Lapsettoman nelikymppisen miehen mahdollisuudet saada ekalla kierroksella oleva nainen
Kommentit (34)
Mun mies on tällainen. Itse olin 21 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin monilla 30-vuotiailla ei ole lapsia ja erittäin monet kelpuuttavat 40-vuotiaan fiksun ja siistin miehen.
En sanoisi noin. Aika harva kelpuuttaa. Poikkeuksena keskivertoa hyvännäköisemmät 40-vuotiaat. Yleensä suhteissa muutaman vuoden ikäeron. .. jos haluaa lapsia, kannattaa satsata 35-40-vuotiaisiin naisiin. Osalla aiemmin veloista iskee tässä vaiheessa viime hetken paniikki. Nuorempi taas voi ajatella että vielä on aikaa. Tietty vanhemman kanssa voi jäädä lapsettomaksi. Mutta nuorempia yrittäessä voi jäädä naisettomaksi ja lapsettomaksi. Poikkeukset poikkeuksina (hyvännäköiset, rikkaat, ikäeron ylittävät rakastumiset ).
Vierailija kirjoitti:
On, mutta ne vaativat ehdottomasti hyvää miestä, koska ovat pystyneet olemaan tähänkin asti ilman.
No tässä häviää usein vaan molemmat. "Hyvän"kriteerit kun ovat mitä sattuu näillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 39, ei lapsia eikä aiempaa avioliittoa, mutta pitkä ja onnellinen avoliitto takana kylläkin. Aika uskomattoman hyvä mies saa kohdalleni tulla, jotta pystyisi kilpailemaan edellisen kanssa. Tulee jos tulee, muussa tapauksessa jään onnellisesti sinkuksi.
Miksette ole enää yhdessä? Kuoliko mies?
?
Kyllä minustakin kuulostaa siltä, että vain kuolema erottaa tuollaisesta täydellisyydestä...
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Olen 39, ei lapsia eikä aiempaa avioliittoa, mutta pitkä ja onnellinen avoliitto takana kylläkin. Aika uskomattoman hyvä mies saa kohdalleni tulla, jotta pystyisi kilpailemaan edellisen kanssa. Tulee jos tulee, muussa tapauksessa jään onnellisesti sinkuksi.
Aika sairaalta kuulostaa tuollainen kilpailuasetelma jo valmiiksi asetettuna. Kyllä moni nainen loukkaantuisi verisesti, mikäli mies näin ajattelisi. Et taida itsekään olla mikään kummoinen saalis....
Vierailija kirjoitti:
Mitäs haittaa siitä menneestä avioliitosta on jos ei ole lapsia?
Se että toinen on elänyt sinkkuna vuosia ja toinen ollut parisuhteessa vuosia. Aivan eri näkemys asioista.
Kannattaa suunnata katse korkeakoulutettuihin naisiin. Työelämään päästään myöhään, jolloin monille se looginen aika hankkia lapsia on vasta joskus 35-vuotiaana aikaisintaan, kun on ensin saanut tarpeeksi kokemusta töissä. Ammattikoulun suorittaneet ja pikkukaupungeissa/maalla asuvista taas on vaikeampi löytää naisia, jotka olisivat vielä kolmekymppisinä saatika nelikymppisinä lapsettomia. Tällaiset ihmiset pariutuvat ja tekevät lapsia usein jo parikymppisinä. Tosin jos itse et ole korkeakoulutettu, niin voi olla vaikea päästä tapailemaan korkeakoulutettuja kolme-nelikymppisiä naisia. Jos taas olet korkeakoulutettu ja edes suhteellisen fiksu ja hyväkäytöksinen, niin uskoisin, että aika helposti saat lapsia haluavan lapsettoman naisen. Tietty ongelmana on se, missä niitä tapaa, jos liikut töissä ja vapaa-ajalla vain miehisissä piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa suunnata katse korkeakoulutettuihin naisiin. Työelämään päästään myöhään, jolloin monille se looginen aika hankkia lapsia on vasta joskus 35-vuotiaana aikaisintaan, kun on ensin saanut tarpeeksi kokemusta töissä. Ammattikoulun suorittaneet ja pikkukaupungeissa/maalla asuvista taas on vaikeampi löytää naisia, jotka olisivat vielä kolmekymppisinä saatika nelikymppisinä lapsettomia. Tällaiset ihmiset pariutuvat ja tekevät lapsia usein jo parikymppisinä. Tosin jos itse et ole korkeakoulutettu, niin voi olla vaikea päästä tapailemaan korkeakoulutettuja kolme-nelikymppisiä naisia. Jos taas olet korkeakoulutettu ja edes suhteellisen fiksu ja hyväkäytöksinen, niin uskoisin, että aika helposti saat lapsia haluavan lapsettoman naisen. Tietty ongelmana on se, missä niitä tapaa, jos liikut töissä ja vapaa-ajalla vain miehisissä piireissä.
Muutin maaseututaajamaan ja huomasin, että täällä niillä paikkakunnan korkeakoulututkinnon suorittaneille naisilla (opettajat, lääkärit jne. tosi pieni piiri) on melkein kaikilla vähemmän koulutettu mies ja tosi harva on sinkku. Monet noista naisista on kyllä maalta kotoisin.
Mä olen 36, lapseton, ei avioliittoja takana. Etsin juuri tuollaista miestä. Johtopäätös, mies pääsee valitsemaan, kun meitä naisia näyttää olevan paljon yhtä samanlaista parisuhdetta etsivää miestä kohden.
Leskenä puollan kyllä sitä ajatusta joka edellä mainittiin..että saa olla kyllä aika hyvä mies joka lesken puolisoksi uudestaan tulee.Aina kilpailuasetelma on kovempi kun puoliso on kuollut.Kuollutta vastaan on paha kilpailla ja aika kultaa muistot, ne huonotkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutin maaseututaajamaan ja huomasin, että täällä niillä paikkakunnan korkeakoulututkinnon suorittaneille naisilla (opettajat, lääkärit jne. tosi pieni piiri) on melkein kaikilla vähemmän koulutettu mies ja tosi harva on sinkku. Monet noista naisista on kyllä maalta kotoisin.
Noita korkeakoulutettuja sinkkunaisia kannattaakin etsiä Helsingistä ja muista isoista kaupungeista, joissa miehistä on pulaa. Eihän nyt jossain pikkupitäjässä lääkärinä toimiva nainen pitkään sinkkuna pysy, kun ei siellä mitään tekemistäkään vapaa-aikana ole. Tarkoitan siis vain sitä, että isoissa kaupungeissa se elämäntyyli on aivan erilainen. Nuoruus on hyvin pitkitettyä. Vapaa-aika reissataan ulkomailla ja pidetään hauskaa ystävien kanssa. Lapset tulevat vasta melko vanhana hankittua, jos sitten kolme-nelikymppisenä enää lapsia haluavaa miestä löytää.
?