Te joilla on lyhyt mies (alle 175cm)
Minkä pituisia olette itse ja minkä pituinen miehenne? Oliko pituus sinulle pettymys vai ajattelitko edes koskaan asiaa?
Kommentit (141)
Mun jo edesmennyt isäni oli 165 cm, pituus ei hänen elämäänsä millään muotoa huonommaksi tehnyt. Hän oli komea kuin mikä, ja hyvä ihminen.
Valitettavasti hänen elämänsä päättyi liian nuorena, yht`äkkiä, olin 10 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Minä 167cm, mies 169cm. Ihana ihana mies ja taivaallisen hyvää seksiä. Minä olen toisinaan miestäni vähän pidempi, erityisesti talvella ihan perustalvikenkienkin kanssa, mutta eipä tunnu kumpaakaan häiritsevän. :)
Voi miten olet ihana :) kaikkea hyvää teille !!
Miksi oletetaan että naiset haluavat aina pitkän miehen?
Itse olen aina viehättynyt lyhyemmistä miehistä. Tykkään kyllä että miehellä on myös lihasta ja raamia, mutta pituus ei ole se ratkaiseva. Jotenkin lyhyempi ja lihaksikas mies vaan on tosi kuuma. Esimerkiksi bodari Mika Nyyssölä on mun märkä päiväuni, ja hän on 165cm pitkä.
Oma mieheni on 170, itse olen 164, ja olen häntä kuitenkin paljon pienempi.
Hintelä mies on mulle turn off. Vaikka olisi pitkä, mutta jos mies on laiha eikä lainkaan sporttinen, niin ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä aloituksia tekee? Onko sulla jokin pituusfetissi? Mielestäni esim. 173cm mies ei ole erityisen lyhyt vaan about keskimittainen. Itse olen 176 cm nainen. Ihan sama minkä pituinen mieheni on, muut seikat painaa vaakakupissa aika paljon enemmän.
Missä kuplassa elät ? 1.73 on tänä päivänä lyhyt
Minä 167cm mies n.168cm. Ei pituus ole minua koskaan häirinnyt, itseasiassa meni aika pitkään ennen kuin hoksasis että mies on aikalailla mun pitunen :D
Mies on kuitenkin olemukseltaan ryhdikäs ja lihaksikas, joten en näytä mitenkään suurelta mieheni rinnalla, vaikka en itsekään mikään älyttömän siro ole.
Itselläni on n 165cm ulkkarikavereita ja tosi moni nainen haluaa tutustua. Romaniasta ja pakistanista taitavat oikeasti olla mutta valehtelevat alkuperänsä. Lihaviakin jotkut niistä ovat.
Taitaa se kantasuomalaisuus olla suurempi miinus kuin lyhyys, lihavuus tms.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D
T: Nainen 183cm
Tämä vaatii mustan huumorin vahvaa tajua, jotta sille yläpeukuttaa. Silti oikeasti ajatuksena on ihmisten kohtelussa, että ei tietenkään pilkkaa niitä lyhyempiä, vaikka olis metri vaan pituutta. Sama ajatus on varmaan myös "nainen 183cm:llä".
152 mies on 168.
Tosin todella outoa ja lapsellista määritellä ihmistä tai todeta joku tietty pituus todella lyhyeksi. Ex oli 195.
Ekan kerran tajusin, että pituus on yllättävän tärkeä asia joillekkin naisille, kun lukiossa yksi kaveri (n. 173 cm) puhui kuinka hänelle on miehen pituus tosi tärkeää. Olin jotenkin ällistynyt asiasta, enkä ollut ikinä ajatellut, että se voisi olla jollekkin kriteeri. Itse olen 164 cm ja seurustellut ja ollut ihastunut vähän kaiken kokoisiin miehiin ja poikiin. Ala-asteella olin ihastunut vuoroin luokan lyhimpään poikaan (itseänikin lyhyempi) ja vuoroin pisimpään. Aikuisiällä poikaystäväni ovat olleet n. 170-180 senttisiä.
Mitä heikompi itsetunto ja mitä leveämpi muikkeli, niin sitä pidempi mies haaveissa.
175 senttinen ei vielä ole lyhyt vaan keskimittainen, mutta sinne 170 senttiä lähestyessä alkaa näyttää lyhyeltä kehon mittasuhteista riippuen. Mitä väli sillä on niin ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina viehättynyt lyhyemmistä miehistä. Tykkään kyllä että miehellä on myös lihasta ja raamia, mutta pituus ei ole se ratkaiseva. Jotenkin lyhyempi ja lihaksikas mies vaan on tosi kuuma. Esimerkiksi bodari Mika Nyyssölä on mun märkä päiväuni, ja hän on 165cm pitkä.
Hintelä mies on mulle turn off. Vaikka olisi pitkä, mutta jos mies on laiha eikä lainkaan sporttinen, niin ei jatkoon.
Mulle taas lihaksikkuus ja raamikkuus (leveät hartiat, rintakehä jne) on turn-offeja. Tykkään hoikista ja kapeista miehistä niin pitkinä kuin lyhyinäkin, unelmapituus kuitenkin lyhyempi eli noin 170. Kaikenlaiset kaapit ja korstot on mulle ihan kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt lyllerö muka sporttinen. Ja pyh. Jos on lyhyt ja lihaksikas nin näyttää lihavalta anyway.
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D
Osta samalla reissulla itsellesi tutti.
Oon about 5 cm lyhyempi. Mulla on ollut pitkiäkin miehiä. Onhan pituus ihan viehättävää miehessä, mutta ei se pelkästään riitä. Oon huomannut, et joillain se pituuskin voi nousta päähän.
Olen 160 cm. Mieheni on 170-175 cm. En tiedä tarkkaan. Myönnän olleeni nuorempana pitkien miesten perään, mutta jossain vaiheessa, kun ulkoisten seikkojen sijaan arvot ja luonne alkoivat merkitä parinvalinnassa, miehen pituus muuttui melko yhdentekeväksi.
Tunnen kolme todella lyhyttä miestä, he kaikki ovat vahvoja luonteita, heillä on hyvä itsetunto ja ovat menestyneitä omalla alallaan, lyhyys jää hienon persoonan takia täysin toisarvoiseksi. Ihmisen karisma ei ole pituudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinua kiusattu lapsena pituutesi vuoksi ja olet traumatosoitunut vai miksi ihmeessä lähes tuntematon pariskunta naapurissa herättää sinussa tällaisia tarpeita ja tunteita? Tekeekö mielesi muutenkin kuittailla ihmisille heidän sellaisista ominaisuuksistaan, jotka poikkeavat sinun vastaavista? Olisi ehkä hyvä käydä juttelemassa jollekin.
Fiksuja ja normaaleja naisia kiinnostaa yleensä myös muut asiat, kun yksinkertaiset naiset kyselee aina pituutta ja alaa jolla työskentelen. Hyvä filtteri keskustelua aloittaessa. Eli raha ja pituus ne tärkeimmät. :D
Näitä yksinkertaisia yhdistää se asia, että kuvat usein selfieita, pyllistely tai salikuvia. Suurin osa tatuoitu ja ripsihuollettu, pahimmassa tapauksessa myös "huulihuollettu".
😂 Ei ole tosiaankaan. Tulipahan nähtyä. Tällä tasolla ne suunnilleen liikkuvat ainakin mulla.