Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on lyhyt mies (alle 175cm)

Vierailija
28.05.2017 |

Minkä pituisia olette itse ja minkä pituinen miehenne? Oliko pituus sinulle pettymys vai ajattelitko edes koskaan asiaa?

Kommentit (141)

Vierailija
21/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D

T: Nainen 183cm

Ja he ostavat sinulle miestenvaatteita? :D

Vierailija
22/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tuon mittainen ja usea mies on ollut minua lyhyempi. Minkäs teet, vaikka ihanteellista olisi kyllä jos mies olisi samanpituinen tai vähän pidempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrasta huonoa itsetuntoa, joten miehen pituus ei ollut pettymys. Sen sijaan audin omistaminen oli pieni pettymys, mutta pääsin yli

Pakko oli tykätä ja tehostaa tykkäystä kehulla - olet mahtava.

Vierailija
24/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se lyhytkin mies olla ... no jollei komea niin söde. Kunnes täyttää 35.

Vierailija
25/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan 4/4, et ole hyväksynyt itseäsi ja ominaisuuksiasi. Itsensä hyväksynyt ei kirjoita halveksien muiden lasten syntymäpituutta ym.

Kaikki miehet kuolaavat yli 180cm naisten perään, sori vaan ;)

Kyllä vaan jos omaavat luolamiesfetissin.

Vierailija
26/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 178 cm nainen ja olen seurustellut monenmittaisten miesten kanssa, itseni pituinen tai max 10 cm pidempi on osoittautunut miellyttävimmäksi pituudeksi. Suurin ja oikeastaan ainoa ongelma miehen lyhyydessä on se, jos hän ei ole sinut sen kanssa, vaan hän joko suorana tai rivien välistä toitottaa minulle jatkuvasti, että olen liian pitkä naiseksi. Itsepäs olet kääpiö mieheksi, jos tälle linjalle lähdetään!

Vierailija
27/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi lähinnä wt-naiset pitävät pituutta ja tatuointeja tärkeänä. Wt-miehet taas isoja rintoja ja huulia. Evoluution mestariteokset... :D

Vierailija
28/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni on queen ja itse olen Wulff. Ei meitä haittaa pituusero.

Mitä tämä tarkoittaa? Queen ja Wulff?

Wulff oli joku firma, mannerhimintien alussa luki katon lähellä Wulff joskus.

Vierailija
29/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pienempi kuin suurin osa suomalaisista naisista. Kuitenkin joka baarireissulla joku nainen tahtoisi tutustua lähemmin. Ovat varmaan jotain fetissiliisoja. Aika moni on mua selvästi suurikokoisempi pituuden ja painon puolesta, että tuskin se heitä ainakaan haittaa. Baarithan on täynnä isompiakin miehiä, joista valikoida, jos sellainen tarve on.

Exäni oli melkein 180 cm pitkä. Ei se meitä haitannut. Kyllähän meitä joskus pidettiin vähän huvittavana pariskuntana, mutta elämähän on sellaista, ettei tässä maailmassa voi edes kääntyä ilman, että jollakulla on siitä mielipide. Arvostelulta ei vaan voi välttyä kukaan, vaikka mitä tekisi.

Vierailija
30/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 162cm, mies 172cm. En oo ikinä ajatellut että se olisi lyhyt, just sopivan pituinen.

Vierailija
31/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 157 ja mies 172, minusta tuo 15 cm pituusero on hyvä, voin käyttää korkkareita enkä silti ole mieheni mittainen. En kyllä pidä miestäni lyhyenä, pitkähän tuo on minuun verrattuna!

Vierailija
32/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu lyhyt pari (kummatkin alle 175cm), ajattelin ostaa näille lastenvaatteita joululahjaksi :D

T: Nainen 183cm

Koitahan päästä yli omasta epävarmuudestasi. Toki on totta että olet aikamoinen amatsoni eikä varmasri siroudesta tietoakaan mutta olisiko sinun helpompi olla jos päästäisit irti kateudestasi ja hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet.

Vierailija
33/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tähän keskusteluun ei ole kuin yksi oikea vastaus ja se on, että miehen on oltava  ainakin hieman kumppaniaan pidempi. En tiedä miksi se on niin tärkeää. Mutta ilmeisesti joillekin on. Ymmärtäsin paremmin, jos perheen sisäinen dymamiikka menisi niin, että nainen hoitaisi kodin ja mahdolliset lapset ja miehen tehtävänä olisi kamppailla luonnonvoimia vastaan ja hankkia yksin perheen elanto, jossa merkittävää etua saattaisi olla hänen fyysisestä olemuksesta, esimerkiksi karhun kanssa painiessa.

Vaan entä nykypäivänä? Vahva ja itsenäinen nainen kuitenkin haluaa, että hänen rinnallaan on iso ja vahva köriläs, jotta myös hänen oikeutensa olla siro ja suojeltava säilyisi. Koska vastuu on kuitenkin raskasta kantaa ja kauppakassitkin painaa niin on ainakin hyvä, jos se edes hieman näyttää sille, että kumppani on ainakin fyysisesti isompi ja siten oletettavasti kyvykäs taistelemaan ja pullustaaan ja tukemaan naista kaikissa niissä haasteissa ja toimissa, mitä ikinä  sitten nainen yhä useammin vain urbaanissa betoniviidakossa kohtaakaan.    

Vierailija
34/141 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 170 + jotain ja itse olen n 153 cm. Miehen pituus ei ole pettymys kun ihan itse mieheni valitsin. :) Olen seurustellut myös 189 - 195 pituisten miesten kanssa. Pituudella ei oikeasti ole tavallisessa parisuhteen arjessa mitään merkitystä. Tätä nykyistä on helpompi pussailla seisaaltaan. 

Vierailija
35/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 182cm ja mies 174 :D ei haittaa yhtään ainakaan mua

amatsoni

Vierailija
36/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 178 cm ja itse olen 192 cm. Pituusero ei haittaa, kiva ottaa toinen kunnolla kainaloon.

Tosin, veikkaan ettei tässä aloituksessa kysytty meiltä miespareilta ;)

Vierailija
37/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on 178 cm ja itse olen 192 cm. Pituusero ei haittaa, kiva ottaa toinen kunnolla kainaloon.

Tosin, veikkaan ettei tässä aloituksessa kysytty meiltä miespareilta ;)

Perkule, nyt vasta tajusin mieheni olevan ylipäätään liian pitkä tähän kyselyyn. Minun moka!

Vierailija
38/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 174 ja itse olen 163, ihan sopivat pituudet mielestäni meillä molemmilla. En ole ikinä edes ajatellut miestäni lyhyenä vaan enemmänkin keskipituisena.

Vierailija
39/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauheeta, lyhyt mies. Yhtä kauhea ilmestys kuin lihava nainen.

Me ollaan sitten aivan hirveitä kun mies on 170 cm ja minä lihava. Älkää vain katsoko meihin päin, voitte vielä sokeutua!

Vierailija
40/141 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihastuin mieheeni (170 cm) pidin häntä ihan älyttömän hyvän näköisenä. Ihan kuin Brandon telkkaohjelmassa.