Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin unta että mulla oli pippeli

Vierailija
28.03.2006 |

Ja ihan hyvän kokoinenkin vielä.

Olin unessa viihteellä ja oli jotain teerenpeliä erään vanhan " tutun" kanssa. Lähdin sitten tyhjentämään rakkoa ja yllättäen pissasin seisaaltaan. Siinä omaa elintäni ihmetellessä mietin, että sillä flirttikaverilla rassukalla on paljon pienempi kuin mulla.

Kaikkea sitä alitajunta teettää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssä ollut mies. :(

Vierailija
2/11 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin alasti muna pystyssä. Mahan alla mulla oli olohuoneen pikkutyyny, jonka päällä sitten lensin. Runkkailin samalla ja mietin, että onpas kivaa kun on pippeli. Lentelin kerrostalojen ikkunoilla katselemassa, kun ihmiset harrastivat ryhmäseksiä. Runkkaamista häiritsi vaan se, että meinasin tippua koko ajan, enkä missään nimessä halunnut, että joku näkee mut sellaisessa tilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D repesin täysin

Itse en runkkaillut, kunhan tein puolikovalla pissausjälkiä lumeen

Vierailija
4/11 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä että Freud on kaheli ja varmasti kaiken lisäksi huono sängyssä. Yleensä ottaen olen oikein tyytyväinen ruusuuni, mutta olihan se hauska aamulla naureskella. Vaikka pakko myöntää, että oli hieman pollea olo kun mulla oli iso.

ap

Vierailija
5/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen nähnyt unta omistavani pippelin! Se vaan välillä irtoili, ja oli tosi pitkä, mutta kapea. 

Vierailija
6/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla oli kanssa yhdessä unessa muna. Vedin käteen ja oli tosi mageeta ;)

Vierailija
7/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssa nähnyt unta että mulla on lerssi. Se on ollut hiukan noloa ja vaivaannuttavaa sekä lisäksi häiritsi kun se röllötti housuissa, ärsyttävä pötkylä. Mutta kikkeliä on pitänyt siinä unessa kuitenkin rassata ja se on tuntunut hyvälle. Oli tietenkin myös tosi iso.

Vierailija
8/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen pippeliunia, nussin kaikkea mikä liikkuu ja laukean kymmeniä kertoja (joskus myös herään orgasmiin, eli ovat oikeita). Oikeassa elämässä en osaa laueta kuin klitoriksesta ja olen aika estynyt muutenkin, en luota kehenkään jne.

Vierailija
9/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kerran nuorena näin unta, että olin mies ja nussin hehkeää blondia ovenkarmia vasten. Hei te muut, näettekö unta, että olette oma itsenne, jolla on pippeli, vai että olette mies?

Vierailija
10/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli se unessa. Kaikenlaista tuli puuhailtua ja kaikki tuntui tosi tosi aidolta. Aamulla ajattelin että nyt mä sitten tiedän millaista se olisi.

Vierailija
11/11 |
27.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippeliunissa olen oma itseni. Olis kiva nähdä unta niin että olisin kokonaan mies