Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin teillä on kesäloma?

Vierailija
27.05.2017 |

Oletko tyytyväinen ajankohtaan ja saamasi loman pituuteen?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toukokuussa viikko ja juhannuksen jälkeen kolme viikkoa. Voishan se olla pitempikin :)

Vierailija
2/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa 3 kk. Kivasti menee kesä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13.7 alk 4 viikkoa lomaa. Tyytyväinen olen. Edelliset 3 kesää olen aloittanut loman vasta välillä 1.8-13.8 ja vain kolme viikkoa lomaa.

Vierailija
4/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena. Ihan kiva ajankohta aloittaa lomailu, mutta loma voisi olla lyhyempi. En voi töihinkään mennä, koska en saisi lapselle enää hoitajaa.

Tosin lapsen puolesta kiva juttu, että on pidempi loma :)

Vierailija
5/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen kesäloma-aika. Olen tyytyväinen pituuteen ja melko tyytyväinen ajankohtaan.

Vierailija
6/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen kesäloma-aika mullakin.

Vierailija
7/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa maanantaina, 5 viikkoa putkeen. Sopii ihan täydellisesti meidän perheen kuvioihin ja todella tuntui että olen pitkän loman tarpeessa. Eli olen tyytyväinen.

Meidän työpaikalla saa joka kesä joku pitkän lomaoikeuden (38 pv) omaava pitää 5 viikkoa lomaa, joko toukokuun viimeisen viikon ja kesäkuun tai elokuun ja syyskuun ekan viikon.

Vierailija
8/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun lopusta elokuun puoliväliin ja jokunen yksittäinen pvä kesäkuussa ennen tuon 6vkon alkamista.

Olen tyytyväinen.

Vierailija
9/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.6.-11.6. eli aika pian, ja näyttäisi säät olevan jotain vain 20 tai alle. Eipä paljoa rannalle lähdetä :/

Vierailija
10/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa viikko ennen juhannusta ja tyytyväinen toki olen ajankohtaan, kun ihan itsehän sen ajan valitsinkin. Neljä viikkoa tarkoitus lomailla tässä vaiheessa.

Vierailija
11/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi  viikkoa ennen juhannusta, viikko heinäkuun alussa ja viikko heinäkuun lopussa. Itse pyysin, joten tyytyväinen on oltava. Työt eivät kyllä olisi sallineet mitään muuta sijoittelua kasautumatta hirveästi niin että ihan työn ehdoilla lomailen.

Vierailija
12/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu. Juuri varasin matkan perheelle, kivaa! En ole vuosiin ollut missään, kun en ole halunnut vauvan kanssa matkailla. Nyt lapsi on jo sen verran isompi, että jaksaa kävelläkin jossain.

Vierailija
13/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on tänä vuonna elokuussa. Mennään Pärnuun viettämään minun viisikymppisiä kahdeksi viikoksi.

Vierailija
14/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Oon työkyvyttömyyseläkkeellä, 29v ;) 

Vierailija
15/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksesta elokuun loppuun. Aikuisopiskelija.

Vierailija
16/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko jäljellä kuukaudesta

Vierailija
17/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma on tänä vuonna elokuussa. Mennään Pärnuun viettämään minun viisikymppisiä kahdeksi viikoksi.

Kaksi viikkoa Pärnussa, good luck.

Vierailija
18/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan 17.7.

En ole oikein tyytyväinen, ahdistun myöhäisestä lomasta, etenkin kun loma jatkuu pitkälle elokuuhun. Haluaisin lomailla kesäkuussa, mutta kun työparini on pomon tytär, hän saa valita ja hän aloittaa 19.6. Ongelma on myös siinä, että oma mieheni haluaa aloittaa lomansa aina juuri tuolloin heinäkuun puolivälissä.

Lisäksi loma on liian pitkä. Kaikkein mieluiten ottaisin 2 viikkoa rahana.

Vierailija
19/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juhannusviikon lomalla, sitten töihin muutamaksi viikoksi ja heinäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin jälkimmäinen osuus. 

Ajankohtaan olen tyytyväinen, kun itse sen valitsin, mutta pidempi saisi olla. Joo tiedän kyllä, että on oikeasti pitkä loma, mutta mä voisin hyvin lomailla koko kesän, ei tulis aika pitkäksi :)

Vierailija
20/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä-, heinä-, elo- ja syyskuiden alussa 10 päivää töitä, muut vapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän