsekin olen antanut lukuisille suunilleen pituisilleni (168) miehille pakit. Eikä se pituus niinkään mutta kun ovat 99% tapauksista muutenkin huonokroppaisia.

Tinderin kautta ei muuten ole osunut treffeille yhtään miestä, joka olisi pidempi kuin 170. Onko siellä edes muita kuin lyhyitä??

Vierailija
99/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tinderin kautta ei muuten ole osunut treffeille yhtään miestä, joka olisi pidempi kuin 170. Onko siellä edes muita kuin lyhyitä??"

Mäkin kiinnitin huomiota tähän. Ikäryhmässä 35-45 tuntuu olevan tarjolla pelkkiä lyhyitä miehiä. Ehkä eivät löydä kumppania muuten?

Vierailija
100/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 168cm ja mies 172cm. Ei ole häirinnyt, mukava mies on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan