Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lyhyt mies (alle 175cm)

Vierailija
28.05.2017 |

Minkä pituisia olette itse ja minkä pituinen miehenne? Oliko pituus sinulle pettymys vai ajattelitko edes koskaan asiaa?

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

alle 175 on lyhyt mies? lol

keskivertosuomalaisnainen on pituudeltaan 163cm tai jotain

Ei se tee lyhyestä miehestä yhtään sen pidempää vaikka nainen olisi metrin pätkä.

Taapero mikä taapero .

Ihan looginen asia, kun verrataan 175cm ja 163cm, niin toinen on pidempi kuin toinen. Ootko tyhmä?

T. Sama

Söpöä kun vertaat itseäsi naiseen,se on jotenkin niin herttasta.

Vierailija
122/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotenkin ois kyllä kiva jos suomi tytöistä löytyis muitakin kuin pygmejä. Harvassa on ne kauniit upeat normaali ihmisen pituiset yli 175 pituiset vapaat naiset sillä heidät on kyllä aika nopeasti napattu pois vapailta markkinoilta. 😢

Lol. Yli 175 cm pituiset naiset ei ole kovin haluttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole halveksinut toisten lasten pituutta,  mutta huvittavaa on ollut nähdä kuinka keskinormia pienten lasten äidit närkästyvöt hirveän helposti puhuttaessa koosta. 

Ensin sanotaan "Onpa sun lapsi pitkä"  Sitten närkästytään kun kysyn häneb lapsen pituutta ja saatan mainita että taitaa olla alarajoilla ikään nähden.  Omg. 

Vierailija
124/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jotenkin ois kyllä kiva jos suomi tytöistä löytyis muitakin kuin pygmejä. Harvassa on ne kauniit upeat normaali ihmisen pituiset yli 175 pituiset vapaat naiset sillä heidät on kyllä aika nopeasti napattu pois vapailta markkinoilta.

Tässä tuli vastaus äskeiselle.

-Viera.-

Vierailija
125/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On semi pitkä mies 187 cm. . Voisi olla pidempikin.  Sellanen 2 m olisi kiva mies.  Voisin olla lyhyemmänkin kanssa.  En nyt sanoisi, vettä pituudella ei väliä,  mutta eihän se ole koko paketti. 

Vierailija
126/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sopiva paino naiselle pituus miinus sata vai pituus miinus120?

Kumpaskin versiota on kuultu. 

Vierailija
127/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 186cm pitkä ja mullon juhlakunnossa 22cm pitkä jortikka.

Maistuis varmaan teillekin. hoho hoho

T.Rauski

Vierailija
128/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miksi oletetaan että naiset haluavat aina pitkän miehen?

Itse olen aina viehättynyt lyhyemmistä miehistä. Tykkään kyllä että miehellä on myös lihasta ja raamia, mutta pituus ei ole se ratkaiseva. Jotenkin lyhyempi ja lihaksikas mies vaan on tosi kuuma. Esimerkiksi bodari Mika Nyyssölä on mun märkä päiväuni, ja hän on 165cm pitkä. 

Oma mieheni on 170, itse olen 164, ja olen häntä kuitenkin paljon pienempi. 

Hintelä mies on mulle turn off. Vaikka olisi pitkä, mutta jos mies on laiha eikä lainkaan sporttinen, niin ei jatkoon. 

Moi Mika

Vierailija
129/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niillä yli 180 cm miehillä on useasti taskuveenus, max pituus 160 cm?

Eiks pitkät miehet ole varattuja pitkille naisille?

