Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lyhyt mies (alle 175cm)

Vierailija
28.05.2017 |

Minkä pituisia olette itse ja minkä pituinen miehenne? Oliko pituus sinulle pettymys vai ajattelitko edes koskaan asiaa?

Kommentit (141)

Vierailija
41/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 178 cm ja itse olen 192 cm. Pituusero ei haittaa, kiva ottaa toinen kunnolla kainaloon.

Tosin, veikkaan ettei tässä aloituksessa kysytty meiltä miespareilta ;)

Perkule, nyt vasta tajusin mieheni olevan ylipäätään liian pitkä tähän kyselyyn. Minun moka!

tuo paranee rukoilemalla.

Vierailija
42/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, lyhyt mies. Yhtä kauhea ilmestys kuin lihava nainen.

Me ollaan sitten aivan hirveitä kun mies on 170 cm ja minä lihava. Älkää vain katsoko meihin päin, voitte vielä sokeutua!

Eikö sua harmita, että miehesi on vain tyytynyt sinuun kun ei ketään muuta saanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ajatellutkaan. Ei mulla oo mitään fetissiä miehen pituuteen. Komea ja seksikäs oli se 191 cm ex, 183 cm ex, ja tää 165 cm nykyinen. Oon ollu ilmeisesti jotenkin naiivi, kun en oo oikeesti ollu tietoinen, että joillekin naisille miehen pituus on niin iso asia.

Vierailija
44/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut miehen pituutta. Muut mitat ovat kiitettävät.

Vierailija
45/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 178 cm ja itse olen 192 cm. Pituusero ei haittaa, kiva ottaa toinen kunnolla kainaloon.

Tosin, veikkaan ettei tässä aloituksessa kysytty meiltä miespareilta ;)

Perkule, nyt vasta tajusin mieheni olevan ylipäätään liian pitkä tähän kyselyyn. Minun moka!

tuo paranee rukoilemalla.

Kiitos, rukoilen apua lukihäiriöön :D

Vierailija
46/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan 4/4, et ole hyväksynyt itseäsi ja ominaisuuksiasi. Itsensä hyväksynyt ei kirjoita halveksien muiden lasten syntymäpituutta ym.

Kaikki miehet kuolaavat yli 180cm naisten perään, sori vaan ;)

Kaikki eivät halua sotanorsua.

Vierailija
47/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, lyhyt mies. Yhtä kauhea ilmestys kuin lihava nainen.

Me ollaan sitten aivan hirveitä kun mies on 170 cm ja minä lihava. Älkää vain katsoko meihin päin, voitte vielä sokeutua!

Eikö sua harmita, että miehesi on vain tyytynyt sinuun kun ei ketään muuta saanut?

Toki, menetän yöuneni säännöllisesti tätä asiaa pohtiessa.

Vierailija
48/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituustrolli taas vauhdissa. :D

Vierailija
49/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm, exä oli 170. En koskaan edes ajatellut hänen pituuttaan. Olisi järkkyä jos mies olisi ollut pitkä. En usko, että olisin kehdannut näyttäytyä julkisesti, olisin hävennyt itseäni. Ja ihmiskunnan keskimitta on muuten 160cm, eli olen normaalipituinen.

Vierailija
50/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoilla ei ihan oikeasti ole elämää. Täällä verttaillaan miesten pituutta ja yleensäkkin mammat pätee saavutuksillaan ja miehen varallisuudella ja ulkoisilla ominaisuuksilla mutta itse mammalla ei taida päässä olla mitään sen syvällisempää ajatusta parisuhteesta.

Vierailija
51/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Av-mammoilla ei ihan oikeasti ole elämää. Täällä verttaillaan miesten pituutta ja yleensäkkin mammat pätee saavutuksillaan ja miehen varallisuudella ja ulkoisilla ominaisuuksilla mutta itse mammalla ei taida päässä olla mitään sen syvällisempää ajatusta parisuhteesta.

Ei parisuhteesta eikä elämästä yleensäkkään.

Vierailija
52/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukotus, miten huono yritys. EVO.

Vierailija
53/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 173 ja minä 161. Minusta mies tuntui heti sopivan pituiselta. Aiempi ihastus oli noin 185 ja tukalan pitkän oloinen, häpesin meidän pituuseroa usein.

Vierailija
54/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 167cm, mies 169cm. Ihana ihana mies ja taivaallisen hyvää seksiä. Minä olen toisinaan miestäni vähän pidempi, erityisesti talvella ihan perustalvikenkienkin kanssa, mutta eipä tunnu kumpaakaan häiritsevän. :)

Vierailija
55/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuiko joku pituustrollia siinä koontiketjussa? Sitä saatiin mitä tilattiin.

Taas kerran: minä 167, mies 165. Ennen tätä palstaa en edes tiennyt että pituudella on jokin merkitys ihmisen elämässä.

Vierailija
56/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 169 ja minä 168. En ole koskaan tullut edes ajatelleeksi miehen pituutta minkäänlaisena ongelmana, ennen kuin tältä palstalta olen oppinut, että joillekin ihmisille se oikeasti on kovin merkityksellinen asia. Enkä siis henkilökohtaisesti pidä mieheni pituutta ongelmana edelleenkään, mutta olen vain ollut yllättynyt siitä, että toisille se voisi olla ongelma. Minusta mieheni ei mikään tappi ole kuitenkaan, vaan ihan normaali-ihmisen pituinen. En ole siis oikeastaan edes ajatellut hänen olevan varsinaisesti lyhyt, vaikka toki keskivertoa lyhyempi onkin.

Vierailija
57/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös 182 cm. nainen ja mies on 170 cm. Yhdessä ollaan oltu 25 vuotta :) pituusero ei ole haitannut, ainakaan meitä millään tavalla.

Vierailija
58/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon 172cm ja mies 161cm. Eipä se meitä ole mitenkää haitannut. Aika hassu ajatus että olisin jättänyt hyvän miehen ottamatta sen takia, että halatessamme joudun vähän kumartumaan. :D

Vierailija
59/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on juuri hyvän mittainen mies. Olen itse 166cm ja tykkään jutella naamatusten. Seksikin onnistuu paremmin suht samanpituisen kanssa.

En halua kainaloon eikä mua tarvitse suojella.

Vierailija
60/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160cm ja mies ehkä 165? En ole koskaan kysynyt hänen pituuttaan. On hän vähän minua pidempi, tuskin on 170cm.

Ei kyllä kiinnosta pituus yhtään. Ennen olin pitkien miesten perään, mutta nyt vihdoin tajusin ettei sillä ole väliä. Mieheni on hyvin miehekäs ja seksikäs.