Millä lääkkeellä teiltä on parantunut ahdistus/paniikkihäiriöt
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Diatsepaamilla hetkellisesti.
Alpratsolaamilla myös, se ei tosin sovi alkoholin kanssa.
Mikä lääke tuo toinen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lääke tuo toinen on?
Kumpi? :)
Cipralex 10-20mg/päivä mennyt jo 13 vuotta. Lisänä beetasalpaaja sosiaalisiin tilanteisiin (työpaikan koulutukset). Toimii loistavasti. Raskausajat pärjännyt ilman ja 3 kertaa muuten koitettu ajaa alas, mutta en pärjää ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ei lääke paranna. Hyvällä tuurilla oireet pysyvät poissa niillä. Ihmettelen tuota kolme vuotta tuloksettomasti terapiassa käynyttä. Millaisella terapeutilla kävit? Mikä terapiasuuntaus?
Kolme vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Cipralex 10-20mg/päivä mennyt jo 13 vuotta. Lisänä beetasalpaaja sosiaalisiin tilanteisiin (työpaikan koulutukset). Toimii loistavasti. Raskausajat pärjännyt ilman ja 3 kertaa muuten koitettu ajaa alas, mutta en pärjää ilman.
Ei sivuvaikutusta?
Raittius ja savuttomuus. Kahvin rajoittaminen.
Minulla oireet loppuivat aromivahventeiden ja fosfaattien pois jättämisen myötä.
Itsellä ollut pregabalin ja propral aika pitkään(paniikki ja ahdistushäiriö + hermokipu jalassa) kävin varmaan kaikki mahdolliset mieliala lääkkeet läpi ja pregabaliini oli se joka auttoi välittömästi. En tiedä miksi ihmiset sitä Pregabaliinia niin paljon moittii koska myös alkoholin sain lopetettua sen avulla kun alkoholilla hoidin kipuja ja ahdistusta koska mieliala lääkkeet auttanut ja opiaatteja en lähtenyt syömään, olen syöny pari vuotta pregaa 75+75+150mg enkä vielä ole tarvinnut nostaa annosta. Niin ja lisänä vielä 0.5mg rivatril kolmesti päivässä. En ajattele enkä pelkää vieroitus oireita koska aion syödä niitä loppu ikäni koska tämä lääkitys on todellakin minulle sopiva, en halua enää kärsiä paniikki kohtauksista ja jalan hermokivusta joka on aika sietämätön (lue sama kuin hammas särky) jatkuvasti. Toisille lääke sopii ja toisille ei. Eikä Pregabalin päihdytä kuin alussa heitehuimausta mutta jatkuva ahdistus pysynyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyrica on tehokas oikein annosteltuna
Koukuttaako pahasti? Onko muita sivuoireita?
Kaikki lääkkeet (huumeet) koukuttaa. Ihan sama vedätkö ssri paskaa vai jotain rauhottavia.
Mä olen itse koukussa aamupuuroon. Ei lähde päivä käyntiin jos en saa aamulla puuroa.
Xanor on aarre mun mielelle ihan oikeesti en pärjäis ilman