Vierailija
130/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan molemmat 167 cm. En ole koskaan erityisemmin pitänyt pitkistä miehistä, joten minulle miehen pituus ei todellakaan ole pettymys. Minun makuni on aina ollut lyhyehköt ja poikamaiset "nörttityypit", ja mieheni on juuri täydellinen tämän tyypin edustaja. It-alallakin, eli aito nörtti eikä vain nörtin tyyppinen ulkoisesti ;) 

Opiskelijana seurustelin 188 cm pitkän miehen kanssa, ja miehen pituus usein vähän harmitti. Tuntui että näytin ihan typerältä hänen rinnallaan, lapselta. Lisäksi hankala kulkea käsi kädessä, sänkyhommissa vaikeutti tiettyjä asentoja, ja en vaan oikein esteettisesti pidä "korstoista". Ihan muuhun asiaan se suhde sitten loppui kuin pituuteen, mutta kyllä ihan ulkoisesti aviomieheni pituuksineen viehättää enemmän.

Vierailija
131/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täm pituus homma nyt joku semmoinen, että siitä on tehtynyt viime vuosina ihan kauhea haloo parisuhteen muodostuksessa?

Ite en muista että silloin parikymmentä vuotta sitten, kun ite oli parinmuodostusiässä, että tää ois ollut niin iso juttu. Tai siis en muista, että ikinä olisi ystävieni kanssa keskustellessa edes sivuttu mahdollisten poikaystäväkandien pituutta. Muistelen, että yhdelle kaverille oli tärkeää että miehellä on "hyvä perse", yksi tykkäsi ruskeista silmistä ja ite tykkäsin hevareista, eli pitkä tukka piti olla, mutta miehen ittensä pituudella ei niin väliä ollut. Mun mies on jotain 170 cm pitkä, enkä ole ikinä ajatellut että hän olisi mitenkään lyhyt. Olen nyt vanhemmiten vasta oppinut, että naisilla ilmeisesti on jotain pituusvaatimuksia miehille, tai että ainakin näin yleisesti oletetaan.

Vierailija
132/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 169cm ja minä 168cm.

Kyllä minua on miehen lyhyys aina vaivannut, mutta silti muut ominaisuudet on kompensoineet tämän asian. 

En koskaan esim. seiso miehen vieressä valokuvissa (mies onnistuu näyttämään 10cm lyhyemmältä, kuin minä. Erilainen ruumiin rakenne meillä. Minä kapea ja hoikka ja pitkän näkoinen, kaikki aina päivittelee, että oletpas sinä pitkä. Mies harteikas  ja lyhyen näköinen.)

En koskaan käytä kenkiä, joissa on korot, niissä vain pituusero korostuu.

Ja jos joku nyt luulee, että miehellä on omaisuuta/rahaa niin ei ole . 

Ei kyllä haittaisi, vaikka mies olisi 10 senttiä pitempi tai minä 10 lyhyempi. Mutta näillä sitä tämä elämä mennään.

Vierailija
133/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies voi olla treenattu, komea ja hyvännäkönen. Toisin kuin lihava nainen. 

Vierailija
134/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta on tuo maailman rakkain 172cm pätkä? ukko ollut menossa mukana.Itse olen 162cm.Täydellisen pituinen minulle.Ei ole ollut millään lailla pettymys😄

Vierailija
135/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 168 cm ja minä 165 cm. Eipä ole ikinä mitenkään haitannut. Ainoa missä nousee esille on se, että nauretaan välillä että oispa jompikumpi pitkä, ettei aina tarvitsisi keittiön yläkaapilla käydessä jakkaraa. Vauva- ja taaperoaikana oli plussaa, että ollaan molemmat lyhyitä ja lyhytjalkaisia, koska ikinä ei ollut sitä ongelmaa ettei olisi turvaistuin mahtunut kuskin penkin taakse.

Vierailija
136/141 |
31.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti 175 cm mies on ollut lyhyt?

Vierailija
137/141 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa. 

Vierailija
138/141 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
139/141 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, lyhyt mies. Yhtä kauhea ilmestys kuin lihava nainen.

Kompensoiko iso ja paksu kalu jos mies on muuten lyhemmän puoleinen?

Vierailija
140/141 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika